Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: De Twaalfde Man op apr 04, 2017, 12:16:54
Baden: Kirchheim - Nöttingen in ??
Bayern: n.n.b.
Berlin: BFC Dynamo - Viktoria Berlin in Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark
Brandenburg: Cottbus - Lückenwalde in ??
Bremen: n.n.b.
Hamburg: n.n.b.
Hessen: RW Hadamar - Wehen Wiesbaden in ??
Mecklenburg-Vorpommern: n.n.b.
Mittelrhein: gespeeld in Bonn
Niederrhein: Rot-Weiss Essen - ? in ??
Niedersachsen: n.n.b.
Rheinland: gespeeld in Salmrohr
Saarland: n.n.b.
Sachsen: Lokomotiv Leipzig - ? in ??
Sachsen-Anhalt: Germania Halberstadt - ? in ??
Schleswig-Holstein: n.n.b.
Südbaden: n.n.b.
Südwest: Worms vs. Morlautern in Pirmasens
Thüringen: Wacker Nordhausen - ? in Erfurt
Westfalen: n.n.b.
Württemberg: n.n.b.

Kleine aanvulling op de lijst met Regional Cups in Duitsland. Vul maar aan zodra informatie bekend is :)
Het ene stadion is het andere niet!

Semper Fidelis

Vanmiddag is er geloot voor de promotiewedstrijden naar de 3. Liga en dit is het resultaat:

Regionalliga West - Regionalliga Nordost
Regionalliga Südwest A - Regionalliga Nord
Regionalliga Bayern - Regionalliga Südwest B

Joost

Dat wordt dan op basis van de huidige stand;

Viktoria Koln - CZ Jena (Wellicht Cotbus)
Waldhoff Mannheim - Meppen
Unterhaching - Elversberg

Jehoentelaar

Volgens mij wordt er na de reguliere competitie nog geloot wie van de Südwestteams A en B zijn.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Freekos79

Citaat van: Jehoentelaar op apr 08, 2017, 21:50:51
Volgens mij wordt er na de reguliere competitie nog geloot wie van de Südwestteams A en B zijn.
Klopt
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op apr 08, 2017, 21:50:51
Volgens mij wordt er na de reguliere competitie nog geloot wie van de Südwestteams A en B zijn.

Wat is daar de logica achter?

hgrm

Dat de twee teams die nu om de eerste en de tweede plaats spelen niet kunnen 'uitzoeken' wie hun tegenstander is.

Dit keer maakt het niet veel uit of je (als deelnemer A) tegen Meppen of (als deelnemer B) tegen Unterhaching moet; het zijn beide lastige tegenstanders maar als van te voren vaststaat dat de nummer 2 tegen een makkelijkere tegenstander moet dan de nummer 1, krijg je van de situaties dat clubs expres gaan verliezen om maar geen eerste te worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Zaterdag 15 juli weer een Telecom-Cup toernooi in Mönchengladbach. Deelnemers zijn Borussia Mönchengladbach, Bayern München, Hoffenheim en Werder Bremen.

spons

Citaat van: ALenstra op apr 21, 2017, 19:01:05
Zaterdag 15 juli weer een Telecom-Cup toernooi in Mönchengladbach. Deelnemers zijn Borussia Mönchengladbach, Bayern München, Hoffenheim en Werder Bremen.

Ik kan het met klem afraden.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ricodejong4

Heeft iemand ervaring met de derby RW Essen - RW Oberhausen? Zou hem op 13 mei graag willen bezoeken.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2017, 14:15:51
Heeft iemand ervaring met de derby RW Essen - RW Oberhausen? Zou hem op 13 mei graag willen bezoeken.
Doel je ergens specifiek op? Ik heb hem een paar jaar geleden gepakt, leuke 'derby' maar verder niet bijzonder. Bovendien zijn beide ploegen al uitgespeeld in de competitie. Overigens kunnen beide clubs elkaar ook treffen in de Niederrhein pokal (als Oberhausen wint van Duisburg) op Hemelvaartsdag. Die wedstrijd zal wel op neutraal terrein gespeeld worden.

ricodejong4

Citaat van: Nort op apr 25, 2017, 14:30:04
Doel je ergens specifiek op? Ik heb hem een paar jaar geleden gepakt, leuke 'derby' maar verder niet bijzonder. Bovendien zijn beide ploegen al uitgespeeld in de competitie. Overigens kunnen beide clubs elkaar ook treffen in de Niederrhein pokal (als Oberhausen wint van Duisburg) op Hemelvaartsdag. Die wedstrijd zal wel op neutraal terrein gespeeld worden.

Ja ik doelde inderdaad een beetje op het feit dat ze al uitgespeeld zijn, en de wedstrijd is de voorlaatste speelronde. Is het dan de moeite om nog te gaan? In de vorm van: veel rivaliteit tussen de beide supportersgroepen?

Nort

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2017, 14:37:32
Ja ik doelde inderdaad een beetje op het feit dat ze al uitgespeeld zijn, en de wedstrijd is de voorlaatste speelronde. Is het dan de moeite om nog te gaan? In de vorm van: veel rivaliteit tussen de beide supportersgroepen?
Het is maar hoe graag je naar Essen toe wil. Dat stadion staat er over vijf jaar ook nog en volgend seizoen wordt deze wedstrijd ook nog gespeeld.

ricodejong4

Citaat van: Nort op apr 25, 2017, 16:08:08
Het is maar hoe graag je naar Essen toe wil. Dat stadion staat er over vijf jaar ook nog en volgend seizoen wordt deze wedstrijd ook nog gespeeld.

Ja daar heb je gelijk in haha, dank voor je reactie.
Zaterdag 13 mei komt mij echter heel goed uit qua datum maar rond de grensstreek zijn er weinig andere mogelijkheden. Schalke - HSV lijkt uitverkocht, Fortuna Köln - Duisburg lijkt me ook lastig tussen te komen ivm mogelijke titel Duisburg en Viktoria Köln is ook al lang kampioen dan.

Freekos79

Citaat van: ricodejong4 op apr 25, 2017, 16:27:11
Ja daar heb je gelijk in haha, dank voor je reactie.
Zaterdag 13 mei komt mij echter heel goed uit qua datum maar rond de grensstreek zijn er weinig andere mogelijkheden. Schalke - HSV lijkt uitverkocht, Fortuna Köln - Duisburg lijkt me ook lastig tussen te komen ivm mogelijke titel Duisburg en Viktoria Köln is ook al lang kampioen dan.
Fortuna köln moet je zeker lukken. Lijkt me ook een mooiere pot in een leukere ground
Volgende wedstrijd: ?