Week 23: maandag 4 juni tot en met zondag 10 juni

Gestart door Luccie, mei 25, 2018, 09:05:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


KRCM1904

07/06 KSV Oostkamp - RC Mechelen (Finale interprovinciale eindronde)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op jun 01, 2018, 22:13:36
07/06 KSV Oostkamp - RC Mechelen (Finale interprovinciale eindronde)
Dus toch niet op neutraal terrein?

Mokum1900

Waar je ook gaat ik volg je overal

Cyclebob

Citaat van: KRCM1904 op jun 01, 2018, 22:13:36
07/06 KSV Oostkamp - RC Mechelen (Finale interprovinciale eindronde)
Nee. Voor de wedstrijd Houthalen -RCM al vastgesteld dat winnaar poule A thuis zou spelen. Gaat nu nergens meer om: door vrijkomen plaats Lierse promoveren beide clubs. Voor Racing na kamioenschapnin 2014 en drie achtereenvolgende degradaties nu weer promotie. Never a dull moment
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ricodejong4

05-06: Stedoco - Capelle

Inzet: promotie naar 3e divisie.

syntric

- 9/6: Kloetinge - Sportlust '46
- 10/6: Rood Wit W - Hoogland
Groundhopper for life :-)

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

KRCM1904

Citaat van: Joost op jun 01, 2018, 22:38:32
Dus toch niet op neutraal terrein?

Hadden ze misschien beter wel gedaan! Ondanks dat het waarschijnlijk een wedstrijd zonder belang is, wordt er daar al dagen paniekvoetbal gespeeld in Oostkamp. Het is een wedstrijd zonder voorgeschiedenis, clubs hebben bij mijn weten nooit tegen elkaar gespeeld.
https://www.hln.be/regio/oostkamp/hooligans-dreigen-van-overbodige-finale-in-amateurreeks-veldslag-te-maken-uitzonderlijke-veiligheidsmaatregelen-in-oostkamp~a6997f41/
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op jun 06, 2018, 23:39:10
Hadden ze misschien beter wel gedaan! Ondanks dat het waarschijnlijk een wedstrijd zonder belang is, wordt er daar al dagen paniekvoetbal gespeeld in Oostkamp. Het is een wedstrijd zonder voorgeschiedenis, clubs hebben bij mijn weten nooit tegen elkaar gespeeld.
https://www.hln.be/regio/oostkamp/hooligans-dreigen-van-overbodige-finale-in-amateurreeks-veldslag-te-maken-uitzonderlijke-veiligheidsmaatregelen-in-oostkamp~a6997f41/

Maar Racing Mechelen heeft dit seizoen vaker tegen nieuwe clubs gespeeld waarbij er wat voorgevallen is begreep ik. Daarnaast zullen de 38 supporters van Oostkamp het probleem niet zijn, wel de amokmakers van profclubs die er op afkomen. We moeten het niet overdrijven maar dat het een risicoloos duel is geloof ik niet.

Ik had echt gedacht dat ze het ergens halverwege zouden spelen in een stadionnetje als bijvoorbeeld dat van Dender.

Dit is er wel eentje in de categorie; only in Belgium want de clubs zijn beide al opgenomen in de reeksindeling.

Saltacampos

Jammer dat de overgrote meerderheid van echte supporters van Racing Mechelen altijd weer de dupe is van die kleine minderheid aan randdebielen in de aanhang. Ik kan de mensen in Oostkamp wel ergens begrijpen, als er inderdaad andere gewelddadige domkoppen van profclubs uit de buurt of verder op afkomen, heb je gegarandeerd problemen. Overigens best leuk terreintje om te bezoeken, die staantribune daar vind ik allesbehalve verkeerd.
Over land and sea

Nort

Het is vooral spijtig dat aanhang van profclubs en buitenlandse reltoeristen hier voor het grootste deel verantwoordelijk voor zijn.

Vinnn

Snap niet zo goed waarom er bij zo'n duel afgesproken moet worden om te knokken. Vooral dat er ook buitenlandse (lees: Nederlandse) totaaldebielen op af komen.

Nort

Citaat van: Vinnn op jun 07, 2018, 10:25:21
Snap niet zo goed waarom er bij zo'n duel afgesproken moet worden om te knokken. Vooral dat er ook buitenlandse (lees: Nederlandse) totaaldebielen op af komen.
Tja, de profclubs zijn al even klaar dus moeten de testosteron bommetjes toch aan hun trekken komen. Bovendien zijn er in het amateurvoetbal nauwelijks camera's en agenten aanwezig, waardoor de pakkans een stuk lager ligt dan bij het profvoetbal en mocht je dan toch een keer de pineut zijn is het slechts een verbod voor het buitenland. 

Jef400

Tja. Feit is wel dat het een kansloze bedoeling is. Ik bedoel van, als je enkel gaat om te vechten. Wat doe je dan nog vrij in onze samenleving?