Week 33: maandag 21 augustus t/m zondag 27 augustus

Gestart door De Twaalfde Man, jul 26, 2017, 16:47:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man


spons

23/08. Excelsior Maassluis - FC Lisse ( KNVB beker )
26/08. Jong Sparta - Excelsior Maassluis
27/08. Feyenoord - Willem II
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Footballromantic

26/8 Genoa FC - Juventus
27/8 AS Monaco - Olympique Marseille
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Guca

Citaat van: Footballromantic op jul 29, 2017, 18:18:18
26/8 Genoa FC - Juventus

Al een idee hoe aan tickets te geraken? Ik ben in Milaan dat weekend maar prefereer deze wedstrijd boven AC Milan - Cagliari.


Nort

Citaat van: Guca op jul 30, 2017, 10:31:34
Al een idee hoe aan tickets te geraken? Ik ben in Milaan dat weekend maar prefereer deze wedstrijd boven AC Milan - Cagliari.
Die vraag is hier al 33x beantwoord. Rechtsboven heb je een zoekknop en anders is Google je vriend.

Footballromantic

Citaat van: Guca op jul 30, 2017, 10:31:34
Al een idee hoe aan tickets te geraken? Ik ben in Milaan dat weekend maar prefereer deze wedstrijd boven AC Milan - Cagliari.

Tickets zijn nog niet in de verkoop geloof ik! Ik kan ze zelf op de site van Genoa nog niet vinden...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Danny

Citaat van: Nort op jul 30, 2017, 11:30:39
Die vraag is hier al 33x beantwoord. Rechtsboven heb je een zoekknop en anders is Google je vriend.

Haha, iets met spreekwoordelijke druppel? :)
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

ALenstra

De zoekfunctie van dit forum is echt hopeloos. Maar voor het vinden van kaarten is de website van de thuisclub je eerste adres.

Guca

Ik ga richting 100 buitenlandse wedstrijden dus ik heb wel al 's een ticket besteld :-) 

Ik vroeg het enkel omdat de wedstrijd hier vermeld stond (en er dus verkeerdelijk vanuit ging dat poster al tickets had), het een wedstrijd is die volk gaat trekken en Italië nu ook niet het makkelijkste land is om zulke zaken weken op voorhand te regelen (nog niets van te vinden op officiële site Genoa).


Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Freekos79

Citaat van: Guca op jul 31, 2017, 09:42:03
Ik ga richting 100 buitenlandse wedstrijden dus ik heb wel al 's een ticket besteld :-) 

Ik vroeg het enkel omdat de wedstrijd hier vermeld stond (en er dus verkeerdelijk vanuit ging dat poster al tickets had), het een wedstrijd is die volk gaat trekken en Italië nu ook niet het makkelijkste land is om zulke zaken weken op voorhand te regelen (nog niets van te vinden op officiële site Genoa).

Veel tickets gaan online in de verkoop op listicket.com. meestal een week of twee van tevoren.
Volgende wedstrijd: ?

Nort

Citaat van: Guca op jul 31, 2017, 09:42:03
Ik ga richting 100 buitenlandse wedstrijden dus ik heb wel al 's een ticket besteld :-) 

Ik vroeg het enkel omdat de wedstrijd hier vermeld stond (en er dus verkeerdelijk vanuit ging dat poster al tickets had), het een wedstrijd is die volk gaat trekken en Italië nu ook niet het makkelijkste land is om zulke zaken weken op voorhand te regelen (nog niets van te vinden op officiële site Genoa).
Leuk dat je al wat wedstrijden in het buitenland heb bezocht, daar gaat het mij echter niet om.

Sommige mensen (waaronder jij) komen hier enkel om hun vraag (90% gaat over toegangskaarten) beantwoord te krijgen om ze vervolgens pas terug te zien bij hun volgende vraag. Het 'kaarten-topic' (wie/wat/hoe) is slechts een subtopic van het forum, dat vooral gaat om ervaringen/tips met elkaar te delen en nieuwe mensen te leren kennen (die dezelfde hobby hebben).

Er bestaat zelfs een 'wie-is-wie' topic, waarbij nieuwe leden zichzelf voor kunnen stellen en een bijdrage aan dit forum kunnen leveren. Naar mijn mening en ervaring worden vragen van actieve leden veel sneller beantwoord, dan van passanten die zich enkel registeren om aan kaartjes te komen (of een manier waarop ze kaarten kunnen kopen).

JoeySpiegelaar


Arjen


Bier und Bratwurst

25-08-2017 Union Vöcklamarkt - ATSV Stadl-Paura 19.00u. Regionalliga Mitte
Het ene stadion is het andere niet!