Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: Saltacampos op nov 15, 2017, 17:52:37
Dat vind ik ook en dat argument gebruik ik ook wel eens, volmondig akkoord dus.
Roken op een sportmanifestatie heb ik altijd enigszins bizar gevonden
Groundhopper for life :-)

hgrm

Citaat van: syntric op nov 15, 2017, 22:44:50
Roken op een sportmanifestatie heb ik altijd enigszins bizar gevonden

Ik kan me nog uit mijn zaalvoetbaltijd herinneren dat er destijds (eind jaren 90 tot 2008) een club was waar er op de tribune in de sporthal werd gerookt. En dat ik nog heel raar werd aangekeken ook toen ik er wat van zei.....
Waar het was, zou ik niet meer weten....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Tribuneklanten

Gisteren vliegtickets richting Rome besteld.
In April hopelijk de Romeinse stadsderby bezoeken.

Arjen

27 januari naar Hull City-Leeds United.

Robin

Citaat van: hgrm op nov 15, 2017, 22:49:20
Ik kan me nog uit mijn zaalvoetbaltijd herinneren dat er destijds (eind jaren 90 tot 2008) een club was waar er op de tribune in de sporthal werd gerookt. En dat ik nog heel raar werd aangekeken ook toen ik er wat van zei.....
Waar het was, zou ik niet meer weten....

Bunga Melati.

TimTwente

Ik zoek voor het weekend van 27 januari nog voor een leuk tripje. Alleen kan ik nog niet echt een leuke grip vinden.. Iemand aanraders? Het liefst meerdere wedstrijden.
We

ricodejong4

Citaat van: TimTwente op nov 27, 2017, 11:09:01
Ik zoek voor het weekend van 27 januari nog voor een leuk tripje. Alleen kan ik nog niet echt een leuke grip vinden.. Iemand aanraders? Het liefst meerdere wedstrijden.
We

Zelf ga ik die dag naar VfL Osnabrück - Fortuna Köln, leuk stadionnetje niet ver van de Nederlandse grens.

Nort

Citaat van: TimTwente op nov 27, 2017, 11:09:01
Ik zoek voor het weekend van 27 januari nog voor een leuk tripje. Alleen kan ik nog niet echt een leuke grip vinden.. Iemand aanraders? Het liefst meerdere wedstrijden.
We
Boek een vlucht voor zaterdag (ochtend) - maandag naar het noorden van Italie en je kunt zo drie potjes mee pakken.

Jehoentelaar

Begin januari zit ik bij de derby tussen 1.FC Köln en VfL Borussia Mönchengladbach. Toch niet slecht, denk ik zo. Verder wil ik in die periode ook naar één of beide uitwedstrijden van Münster tegen respectievelijk SV Meppen en SV Werder Bremen II.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

rogo_breda

SV Meppen - Preussen Münster op 21-01 staat hier ook al in de agenda.

Ruudjeee

Vliegtickets naar Milaan geboekt om in het eerste weekend van maart naar AC Milan- Inter Milan en Atalanta - Sampdoria te gaan.

rogo_breda

Citaat van: rogo_breda op nov 29, 2017, 14:57:09
SV Meppen - Preussen Münster op 21-01 staat hier ook al in de agenda.
Ze zijn ook al online te koop! 2 kaarten alvast in de pocket :)

wekke

België - Tunesië in Moskou en België - Engeland in Kaliningrad

Joost

Citaat van: wekke op dec 02, 2017, 14:32:34
België - Tunesië in Moskou en België - Engeland in Kaliningrad

Dat is een mooie roadtrip.

FCTOostGelre

Afgelopen zaterdag vliegtickets + een hotel geboekt voor een weekendje Londen met Pasen.
Zullen dus de nodige wedstrijden bezocht worden!

Natuurlijk heb ik zelf al wel ingedachte welke stadions ik sowieso wil bezoeken, maar als iemand tips heeft welke stadions etc. ik echt niet kan missen, zijn die altijd welkom!