De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Drie keer overspelen was Sparta en Heracles te moeilijk vanavond. Derhalve ben ik na 7 wedstrijden alweer op 0-0 gestrand.

ksclgiov282

In de periode november 2016 tot april 2017 op 12 wedstrijden 6 brilscores mogen aanschouwen, allen thuiswedstrijden van Sporting Lokeren jazeker. Dat vond ik toen al een dieptepunt, ondertussen weet ik wel beter...

jdebruin96

Citaat van: ksclgiov282 op dec 08, 2019, 22:34:58
In de periode november 2016 tot april 2017 op 12 wedstrijden 6 brilscores mogen aanschouwen, allen thuiswedstrijden van Sporting Lokeren jazeker. Dat vond ik toen al een dieptepunt, ondertussen weet ik wel beter...

Afgelopen zaterdag was ik voor het eerst bij Lokeren. Het viel mij heel erg op dat er bij elk balcontact heel cynisch gereageerd werd.
Het verschil tussen de 1ste en 2e helft was enorm!

Sebastiaan_W

Citaat van: Jef400 op dec 08, 2019, 22:08:57
Drie keer overspelen was Sparta en Heracles te moeilijk vanavond. Derhalve ben ik na 7 wedstrijden alweer op 0-0 gestrand.

Het was niet om aan te gluren, dieptepunt was de man in het zwart. Topper was dat Merkel even naar de kant moest nadat hij even geblesseerd op de grond lag, maar geen behandeling heeft gehad. Persoonlijk vond ik de rode kaart ook overdreven, Konings ging vol voor de bal en Matthaei wil zelf een bal op kniehoogte koppen.

Jef400

Martens ja. Ik heb me weer aardig lopen ergeren, tijd dat Nort eens op hoger niveau gaat fluiten. Rode kaart was er voor mij ook geen overigens. Dat zou betekenen dat je nooit meer voor een bal op kniehoogte mag gaan als er spelers liggen. 

ksclgiov282

Citaat van: jdebruin96 op dec 09, 2019, 08:56:38
Afgelopen zaterdag was ik voor het eerst bij Lokeren. Het viel mij heel erg op dat er bij elk balcontact heel cynisch gereageerd werd.
Het verschil tussen de 1ste en 2e helft was enorm!

Na de succesvolle periode van 2010-2015 is de club heel snel in verval geraakt en het gaat van kwaad naar erger. Afgelopen zomer was er dan na de degradatie de overname door een ex-makelaar met veel praatjes die met een hoop huurlingen uit 'zijn netwerk' de terugkeer zou (proberen) realiseren. Het resultaat kon je zaterdag zien, het was werkelijk ontluisterend en amateurvoetbal komt nu wel heel dichtbij.

Sebastiaan_W

Citaat van: Jef400 op dec 09, 2019, 09:45:11
Martens ja. Ik heb me weer aardig lopen ergeren, tijd dat Nort eens op hoger niveau gaat fluiten. Rode kaart was er voor mij ook geen overigens. Dat zou betekenen dat je nooit meer voor een bal op kniehoogte mag gaan als er spelers liggen.

De Luinge van Brabant. Sluit de kantines waar hij die dag gefloten heeft. Moeten we niet willen.

Saltacampos

Citaat van: ksclgiov282 op dec 09, 2019, 11:12:44
Na de succesvolle periode van 2010-2015 is de club heel snel in verval geraakt en het gaat van kwaad naar erger. Afgelopen zomer was er dan na de degradatie de overname door een ex-makelaar met veel praatjes die met een hoop huurlingen uit 'zijn netwerk' de terugkeer zou (proberen) realiseren. Het resultaat kon je zaterdag zien, het was werkelijk ontluisterend en amateurvoetbal komt nu wel heel dichtbij.
Triestig... maar ik vreesde eerlijk gezegd al het ergste toen ik het eerste interview met die Antwerpse fantast op tv zag...
Ik heb nog het grote Lokeren in de jaren tachtig met Lubanski, Lato, Dalving, Mommens, Larsen en Gudjonson bezig gezien. Jammer dat zo'n club zo snel zo goed als om zeep kan worden geholpen.
Over land and sea

ksclgiov282

#278
Citaat van: Saltacampos op dec 09, 2019, 13:19:25
Triestig... maar ik vreesde eerlijk gezegd al het ergste toen ik het eerste interview met die Antwerpse fantast op tv zag...
Ik heb nog het grote Lokeren in de jaren tachtig met Lubanski, Lato, Dalving, Mommens, Larsen en Gudjonson bezig gezien. Jammer dat zo'n club zo snel zo goed als om zeep kan worden geholpen.

Och, het is meer dan dat alleen hoor het voetbalklimaat is zo hard veranderd, zelfs als je  vergelijkt met een vijftal jaar geleden. De jaren 80 liggen al ver achter ons, die komen jammer genoeg niet meer terug. Als je de financiele kloof ziet tussen de G5 + Antwerp en de rest, dat is gewoon gigantisch. Profvoetbal in de provincie is een aflopend verhaal ben ik bang er is gewoon teveel geld mee gemoeid. Ik had gehoopt (en gedacht) toch een rol van betekenis te spelen in 1B, maar niet dus. De voorbereiding was OK en er hing terug een positieve sfeer rond de club totdat de competitie begon...
En dan spreken we nog niet over de almacht van de makelaars en spelers die gewoon lijken te doen wat ze willen. Er zullen nog slachtoffers vallen, dat lijkt me zeker.

Jehoentelaar

Ik heb dit seizoen al drie keer een brilstand als uitslag gehad en het leek gisteren in Groningen weer die kant op te gaan. Gelukkig was daar Ramselaar.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

headout

Citaat van: Sebastiaan_W op dec 09, 2019, 11:29:11
De Luinge van Brabant.
Hehe, die gaat Nort nog vaak horen :-D
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Nort

Citaat van: headout op dec 09, 2019, 19:16:46
Hehe, die gaat Nort nog vaak horen :-D
Daar gaat mijn reputatie...

Mrmtty20

Afgelopen zaterdag na lange tijd nog eens de grens overgestoken voor een 3de 0-0 score in 2019 bij Willem II. Gelukkig was de sfeer op de tribunes wel goed met onder andere een mooie tifo.

ksclgiov282

Citaat van: Mrmtty20 op dec 23, 2019, 13:39:44
Afgelopen zaterdag na lange tijd nog eens de grens overgestoken voor een 3de 0-0 score in 2019 bij Willem II. Gelukkig was de sfeer op de tribunes wel goed met onder andere een mooie tifo.

Ben ook naar Willem II geweest, de sfeer was inderdaad echt super! Nogal wat volk van Antwerp waar wij zaten/stonden, op de lange zijde net naast het uitvak. En over gisteren namiddag kunnen we het beter maar niet hebben....

mike_t

Na 22 wedstrijden afgelopen weekend weer een 0-0 te pakken in de derby VV Altena - VV Almkerk. De verlenging kon me gestolen worden. Altena wint na strafschoppen.

12e 0-0 dit jaar ... begint irritant te worden.