DFB Pokal 2015/16

Gestart door Sebastiaan_W, mei 23, 2015, 08:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Geen vrije verkoop bij MSV Duisburg-Schalke 04.

Langemannetje

Eens kijken of Bielefeld - Hertha te combineren valt met RWE - Düsseldorf of Osnabrück - RB Leipzig
73 grounds in 14 verschillende landen

TonyS

#17
Ik ben bang dat RWE-Fortuna een lastige wordt. Vrije verkoop start pas bijna een maand na verkoop voor seizoenkaarthouders en leden. Zie: http://www.rot-weiss-essen.de/neues/nachrichten/newsdetail/3393-faq-dauerkartenverkauf-und-vorverkauf-dfb-pokalspiel-201516.html.
Tips om toch aan kaartje te komen zijn bijzonder welkom.

Iemand overigens een idee wanneer definitieve data bekend worden?

Voetbalhopper


Derkayzer

Is er hier iemand met een lidmaatschap bij MSV Duisburg of RWE die 2 kaarten zou kunnen regelen voor (een van) deze potjes? Of tips om er zelf aan te komen? Alvast hartelijk dank! :)

jona93

Citaat van: Derkayzer op jun 18, 2015, 11:37:19
Is er hier iemand met een lidmaatschap bij MSV Duisburg of RWE die 2 kaarten zou kunnen regelen voor (een van) deze potjes? Of tips om er zelf aan te komen? Alvast hartelijk dank! :)
Lidmaatschap niet zelf ga ik normaal naar Duisburg-Schalke tickets in away vak
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Derkayzer

Zou ook prima zijn, maar hoef je dan geen mitglied van Schalke te zijn?

jona93

Citaat van: Derkayzer op jun 18, 2015, 18:16:28
Zou ook prima zijn, maar hoef je dan geen mitglied van Schalke te zijn?
Ik maak me gewoon lid van een supportersclub van Schalke als lid moet je voor het seizoen de matchen doorgeven die je wilt gaan bekijken op verplaatsing al
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jeroen503

Heeft iemand een idee wanneer de definitieve speeldata bekend worden gemaakt van de 1ste ronde?

TonyS

Citaat van: Jeroen503 op jun 18, 2015, 21:29:18
Heeft iemand een idee wanneer de definitieve speeldata bekend worden gemaakt van de 1ste ronde?
?

Zo hé, wakker?
Citaat van: Voetbalhopper op jun 17, 2015, 16:11:00
Volgens mij 26-6

Defender

#25
Wij zijn met 3 geintereseerd in RWE maar vrees dat het dus niet gaat lukken precies ?
Want wordt dit niet aanzien als sfeervol/risicomatch ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Derkayzer

Het zijn niet de beste vriendjes van elkaar nee. Sfeervol wordt het zeker!

Shepherd

Citaat van: TonyS op jun 10, 2015, 23:29:20
Zie al pracht affiches: RW Essen - Fortuna Düsseldorf. Stadion niet bijzonder maar publiek wel.
MSV Duisburg - Schalke 04 idem.
Laatst geweest. Totaal geen sfeer. En dat had niks te maken met het feit dat zekere degradant Hennef op bezoek was en de wedstrijd nergens meer om ging.
Een spijkerjas (fan van de Böhse Onkelz) vertelde dat de harde kern protesteerde tegen het huidige beleid. Ze bleven stil. Zelfs geen massaal gewapper met vlaggen.
Als datzelfde beleid ervoor heeft gezorgd dat dit foeilelijke stadion is ontstaan geef ik ze nog gelijk ook.

RWE - Düsseldorf is een mooi affiche, maar verwacht door bovenstaande niet al té veel.
Kort na die wedstrijd speelden ze de regionale bekerfinale tegen RWO. Geen idee hoe het daar was, niet gevolgd.

Nort

Je moet die ultras niet zo serieus nemen, doen ze namelijk zelf al genoeg.

Joost

Geen irritante ultra's met hun vervelende vlaggen en repeterende liedjes. Dat klinkt juist als een topmiddag.