Londen 2015/2016

Gestart door Jeje, jul 27, 2015, 21:31:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

Citaat van: FC_Emmen op jul 28, 2015, 15:28:49
Volgens ene Spons is er ook wel een zwart markt voor deze wedstrijd :P

Haha weet ik, maar mn ouders willen niet gaan boeken als ik niet zeker aan tickets kan komen. Ik zelf zou het risico wel willen nemen en anders gwn naar een andere wedstrijd gaan. Maar dat gaat in dit geval dus niet.

spons

Citaat van: FC_Emmen op jul 28, 2015, 15:28:49
Volgens ene Spons is er ook wel een zwart markt voor deze wedstrijd :P

Durf ik bij Crystal Palace bij het stadion niet te garanderen :-)

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

In Engeland is er sowieso weinig zwarte markt hoor.
Bij de FA cup final heb ik het zelf wel gezien maar verder eigenlijk nog nooit.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op jul 29, 2015, 08:28:59
In Engeland is er sowieso weinig zwarte markt hoor.
Bij de FA cup final heb ik het zelf wel gezien maar verder eigenlijk nog nooit.

Zwarte markt is er wel, maar dan vooral veel vraag en weinig aanbod. Zelf twee keer een extra kaartje verkocht. Gewoon direct bij het uitlopen van het metro station voor face-value waarde. 

spons

Citaat van: FCT1980 op jul 29, 2015, 08:28:59
In Engeland is er sowieso weinig zwarte markt hoor.
Bij de FA cup final heb ik het zelf wel gezien maar verder eigenlijk nog nooit.

In Engeland is wel degelijk zwarte markt maar een stuk minder opvallend omdat het daar een "criminal offence" is. Heb zwarte markt genoeg opgemerkt bij Arsenal, Manchester United, Spurs ... maar tegenwoordig is het met name door het internet wel een stuk minder geworden maar dat geldt ook voor andere landen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Mij is bij West Ham bij het uitlopen van de metro ook een keer kaarten aangeboden.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

SG8

Een vriend van me en ik gaan het laatste weekend van oktober naar Londen, en we willen graag op Vrijdag 30 oktober Brentford - QPR bezoeken, doordat het een derby is komen de kaarten van de thuis tribune niet in general sale. iemand met een membership of iets dergelijks van Brentford ? of QPR? (evt. uitvak) die mij zou kunnen helpen?

Ook eventuele tips zijn natuurlijk welkom!

smitswessel

Citaat van: SG8 op sep 14, 2015, 16:29:36
Een vriend van me en ik gaan het laatste weekend van oktober naar Londen, en we willen graag op Vrijdag 30 oktober Brentford - QPR bezoeken, doordat het een derby is komen de kaarten van de thuis tribune niet in general sale. iemand met een membership of iets dergelijks van Brentford ? of QPR? (evt. uitvak) die mij zou kunnen helpen?

Ook eventuele tips zijn natuurlijk welkom!

Dubbele post. Ik heb je vraag zojuist beantwoord in "adviezen & aanbeveling ticketing".