Weekendje Duitsland, welke clubs?

Gestart door Tim076, nov 14, 2016, 08:34:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 15, 2016, 15:41:12
Klopt! Kan me voorstellen dat groundhoppers met een scootmobiel hier gaan afhaken!

Ik zelf haak ook af. Pre match beleving en even blijven hangen vind ik ook altijd wel ff mooi.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Citaat van: Tim076 op nov 15, 2016, 19:26:58
Bedankt voor alle reacties en tips! We hebben gekozen voor Hamburg. Gaan zondag 12 feb naar St. Pauli - Dynamo Dresden. Op de zaterdag hebben we nog niks gepland. Iemand een leuke suggestie voor een (kleine) club uit Hamburg of omgeving, liefst te bereiken met OV zodat er ook een biertje gedronken kan worden ;)

Altona en victoria Hamburg zijn leuke opties
Volgende wedstrijd: ?

Langemannetje

Citaat van: Tim076 op nov 15, 2016, 19:26:58
Bedankt voor alle reacties en tips! We hebben gekozen voor Hamburg. Gaan zondag 12 feb naar St. Pauli - Dynamo Dresden. Op de zaterdag hebben we nog niks gepland. Iemand een leuke suggestie voor een (kleine) club uit Hamburg of omgeving, liefst te bereiken met OV zodat er ook een biertje gedronken kan worden ;)
Ik ga dezelfde wedstrijd en had idd Bremen - Gladbach als aanvulling op de zaterdag, ware het niet dat mijn reisgezelschap 1 wedstrijd wel genoeg vindt... dan maar een zaterdagje happen, sappen en stappen in Hamburg. Brand is erger!
70 grounds in 12 verschillende landen

hgrm

Heel Hamburg heeft uitstekend O.V. dus de bereikbaarheid zal wel loslopen.

De meest interessante kleine stadions in Hamburg vind ik de Adolf Jäger Kampfbahn van Altona'93 (geen thuiswedstrijd dat weekend) en Stadion Hoheluft van Victoria Hamburg. Victoria zelf speelt niet thuis, maar het tweede van St Pauli speelt er op zaterdag wel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Tim076

Citaat van: Langemannetje op nov 16, 2016, 05:59:48
Ik ga dezelfde wedstrijd en had idd Bremen - Gladbach als aanvulling op de zaterdag, ware het niet dat mijn reisgezelschap 1 wedstrijd wel genoeg vindt... dan maar een zaterdagje happen, sappen en stappen in Hamburg. Brand is erger!

Bij ons t zelfde, heel misschien pakken we Bremen mee op de heenweg en anders dagje Hamburg.

@ hgrm : Stel we blijven in Hamburg, is dat wat zo'n wedstrijd van t 2e van St Pauli?

hgrm

Ligt eraan wet je er van verwacht.
Het stadion met de oudste tribune van Noordduitsland is op zich de moeite waard maar qua sfeer verwacht ik weinig. Paar honderd man, misschien wat ultra's van St Pauli.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen