DFB Pokal 2017-2018

Gestart door rogo_breda, jun 06, 2017, 11:11:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Dynamo Berliner-Schalke 04 word gespeeld op maandag 14 augustus om 18.30. Iemand die weet of het makkelijk aan tickets te bekomen is voor deze wedstrijd?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Een politiebus moet voor jou daar makkelijk te vincken zijn ;-)

watergatehopper

Citaat van: TonyS op jun 12, 2017, 18:48:21
Je bedoelt het stadion van Sportfreunden Siegen?
Hoop ik ook. Ik heb zelf Koblenz - Dynamo Dresden op de korrel. Wat ik zo zie, is het best een aardig stadion. Dynamo Dresden op bezoek belooft ook spektakel.

Koblenz is zeker de moeite. Vooral de ligging. Het stadion is overigens gebouwd door Amerikanen in WWII.
http://www.watergatehopper.nl/page/koblenz-oberwerth
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Citaat van: watergatehopper op jul 05, 2017, 12:33:12
Koblenz is zeker de moeite. Vooral de ligging. Het stadion is overigens gebouwd door Amerikanen in WWII.
http://www.watergatehopper.nl/page/koblenz-oberwerth

Ik heb begrepen dat het stadion in Koblenz niet beschikbaar is dus dat de wedstrijd elders gespeeld zal worden (Trier of Mainz ligt het meest voor de hand).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op jul 05, 2017, 21:47:33
Ik heb begrepen dat het stadion in Koblenz niet beschikbaar is dus dat de wedstrijd elders gespeeld zal worden (Trier of Mainz ligt het meest voor de hand).


De eerste wedstrijd van het seizoen wordt in het Mons-Tabour-Stadion gespeeld. Dit is een amateurcomplex met atletiekbaan. Van stadion kun je eigenlijk niet spreken(3 treden beton). De wedstrijd tegen Dresden is nog onduidelijk maar zal vast niet hier gespeeld gaan worden.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Citaat van: jona93 op jul 04, 2017, 17:08:44
Dynamo Berliner-Schalke 04 word gespeeld op maandag 14 augustus om 18.30. Iemand die weet of het makkelijk aan tickets te bekomen is voor deze wedstrijd?

Uitvak gaat je niet lukken maar ergens op een thuisvak verwacht ik geen probleem.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jona93

Citaat van: FCT1980 op jul 06, 2017, 11:02:34
Uitvak gaat je niet lukken maar ergens op een thuisvak verwacht ik geen probleem.
Er bestaat een waterkansje dat ik via supportersclub van Schalke in het uitvak zit anders zal het thuisvak worden
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

ALenstra

Citaat van: hgrm op jul 05, 2017, 21:47:33
Ik heb begrepen dat het stadion in Koblenz niet beschikbaar is dus dat de wedstrijd elders gespeeld zal worden (Trier of Mainz ligt het meest voor de hand).
Het gaat een lastige klus worden voor Tus Koblenz. Ze hebben zelfs een oproep op faceboek gedaan.

watergatehopper

Misschien wordt het ...... Zwickau!
Helaas voor Koblenz. Dynamo zal dan een thuisvoordeel hebben.
Ik had nog even op Ludwigshafen gehoopt maar helaas.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

ALenstra

Als het Zwickau wordt dan zal de wedstrijd op vrijdagavond gespeeld worden.


Semper Fidelis

De tweede ronde is ook terminiert, bij deze:


Ruudjeee

Uitvak Union Berlin tegen Leverkusen gepland

Semper Fidelis

Gisteren is de vrije verkoop gestart voor VfL Osnabrück - 1. FC Nürnberg gestart en er zijn nog steeds kaarten te koop. Zelf gisteren gelijk al kaarten gekocht.

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op sep 22, 2017, 10:08:23
Gisteren is de vrije verkoop gestart voor VfL Osnabrück - 1. FC Nürnberg gestart en er zijn nog steeds kaarten te koop. Zelf gisteren gelijk al kaarten gekocht.

Waarom is dit zo'n interessante wedstrijd?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!