Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blauwzwart

Last minute nog beslist om aanstaande donderdag naar Schalke 04-Ajax te gaan. Op de officiële clubsite van Schalke immers nog voldoende tickets beschikbaar, maar vond raar genoeg nergens een e-ticket optie? Om de kaartjes op te sturen is het waarschijnlijk (te) kort dag. Iemand een idee of je met de e-mailbevestiging van je aangekochte tickets, je op de wedstrijddag de kaartjes kunt afhalen aan de kassa? Alvast Bedankt.

ALenstra

Ik denk dat ze dit doen om te voorkomen dat Nederlandse fans kaarten gaan kopen en zodoende op thuisvakken terecht komen. Ik denk dat je het beste een mail kan sturen naar de ticketafdeling van Schalke.

spons

Citaat van: blauwzwart op apr 17, 2017, 14:07:19
Last minute nog beslist om aanstaande donderdag naar Schalke 04-Ajax te gaan. Op de officiële clubsite van Schalke immers nog voldoende tickets beschikbaar, maar vond raar genoeg nergens een e-ticket optie? Om de kaartjes op te sturen is het waarschijnlijk (te) kort dag. Iemand een idee of je met de e-mailbevestiging van je aangekochte tickets, je op de wedstrijddag de kaartjes kunt afhalen aan de kassa? Alvast Bedankt.

Belachelijk trouwens dat zo'n wedstrijd nog niet is uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op apr 17, 2017, 14:25:42
Belachelijk trouwens dat zo'n wedstrijd nog niet is uitverkocht

Dat sowieso. Voor competitiewedstrijden is alles ver van tevoren al uitverkocht. Misschien dat de prijzen toch meespelen voor de mensen in de Ruhr area?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Robbie

Citaat van: FCT1980 op apr 18, 2017, 09:47:23
Dat sowieso. Voor competitiewedstrijden is alles ver van tevoren al uitverkocht. Misschien dat de prijzen toch meespelen voor de mensen in de Ruhr area?

Dat is niet mijn ervaring. Tegen Bayern Munchen en Borussia Dortmund e.d. uiteraard wel, maar er zijn ook veel wedstrijden die niet uitverkocht zijn.

FCT1980

Wat is niet uitverkocht? Als er ergens bovenin een hoekje nog een paar plaatsen zijn is het formeel idd niet uitverkocht.
Mensen hebben ook het liefst een staanplaats maar daar zijn er gewoonweg veel te weinig van.

En een Europese wedstrijd als deze had al lang uitverkocht moeten zijn.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

blauwzwart

Citaat van: blauwzwart op apr 17, 2017, 14:07:19
Last minute nog beslist om aanstaande donderdag naar Schalke 04-Ajax te gaan. Op de officiële clubsite van Schalke immers nog voldoende tickets beschikbaar, maar vond raar genoeg nergens een e-ticket optie? Om de kaartjes op te sturen is het waarschijnlijk (te) kort dag. Iemand een idee of je met de e-mailbevestiging van je aangekochte tickets, je op de wedstrijddag de kaartjes kunt afhalen aan de kassa? Alvast Bedankt.

Mail gestuurd en antwoord gekregen van ticketdienst S04. Kaartjes inderdaad gewoon af te halen met ID-bewijs aan 'der Kasse West' aan stadion.

Robin

Citaat van: blauwzwart op apr 18, 2017, 14:48:43
Mail gestuurd en antwoord gekregen van ticketdienst S04. Kaartjes inderdaad gewoon af te halen met ID-bewijs aan 'der Kasse West' aan stadion.

Had ook een kaart besteld voor in het Schalke vak, allemaal netjes gelukt, mailtje erbij dat de kaart thuisgestuurd zouden worden. Echter toen ik 4 dagen later op mijn rekening kreeg was het geld weer retour gestort. En was niet de enige, wel meer Nederlanders hadden hier last van.

ALenstra

Ik kan me ook niet voorstellen dat het voor Nederlandse fans zo makkelijk is om kaarten voor de thuisvakken te krijgen.

Koller

Citaat van: Robin op apr 18, 2017, 15:13:12
Had ook een kaart besteld voor in het Schalke vak, allemaal netjes gelukt, mailtje erbij dat de kaart thuisgestuurd zouden worden. Echter toen ik 4 dagen later op mijn rekening kreeg was het geld weer retour gestort. En was niet de enige, wel meer Nederlanders hadden hier last van.

Klopt, ik had precies hetzelfde, in mijn mail stond dat ze geen kaarten verkochten aan Nederlanders die geen Mitglied zijn bij S04.

Robin

Gelukkig via via nog een Mitglied kunnen vinden, die gisteren voor ons 3 kaarten heeft geregeld. Hopen dat we erin komen. Zin in, vanmiddag richting Gelsenkirchen.

jona93

Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 14:55:55
Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt

De kans dat je mee mag spelen is groter dan dat je een kaartje voor minder dan € 500 kunt kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 14:55:55
Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt
Dat gaat je niet lukken. Bezoek de derby lekker volgend seizoen.
Volgende wedstrijd: ?

Tribuneklanten

Citaat van: jona93 op apr 24, 2017, 14:55:55
Hoi allemaal,

zondag 7 mei hebben we plannen voor de wedstrijd excelsior-Feyenoord te bezoeken is er iemand die ons kan helpen aan 2 tickets voor deze wedstrijd? via de site van excelsior is het stadion uitverkocht wouden eerst voor de optie gaan op viagogo maar zagen dat het goedkoopste kaartje al rap 2500 koste nu hoop ik dat er hier iemand me kan helpen.

alvast bedankt

Ben je gehackt Jona of is dit een serieuze vraag?