Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

#3675
Citaat van: Nort op sep 13, 2017, 10:30:52
Dat gaat nogal lastig als de verschuivingen nog niet bekend zijn...

Ja precies, daar dacht ik net ook pas aan!
Het is nog vroeg, laten we maar zeggen ;)

De publiekswissel

Is hier iemand die een website weet waar ik de ranglijst per speelronde kan terugzien? Concreet is de vraag: wat was ranglijst van de Jupiler League na speelronde 19 in december 2016.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op sep 14, 2017, 14:53:15
Is hier iemand die een website weet waar ik de ranglijst per speelronde kan terugzien? Concreet is de vraag: wat was ranglijst van de Jupiler League na speelronde 19 in december 2016.
http://www.voetbal.com/wedstrijdgegevens/ned-eerste-divisie-2016-2017-spieltag/19/

Nickky

Citaat van: Bakkie op sep 12, 2017, 18:25:37
Niet eens zo'n heel slecht idee!
Meestal ga ik zelf naar Engeland, maar daar kan ik vooralsnog niet echt een leuke combi-trip vinden.

Ik ga zelf dat weekend die Arjen aangeeft.
Ik ga de vrijdag 13 oktober naar Bristol City - Burton Albion, niet een affiche waar ik warm van word, maar ben nog nooit in Bristol geweest, en leek me dus een mooie gelegenheid. De zaterdag zijn er genoeg mogelijkheden, ik wacht echter nog even af, omdat er dit weekend ook FA-cup is, met de toetreding van de National League ploegen.  Ik hoop dat er nog wat moois te combineren is.

De publiekswissel

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Mokum1900

Iemand een goede parking tip voor Beerschot - Wilrijk ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Hugo

Citaat van: Mokum1900 op sep 16, 2017, 12:24:08
Iemand een goede parking tip voor Beerschot - Wilrijk ?

Op tijd komen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Mokum1900 op sep 16, 2017, 12:24:08
Iemand een goede parking tip voor Beerschot - Wilrijk ?

Jan van Rijswijcklaan en dan een kleine tien minuten lopen. Na de wedstrijd ook zo weer weg.

woutertwente

Ik zou graag met 2 personen in het weekend van 6 januari Sevilla - Real Betis of Atletico Madrid - Getafe willen bezoeken? Weet iemand wat de beste manier is om aan kaarten te komen? Ik ga namelijk geen woekerprijzen betalen bij sites als stubhub en viagogo.
Bij voorbaat dank

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: woutertwente op sep 29, 2017, 11:47:41
Ik zou graag met 2 personen in het weekend van 6 januari Sevilla - Real Betis of Atletico Madrid - Getafe willen bezoeken? Weet iemand wat de beste manier is om aan kaarten te komen? Ik ga namelijk geen woekerprijzen betalen bij sites als stubhub en viagogo.
Bij voorbaat dank
Atletico - Getafe moet via de officiële ticketshop van Atletico wel lukken. Goed opletten wanneer de verkoop begint en er snel bij zijn. Sevilla - Betis lijkt me een ingewikkelder verhaal. Je kunt ze een mail sturen al heb ik daar persoonlijk weinig goede ervaringen mee met Spaanse clubs.
FC Den Bosch
1.FC Köln

headout

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op sep 29, 2017, 12:28:11
Je kunt ze een mail sturen al heb ik daar persoonlijk weinig goede ervaringen mee met Spaanse clubs.
Met Sevilla heb ik goede ervaringen. Reageerden niet heel vlot op mijn mail, maar wel ter zake. Het kwam erop neer dat kaarten voor me klaar lagen bij het stadion. En daar betalen. Of dat ook voor deze derby geldt, weet ik niet.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Rob1977_PSV

Mijn planning is om op of rond 10 maart naar Mainz-Schalke te gaan, Mainz verkoopt dit seizoen verre van uit. Iemand bij Mainz geweest, ik hoor graag de do's en dont's.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

woutertwente

Citaat van: headout op sep 30, 2017, 08:55:25
Met Sevilla heb ik goede ervaringen. Reageerden niet heel vlot op mijn mail, maar wel ter zake. Het kwam erop neer dat kaarten voor me klaar lagen bij het stadion. En daar betalen. Of dat ook voor deze derby geldt, weet ik niet.
Ik heb ze gemaild maar ze melden mij dat er nog niks over bekend is. Afwachten dan maar.

Saltacampos

Citaat van: Rob1977_PSV op sep 30, 2017, 10:31:23
Mijn planning is om op of rond 10 maart naar Mainz-Schalke te gaan, Mainz verkoopt dit seizoen verre van uit. Iemand bij Mainz geweest, ik hoor graag de do's en dont's.
Ben er een paar seizoenen geleden geweest samen met fcbisart. Het stadion ligt helemaal afgezonderd van de stad en daar is naast de wedstrijd niets te beleven behalve de typische stadioncatering. Er zijn in het centrum van Mainz zeer veel plaatsen om iets te eten en te drinken en zeer frequent rijden bussen van het centrum naar het stadion. Het principe is, bus vol, vertrekken en de volgende komt aan, wordt gevuld, vertrekt... Gaat zeer vlot. Je kan gratis de bus gebruiken met je toegangskaart. De locals zijn naar onze ervaring erg vriendelijk.
Over land and sea

Ontour49

#3689
Ik ga in november naar Eintracht Frankfurt - Bayer Leverkusen, hoe zit het met het ov daar. Is het gewoon vrij reizen van en naar het stadion op de wedstrijddag? (op vertoon van het ticket). Willen voor de rest voornamelijk in het centrum van Frankfurt blijven.

Alvast bedankt.