Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

spons

#2700
Citaat van: ALenstra op sep 16, 2017, 11:01:30
De politie van Napels heeft definitief besloten dat Feyenoord geen kaarten krijgt voor Napoli-Feyenoord.

Ze doen maar.

Het wordt voor mij en enkele honderden anderen toch een tripje Napels met in ieder geval dinsdagmiddag de UEFA Youth League wedstrijd Napoli O19 - Feyenoord O19

Het is overigens nog maar een advies van de politie de uiteindelijke beslissing wordt maandag of dinsdag genomen door het stadsbestuur

You can't ban a Feyenoord fan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TonyS

Klopt het dat voor het bezoek van een wedstrijd van Mönchengladbach een ledenkaart (Karteninhaber) a 60 euro nodig is?

ALenstra

Ik ben vorige week nog geweest tegen Eintracht Frankfurt en ik heb echt geen ledenkaart hoeven kopen.

TonyS

Er wordt bij het afrekenen gevraagd om het veld 'Karteninhaber' in te vullen. Geen idee wat het is (heb me geregistreerd).

ALenstra

Volgens mij is dat de naam die op je creditcard staat.

TonyS

Nee, dat is het niet, dat voer je pas in bij de betaling zelf. Ik heb ze een mailtje gestuurd en wacht af.

ALenstra

Het zou kunnen dat je voor een wedstrijd bestelt waarvan de general sale nog niet begonnen is. Of een wedstrijd waarvan alleen verkoop aan leden is. Maar ik heb nooit een ledenkaart hoeven kopen, ook niet bij voorgaande bezoeken.

TonyS

Gaat om de wedstrijd van komende dinsdag tegen Stuttgart. Lijkt me niet speciaal, misschien heeft het iets met de korte termijn te maken. Als ik mee weet, zal ik het hier wel delen. Dat zal waarschijnlijke nuttige info zijn. -;)

wormonline

Citaat van: TonyS op sep 16, 2017, 22:36:00
Gaat om de wedstrijd van komende dinsdag tegen Stuttgart. Lijkt me niet speciaal, misschien heeft het iets met de korte termijn te maken. Als ik mee weet, zal ik het hier wel delen. Dat zal waarschijnlijke nuttige info zijn. -;)
Is kennelijk verplicht voor Print@home tickets (niet als ze opgestuurd worden). Misschien willen ze gewoon dat er een naam op het ticket staat.

Denkt eerlijk gezegd dat het niks uitmaakt wat je er invult.

TonyS

Jawel. Ik heb van alles geprobeerd, maar kom niet verder.

Nort

Citaat van: Mokum1900 op sep 16, 2017, 12:08:12
Over die demonstratie zeg er dan ook bij Nort , dat de eis is ingewild , dat er een intentie verklaring is om volgend seizoen weer gesprekken gaan de voeren met Lokale 3 driehoek Ajax en de supportersverenigingen , voorlopig uitgesteld dus.
Tactiek pappen en nathouden.

Koning Kriel

Citaat van: TonyS op sep 16, 2017, 23:58:41
Jawel. Ik heb van alles geprobeerd, maar kom niet verder.

Nog nooit problemen gehad, volgens mij moet je daar idd de naam op je credit card bij invullen

Wesley10__

Hoe lastig is het om tickets voor Valencia te bemachtigen? Kan op de website geen enkele wedstrijd vinden waar kaarten voor te koop zijn.

spons

Citaat van: Wesley10__ op sep 21, 2017, 08:55:55
Hoe lastig is het om tickets voor Valencia te bemachtigen? Kan op de website geen enkele wedstrijd vinden waar kaarten voor te koop zijn.

Gewoon op de wedstrijddag aan de kassa kopen, geen enkel probleem
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Robin

Heb op 09/09 twee tickets (hardcopy) besteld via Stubhub voor de wedstrijd West Ham - Swansea. Iemand enig idee wanneer deze verzonden worden door de verkoper? Is dit in de week van de wedstrijd zelf (volgende week)? Mocht er iemand ervaring met Stubhub hebben hoor ik het graag.