Week 4: Maandag 23 Januari t/m Zondag 29 Januari

Gestart door Semper Fidelis, dec 29, 2016, 12:30:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Semper Fidelis


Berend11

Citaat van: Semper Fidelis op dec 29, 2016, 12:30:21
28/01 VfL Osnabrück - Preußen Münster

Heb je besteld via de website of ga je er op goed geluk heen? Ik zie namelijk het volgende op de site staan:
- Freier Verkauf ab 11. Dezember ausschleißlich an an Personen aus dem PLZ-Gebiet 49*** sowie 48429 bis 48432 für Rheine.

Oftewel alleen verkoop aan mensen die in een bepaald postcodegebied wonen.


Semper Fidelis

#3
Citaat van: Berend11 op jan 03, 2017, 10:35:47
Heb je besteld via de website of ga je er op goed geluk heen? Ik zie namelijk het volgende op de site staan:
- Freier Verkauf ab 11. Dezember ausschleißlich an an Personen aus dem PLZ-Gebiet 49*** sowie 48429 bis 48432 für Rheine.

Oftewel alleen verkoop aan mensen die in een bepaald postcodegebied wonen.

Iemand die met mij meegaat kent iemand die in dat gebied woont, dus heb de kaarten gewoon daar heengestuurd en inmiddels al opgehaald.

De publiekswissel

Weekendje Fryslan.

28-01   SC Cambuur - FC Dordrecht
29-01   SC Heerenveen - FC Groningen
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Berend11

Citaat van: Semper Fidelis op jan 03, 2017, 10:56:04
Iemand die met mij meegaat kent iemand die in dat gebied woont, dus heb de kaarten gewoon daar heengestuurd en inmiddels al opgehaald.
Dank voor de reactie

rogo_breda

Citaat van: Berend11 op jan 03, 2017, 10:35:47
Heb je besteld via de website of ga je er op goed geluk heen? Ik zie namelijk het volgende op de site staan:
- Freier Verkauf ab 11. Dezember ausschleißlich an an Personen aus dem PLZ-Gebiet 49*** sowie 48429 bis 48432 für Rheine.

Oftewel alleen verkoop aan mensen die in een bepaald postcodegebied wonen.
Ook per mail vanuit Nederland niet mogelijk, denk je?
Ik overweeg deze wedstrijd wel, maar twijfel nog. Is het een derby die echt leeft of hoe moet ik dit inschatten?

Semper Fidelis

Citaat van: rogo_breda op jan 03, 2017, 15:04:49
Ook per mail vanuit Nederland niet mogelijk, denk je?
Ik overweeg deze wedstrijd wel, maar twijfel nog. Is het een derby die echt leeft of hoe moet ik dit inschatten?

Geen idee, heb ik nog niet geprobeerd.
In verband met ongeregelheden in het seizoen 2014/2015 - zie link: http://www.ultras-tifo.net/photo-news/3188-prussia-muenster-vfl-osnabrueck-07022015.html -
werd het vorig seizoen zonder uitsupporters gespeeld. Dus het leeft zeker nog wel, ook hebben beide groepen stickers tegen de ander.

Tribuneklanten

Citaat van: Semper Fidelis op jan 03, 2017, 15:33:34
Geen idee, heb ik nog niet geprobeerd.
In verband met ongeregelheden in het seizoen 2014/2015 - zie link: http://www.ultras-tifo.net/photo-news/3188-prussia-muenster-vfl-osnabrueck-07022015.html -
werd het vorig seizoen zonder uitsupporters gespeeld. Dus het leeft zeker nog wel, ook hebben beide groepen stickers tegen de ander.

Stickers? De boefjes!

Jehoentelaar

Het zijn voor de twee clubs de wedstrijden van het seizoen en in het recente verleden heeft zich veel voorgedaan tussen de fanatieke supporters van de clubs. Münster kan vreselijk moeilijk doen met kaartverkoop buiten de verkoopvoorwaarden om, wellicht dat Osnabrück iets schappelijker is maar reken nergens op.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: Tribuneklanten op jan 04, 2017, 09:19:37
Stickers? De boefjes!

Boefjes inderdaad, maar geeft toch aan dat het niet zomaar een wedstrijd voor hun is.

spons

26/01  Vitesse - Feyenoord ( knvb beker )
28/01  Excelsior Maassluis - Jong Sparta
29/01  Feyenoord - NEC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Citaat van: Semper Fidelis op jan 04, 2017, 14:09:38
Boefjes inderdaad, maar geeft toch aan dat het niet zomaar een wedstrijd voor hun is.

Je kan van elke Duitse club van betekenis makkelijk aan anti-stickers komen. Hoeft niet gek veel te zeggen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Semper Fidelis

Citaat van: Jehoentelaar op jan 04, 2017, 20:12:06
Je kan van elke Duitse club van betekenis makkelijk aan anti-stickers komen. Hoeft niet gek veel te zeggen.

Klopt, maar je gaat niet zomaar over een willekeurige club anti-stickers maken. Buiten dat is het voor beide clubs wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar en is er absoluut de nodige haat en nijd, maar dat weet jij vast ook wel als fan van Preußen Münster.

Jehoentelaar

Ja klopt, tegen Osnabrück is niet iets dat alleen bij een stel doorgeslagen (en soms doorgesnoven) ultra's leeft. Geen idee waar die rivaliteit verder op berust, behalve dat het dichtbij elkaar ligt en ze mekaar sinds Münsters promotie uit de Regionalliga vaak treffen.

Denk dat supporters en ultra's inderdaad niet zomaar van random clubs antistickers maken, maar er zijn wel online aanbieders die bulkhoeveelheden aanbieden (Klebermafia, A-Z Aufkleber, dat soort lui). Dan zien ze er allemaal hetzelfde uit met telkens een andere clubnaam erop. Iets dat eigenlijk ook wel geldt voor ultra's zelf...
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar