Week 8 / 16 - 22 feb 2009

Gestart door Louk, jan 06, 2009, 21:32:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Louk

Na lang verlangen naar weer een reis naar Engeland vandaag geboekt!!! Zaterdagochtend 21-2 weg, zondagavond 22-2 terug. Dit zijn mijn plannen:

Za 21-2 QPR - Ipswich Town Kick off 17.20 uur
Zo 22-2 Fulham - WBA Kick off 13.30 uur

We vliegen op Londen Luton. Iemand nog tips om kaartjes voor genoemde clubs te kopen ? Laatste bezoek van mij aan Londen was Wimbledon - Chelsea, toen nog Vinnie Jones tegen Ruud Gullit. Maar dat is al weer wat jaartjes geleden....Het wordt dus wel weer eens tijd!

Daniel

Ik heb zelf ervaring met deze twee clubs! QPR moet geen probleem zijn om kaarten op de wedstrijddag zelf te halen. Voor Fulham wordt dat wat lastiger. Die zijn redelijk goed bezig en het stadion zit over het algemeen een aantal dagen voor de wedstrijd al vol. Ik zou beide kaarten via internet betalen en klaar laten leggen of op laten sturen(daar heb je nog genoeg de tijd voor).

Mag ik vragen wat je kwijt bent voor de vlucht en waar slaap je!?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

TeeZee

Beide geen probleem. Voor Fulham moet je op hun website kijken wanneer de General Sale aanvangt en vervolgens online bestellen. WBA is een laagvlieger en het zou me verbazen als er geen vrije verkoop zou komen.

Louk

Citaat van: Daniel op jan 06, 2009, 23:28:29

Mag ik vragen wat je kwijt bent voor de vlucht en waar slaap je!?

Voor hotel (1 overnachting) + vlucht ben ik 145 euro kwijt. We slapen in hotel Columbia (Bayswater), niet al te ver van Fulham en QPR. Bedankt voor de reacties.

spons

22-02  De Graafschap - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Citaat van: Louk op jan 06, 2009, 21:32:45Dit zijn mijn plannen:

Za 21-2 QPR - Ipswich Town Kick off 17.20 uur
Zo 22-2 Fulham - WBA Kick off 13.30 uur
Vanaf 15 januari a.s. kun je voor Fulham v WBA online kaartjes kopen: http://www.fulhamfc.com/Tickets/home.aspx

Louk

Citaat van: TeeZee op jan 07, 2009, 19:37:32
Vanaf 15 januari a.s. kun je voor Fulham v WBA online kaartjes kopen: http://www.fulhamfc.com/Tickets/home.aspx

Ja, had ik ook al gezien op de website. Ik had vandaag al gebeld, omdat ik zo'n My first Matchday arrangement wilde ((met rondleiding voorafgaand aan de wedstrijd), maar dat kon alleen met een kind erbij, helaas.....

Batflyer

Voor QPR - Ipswich begint de general sale op woensdag 21 januari.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Louk

#8
Een aantal die-hards hier die al vele vele malen de oversteek naar Engeland hebben gemaakt zullen wellicht verveeld gapen, maar ik kreeg toch kriebels in mijn buik als een kind die op schoolreisje gaat toen vandaag de kaartjes voor Fulham - WBA op de mat vielen. Op 15 januari besteld, nu al binnen ! Ook de kaartjes voor de wedstrijd QPR - Ipswich Town heb ik vandaag besteld.


Batflyer

Mocht mijn reisje naar Arsenal - AS Roma nog doorgaan, dan hoop ik dit duel ook te kunnen bezoeken.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Dennis-V

34 pond ... wat een geld zeg !

hgrm

En dan staat het pond nu nog laag....Een paar jaar geleden was dat 34 pond * 1,60....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Louk

En ook de kaartjes van QPR zijn binnen. Onvoorstelbaar snel: de 21ste besteld, vandaag binnen....


Stadionhopper

21-2 FC Aberdeen - Dundee United
22-2 Motherwell - Celtic
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op feb 03, 2009, 13:14:42
21-2 FC Aberdeen - Dundee United
22-2 Motherwell - Celtic

Carnaval ontvlucht? :-D

Leuke fixtures iig, veel plezier!