Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Nik op nov 20, 2017, 10:10:19
Op vrijdagavond 12 januari bezoek ik de Sheffield Derby. Op zaterdag 13 januari vliegen we om 18.20uur terug vanaf Doncaster-Sheffield. Graag pakken we zaterdagmiddag nog een wedstrijd mee, maar dat moet dan wel op korte afstand van het vliegveld zijn, aangezien de wedstrijden rond 16.45uur afgelopen zijn en we dan nog onze vlucht moeten halen. De optie waar ik zelf op uit kom is Doncaster Rovers- Plymouth Argyle, maar daar wordt ik op voorhand niet echt enthousiast van. Iemand betere opties? Of ervaringen met Doncaster Rovers?

Programma League One;
http://www.bbc.com/sport/football/league-one/scores-fixtures/2018-01

League Two;
http://www.bbc.com/sport/football/league-two/scores-fixtures/2018-01
Ik denk dat er geen andere mogelijkheden zijn (mocht er niks naar 12:30 - 13:00 gaan). Sterker nog, ik denk dat Doncaster al een uitdaging wordt. Wedstrijden in Engeland (daar trekken ze wel normale blessuretijd bij) zijn vaak pas vlak voor 17:00 afgelopen. Stadion uitlopen, taxi vinden (of huur auto terugbrengen) neemt al snel 10 minuten in beslag en met 17 minuten reistijd (zónder vertraging meegerekend) heb je dus +- 30 minuten om bij de Gate te komen. Dat is mogelijk, maar dan mag er ook niks tegen zitten.

Nik

Ik denk dat we er qua tijd wel uitkomen. Als we iets voor het laatste fluitsignaal (16.45uur) weg gaan, hebben we 45 minuten om met een taxi op het vliegveld te komen, er vanuit gaande dat we er 17.30uur willen zijn (we hebben geen bagage). Mocht het dan nog een kwartier tegen zitten, is het ook geen ramp.

Nort

Citaat van: Nik op nov 20, 2017, 10:44:36
Ik denk dat we er qua tijd wel uitkomen. Als we iets voor het laatste fluitsignaal (16.45uur) weg gaan, hebben we 45 minuten om met een taxi op het vliegveld te komen, er vanuit gaande dat we er 17.30uur willen zijn (we hebben geen bagage). Mocht het dan nog een kwartier tegen zitten, is het ook geen ramp.
Het kan ook, maar krap wordt het wel.

hgrm

Zorg dan wel dat je van te voren een taxi besteld hebt. Of beter nog, een private hire, die mogen zover ik weet geen mensen van de straat oppikken zoals taxi's
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Dit gaat zeer krap worden. Bedenk wel dat de wedstrijd niet exact om 16.45 is afgelopen. En dat je ruim van te voren op de luchthaven moet zijn voor de controles. Inderdaad zorgen dat er een taxi klaarstaat om jullie direct weg te brengen.

FCT1980

Gainsborough Trinity speelt ook thuis. Is een half uur met de taxi. Leuke ground!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nik

Bedankt allen. Als ik het zo lees vraag ik me af of ik Doncaster wel op het spel moet zetten om de vlucht te halen...

ricodejong4

Is er iemand mitglied bij Eintracht Frankfurt? Ik zou graag 2 kaarten voor Frankfurt - Gladbach op 26 januari willen. Verkoop voor mitglieder begint morgen en de vrije verkoop 1 december, maar wil het risico niet lopen om tot 1 december te wachten. Bvd!

Jehoentelaar

Geinig dat de naam Eintracht Frankfurt de laatste tijd veel wordt genoemd hier. Ik heb voor de pot tegen Leverkusen (laagste risicocategorie) de kaarten een dag vooraf online geregeld. Was wel hoofdtribune en dankzij een of andere kortingsactie kostte het mij 25 euro ipv de gebruikelijke 50 voor die plek. Ik denk dat het prima moet lukken om op 1 december de vrije verkoop in te duiken, mits je het ook prima vindt om kaarten voor dure plekken aan te schaffen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

mike_t

Paar weken geleden bij Frankfurt-BVB geweest.
Dag voor wedstrijd kaartjes gekocht via officiele site.
43 Euro lange zijde naast uitvak met prima zicht.

Komen daar veel kaarten terug in de verkoop op de laatste dagen.
Beetje F5 duwen en met wat geluk heb je voor 'normale' prijs een kaart.

Luccie

Vorig jaar ben ik naar Eintracht Frankfurt - FC Köln geweest.
Had een prima plek voor € 35,-- aan de lange zijde, zie onderstaande link voor foto`s.
Vooraf kaarten online gekocht en was prima te doen.

https://hoppingrob.wordpress.com/2017/03/16/frankfurt-commerzbank-arena/

Rick

Op 31 december speelt West Brom tegen Arsenal. Ik weet dat West Brom meestal niet uitverkoopt, maar gezien de datum en tegenstander vraag ik me toch af hoe groot de kans is kaarten te krijgen als ik het meteen op de eerste dag van de general sale probeer. Hoe schatten jullie hier de kans op 4 tickets in?

FC_Emmen

Mailtje sturen naar de club. Ik heb daar ooit heen gemaild en ze waren zeer vriendelijk en hebben kaarten voor mij klaargelegd.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Bakkie

Citaat van: Rick op nov 30, 2017, 15:05:36
Op 31 december speelt West Brom tegen Arsenal. Ik weet dat West Brom meestal niet uitverkoopt, maar gezien de datum en tegenstander vraag ik me toch af hoe groot de kans is kaarten te krijgen als ik het meteen op de eerste dag van de general sale probeer. Hoe schatten jullie hier de kans op 4 tickets in?

Ik zie op de site van WBA dat een membership voor het seizoen 17/18, 20 GBP kost.
Als jullie dit door vieren delen is dat wel de moeite waard lijkt me.

Kölsche Bosschenaar

#3794
Citaat van: Rick op nov 30, 2017, 15:05:36
Op 31 december speelt West Brom tegen Arsenal. Ik weet dat West Brom meestal niet uitverkoopt, maar gezien de datum en tegenstander vraag ik me toch af hoe groot de kans is kaarten te krijgen als ik het meteen op de eerste dag van de general sale probeer. Hoe schatten jullie hier de kans op 4 tickets in?
De general sale start op 4 december. Waarschijnlijk heeft the Hawthorns meer plaatsen dan dat West Brom leden heeft (gok ik). Daarnaast zie ik op de site staan dat het een B categorie wedstrijd is. Dan betekend waarschijnlijk dat in de voorgaande jaren de vraag voor tickets tegen Arsenal niet heel groot was. Zorg dat je weet hoelaat de general sale begint en blijven refreshen tot je erop kunt. Kan me niet voorstellen dat het dan niet lukt om 4 tickets te krijgen bij West Brom. Succes!
FC Den Bosch
1.FC Köln