Week 4 / 19 - 25 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:48:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HJanneman

Ongekend, die publieke aandacht voor wedstrijden in de Jupiler League bij Cambuur(het uitpubliek maakt nu dus ook gretig gebruik van de 'weggeef'prijzen).
Ik betaal dan iets meer dan de Fortuna-supporters voor mijn kaart, maar ook ik zit voor 'maar' 8 euro in vak 19(lees: ter hoogte van de middellijn) op rij 1, maar daarvoor moest ik wel twee keer naar het stadion, want gisteren was de enige man die over de kaartverkoop gaat, ziek(en ik vond het niet eens erg, sterker nog, ik vond het wel wat hebben..dat dit nog kan in het betaalde voetbal, de blondines achter de balie snapten dan ook niet waarom ik begon te lachen toen ze me het vervelende nieuws vertelden), vandaag was de man weer beter en lagen er dus netjes 3 kaarten op mijn naam klaar.
Wat een heldenclub(deze woorden neem ik terug zodra het ook maar een beetje begint te regenen met een aardige wind vanuit het westen).

Louk

Citaat van: Dennis-V op dec 16, 2008, 15:23:00
20-01-2009 Feyenoord - SC Heerenveen
24-01-2009 Feyenoord - Willem II

Ook hier. Zat lang te twijfelen om vanavond te gaan, maar ja, het gaat slecht met de club, dus ga ik ook vanavond maar weer....

Hugo

Citaat van: Joost op jan 20, 2009, 15:11:35
Er zijn al ruim 300 kaarten verkocht.

Mooi, eindelijk eens een goed gevuld bezoekersvak dit seizoen.

HJanneman

Ja, dat moet zeker lukken, want hoewel Cambuur dit jaar een gemiddeld aantal toeschouwers trekt dat een verdubbeling is van het voorafgaande seizoen, is het nog niet één keer uitverkocht geweest(het hoogste aantal bezoekers was 9400, en dat is nog meer dan 1000 onder het totaal).
Bovendien heeft Cambuur voor de winterstop geen bijzondere serie neergezet, want wanneer Cambuur een keer of twee, drie achter elkaar aan weet te winnen, dan begint het storm te lopen, en aangezien Cambuur's zege bij Haarlem van afgelopen vrijdag pas de eerste is na enkele gelijke spelen, zal dit niet het geval zijn.
En naast het feit dat ik niet verwacht dat het uitverkocht raakt, kopen veel mensen nog een kaartje aan de kassa ipv in de voorverkoop.
En met jouw zuiderlijke accent(verwacht ik..) en legitimatiebewijs met een zuiderlijke plaats er op, mag je gratis en voor niets met Vaig en zijn kompanen mee naar binnen in het uitvak, als je aangeeft fan te zijn van Fortuna.

Vaig

Citaat van: Joost op jan 20, 2009, 15:11:35
Er zijn al ruim 300 kaarten verkocht.
Jij bent goed geinformeerd Joost.. Heb zelf inderdaad ook iets gehoord. Die 300 kaarten zijn dus alleen bus kaarten, zullen ook nog wel wat mensen op eigen vervoer afreizen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Joost

Citaat van: Vaig op jan 21, 2009, 09:16:53
Jij bent goed geinformeerd Joost.. Heb zelf inderdaad ook iets gehoord. Die 300 kaarten zijn dus alleen bus kaarten, zullen ook nog wel wat mensen op eigen vervoer afreizen.
Het stond in de het Limburgs Dagblad maandag.

Hugo

Citaat van: Breda op jan 21, 2009, 00:11:17
23 jan: ik zit te denken over Cambuur-Fortuna komende vrijdag. Kan ik evt. gewoon voorafgaand aan de wedstrijd een kaartje kopen bij het stadion of dreigt het uitverkocht te raken?

HJanneman merkte terecht op dat het geen probleem zal zijn, een 8.000 man/vrouw schat ik. Maar je gaat natuurlijk niet bij die Limburgers zitten!

Vaig

Citaat van: Hugo op jan 21, 2009, 10:47:53
HJanneman merkte terecht op dat het geen probleem zal zijn, een 8.000 man/vrouw schat ik. Maar je gaat natuurlijk niet bij die Limburgers zitten!
Nee dit is ook niet mogelijk haha. Strenge identificatie plicht. Overigens Limburgers kunnen best gezellig zijn..
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op jan 21, 2009, 17:30:20
Nee dit is ook niet mogelijk haha. Strenge identificatie plicht. Overigens Limburgers kunnen best gezellig zijn..

Dat laatste zal ik niet betwisten. Maar als Naccer ga je het avondje Cambuur natuurlijk beleven tussen het thuispubliek.

Ici c est Paris

Jammer voor de forummers die erheen wilden, maar Cambuur Leeuwarden-Fortuna Sittard is afgelast.

Vaig

Citaat van: Ici c est Paris op jan 23, 2009, 13:52:33
Jammer voor de forummers die erheen wilden, maar Cambuur Leeuwarden-Fortuna Sittard is afgelast.
Op de Site van de Leeuwarder Courant stond het bericht dat de wedstrijd dinsdagavond om 20.00 werd ingehaald. Dit bericht is inmiddels van de site verdwenen en is dus onjuist. Fortuna supporters hebben naar de KNVB gemaild en als antwoord teruggekregen, dat er overleg is met beide clubs om het duel morgen, zondag of maandag in te halen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

Inderdaad ja, maar dat stond er al om 12 uur. In ieder geval wijst alles erop dat het toch aanstaande dinsdag is. Fortuna Fans bellen met KNVB, maar men het daar ontkrachten en zegt dat het niet op dinsdag gespeeld wordt. Hele vreemde situatie
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Hugo

Citaat van: Vaig op jan 23, 2009, 16:19:37
Inderdaad ja, maar dat stond er al om 12 uur. In ieder geval wijst alles erop dat het toch aanstaande dinsdag is. Fortuna Fans bellen met KNVB, maar men het daar ontkrachten en zegt dat het niet op dinsdag gespeeld wordt. Hele vreemde situatie

Jullie verwachten bij Fortuna toch niet enige medewerking van de KNVB? Gelukkig is vanavond de X-factor op tv :-(

Vaig

Citaat van: Hugo op jan 23, 2009, 21:18:37
Jullie verwachten bij Fortuna toch niet enige medewerking van de KNVB? Gelukkig is vanavond de X-factor op tv :-(
Haha nee daar had inderdaad niet op gerekend. Vind het alleen bijzonder vreemd, dat als alle officiele instanties melden dat de wedstrijd op dinsdag gespeeld wordt, de KNVB dit nieuws blijft ontkrachten.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Ici c est Paris

Citaat van: Breda op jan 24, 2009, 13:33:59
Verandering plannen:

24 januari : KV Mechelen - Moeskroen (op goed geluk naar stadion, hopelijk nog een kaartje beschikbaar)
25 januari : Club Luik - Lierse

Is ticketingonline geen optie?