German Bombers on Tour 2001-2015

Gestart door Hugo, feb 26, 2009, 20:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op jun 03, 2013, 12:05:43
Aj dat is wel zuur.

Netjes, even op en neer voor het stadion van Pogon, ben alvast weer benieuwd naar de foto's!

Ach het is even ver als Freiburg ;-)

Verwijderd lid

Citaat van: Hugo op jun 03, 2013, 20:12:03
Ach het is even ver als Freiburg ;-)

in dat geval ... #zomer2013 #wieweet

Hugo

8 maart 2015
Altona 93 0 - 2 USC Paloma
Adolf Jäger Kampfbahn, Zuschauer; 901




Revisit van Hamburg, nu eens geen Reeperbahn maar immense kranen in de haven.


Köhlbrandbrücke, ook al immens.


Nog meer kranen aan de Elbe.


Museumhaven van Altona.


Indrinken bij Altona.


Leuk hekje voor thuis in de tuin.


Main Stand met rechts een belduitser.


Gegengerade.


Wie weet het Duitse woord voor "gaar"?

Hugo

FYI; er zijn serieuze plannen om dit pareltje te verruilen voor een ander terrein.

DutchBee

Ik heb een beetje jullie topic door gespit,maar kan m niet vinden...Misschien kennen jullie de club wel. TeBe Berlin. Wij gaan er naartoe icm met een wedstrijd Hertha. Ze spelen die Vrijdag in de avond tegen Hertha 03. Zijn jullie wel eens langs geweest bij TeBe? zo ja, nog tips voor ons?

Hugo

Citaat van: DutchBee op okt 07, 2015, 20:36:58
Ik heb een beetje jullie topic door gespit,maar kan m niet vinden...Misschien kennen jullie de club wel. TeBe Berlin. Wij gaan er naartoe icm met een wedstrijd Hertha. Ze spelen die Vrijdag in de avond tegen Hertha 03. Zijn jullie wel eens langs geweest bij TeBe? zo ja, nog tips voor ons?

Nou is dit topic geen compleet overzicht van mijn stadion- en wedstrijdbezoek in Duitsland. Desondanks echt nog nooit bij TeBe Berlin geweest, staat wel op mijn verlanglijstje....maar daar staat nog heel veel op.

Mijn tip; check vooraf het aanvangstijdstip en waar je moet zijn, dan kan er weinig fout gaan. En verder vooral niks voorbereiden, dan blijft het allemaal een verrassing en wat avontuurlijk. Have fun en laat vooral hier weten hoe het was.

DutchBee