Week 7 / 9-15 feb 2009

Gestart door hgrm, dec 17, 2008, 19:12:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Op de valreep:

13-02: Willem II - FC Utrecht

Joost

Citaat van: 3434 op feb 11, 2009, 17:22:55
Die info komt van degene die meegaat, hij had er naar gebeld ivm tickets. Dan zal ik maar zelfs een bellen, denk dat zijn Duits precies niet zo heel goed is haha. Nee, geen creditcard hier. De dag zelf enkele uren voor de match is dat een optie? Alvast bedankt
Rijd dan vn te voren even langs. Vanuit Maasmechelen is het twintig minuutjes hoogstens.

hgrm

Citaat van: hgrm op jan 28, 2009, 22:57:07

13/02 Sportfreunde Siegen-RW Essen II
14/02: Neunkirchen-Saarbrücken
15/02: Augsburg-Duisburg


Siegen-RWE II is er inmiddels uit; ik ga proberen om op tijd Wiesbaden te bereiken voor de wedstrijd aldaar, als het vakantieverkeer niet te veel tegenwerkt. Desnoods wordt het Oberhausen

Neunkirchen-Saarbrücken is ook fragwürdig, evenals eerste reserve Stuttgart Kickers. Frankfurt is het alternatief.

Augsburg-Duisburg lijkt door te gaan, Lukt dat niet, kan ik nog proberen tijdig in Dortmund te zijn voor de wedstrijd tegen Cottbus.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

#18
Citaat van: hgrm op feb 12, 2009, 16:20:34
Siegen-RWE II is er inmiddels uit; ik ga proberen om op tijd Wiesbaden te bereiken voor de wedstrijd aldaar, als het vakantieverkeer niet te veel tegenwerkt. Desnoods wordt het Oberhausen

Neunkirchen-Saarbrücken is ook fragwürdig, evenals eerste reserve Stuttgart Kickers. Frankfurt is het alternatief.

Augsburg-Duisburg lijkt door te gaan, Lukt dat niet, kan ik nog proberen tijdig in Dortmund te zijn voor de wedstrijd tegen Cottbus.

Zondagmiddag staat ook nog Ulm - Reutlingen op het programma.

Edit; ook afgelast en stond voor de zaterdag op het programma.

hgrm

Neunkirchen-Saarbrücken ligt er ook uit. Hopelijk wordt het op een zaterdag ingehaald, zodat een daytrip nog mogelijk is.
Kickers-Unterhaching is nog niet afgelast, maar ik vrees het ergste. Het zal dus waarschijnlijk Frankfurt-Wolfsburg worden voor de zaterdag. Lijkt me leuker dan Aalen-Aue
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

monti

15-02 Aachen-Nurnberg
15-02 Club Brugge-Racing Genk

Hugo

Citaat van: hgrm op feb 13, 2009, 11:23:32
Neunkirchen-Saarbrücken ligt er ook uit. Hopelijk wordt het op een zaterdag ingehaald, zodat een daytrip nog mogelijk is.
Kickers-Unterhaching is nog niet afgelast, maar ik vrees het ergste. Het zal dus waarschijnlijk Frankfurt-Wolfsburg worden voor de zaterdag. Lijkt me leuker dan Aalen-Aue

En de Kickers - Unterhaching ook afgelast net als Aalen - Aue. Baal wel van de afgelasting in Neunkirchen.

HJanneman

Citaat van: Dennis-V op jan 28, 2009, 21:50:04
15-02-09

020- Feyenoord

Aardige pot;)!
Net thuis, en ik vond 't een geweldige eerste klassieker om mee te maken, was er ook al om 10 uur 's morgens, tot een uur na de match.

3434

Citaat van: Joost op feb 11, 2009, 16:16:25
Ik ben bijzonder benieuwd waar je deze, meer dan foutieve, informatie vandaan hebt.

Als je beschikt over een credit card dan: https://www.alemannia-tickets.de/

Vanwege de korte tijd tussen nu en zondag is het dan gewoon afhalen bij het stadion.

Mijn eerste bezoek aan Alemannia was zeker de moeite waard! Ben er toch geraakt gelukkig. Veel sfeer, veel goals (6-2)
Alemannia-St Pauli zal de volgende zijn denk ik.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op feb 15, 2009, 18:37:16
Mijn eerste bezoek aan Alemannia was zeker de moeite waard! Ben er toch geraakt gelukkig. Veel sfeer, veel goals (6-2)
Alemannia-St Pauli zal de volgende zijn denk ik.

Ik zat inderdaad redelijk gefrustreerd voor de tv ;)

Hielke

Mijn zondag staat in groot contract met bovenstaand stukje. Een zeer bedroevend potje in De Goffert. Het leuke aan de uitwedstrijd in Nijmegen is dat het thuispubliek je tijdens de wandeling door het Goffertpark niet doodwenst maar zeer positief benadert. Gespreksonderwerp was de lonkende ontmoeting met Hamburger SV. Er staat iets heel bijzonders te gebeuren in De Goffert. Wij waren vandaag slechts getuige van een heel mager voorprogramma.

Joost

Citaat van: Breda op feb 15, 2009, 20:09:57
Aken - Neurenberg 6-2! Het was werkelijk een geweldige belevenis, daar in Aken vanmiddag. Eén van de meest spectaculaire wedstrijden die ik ooit heb mogen meemaken. Het stadion en de atmosfeer overtroffen onze verwachtingen.

Joost, nogmaals dank voor het regelen van de kaartjes! 

Ik moet het dit seizoen doen met sneaky 1-0 zeges en jullie krijgen potverdorie een 6-2 om je oren. Was er nog wat haat n nijd richting elkaar vanwege een voorvalletje jaren geleden betreffende een gestaakte wedstrijd?

Dat de sfeer goed was geloof ik best als je voor rust al 4-1 voorstaat. Dat mag ook wel weer eens want het is al 2 jaar naadje.

3434

#27
Er werd shei** FCN gezongen, waarop die van FCN antwoorden maar dat was niet verstaanbaar omdat Alemannia echt enorm veel dB produceerde. De 2de helft was het compleet stil in het uitvak (de capo's stonden niet meer op het hek e.d.) Wat mij opviel was dat er na de match veel politie af en aan reed richting de bussen van de bezoekers (alsof er iets ging gebeuren?) en 500m verder liepen er tientallen nürnbergfans tussen ons.

Dit was mijn eerste trip naar Duitsland, in België en Nederland is zoiets ondenkbaar dat er relatief grote groepen uitsupporters gewoon rondlopen tussen de thuissupporters. Het is even wennen, maar in de positieve zin dan.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11