Collectables

Gestart door Rinus A., mrt 17, 2008, 21:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Rinus A.

Pins, programmaboekjes, shawls...sommige mensen willen graag iets tastbaars overhouden aan hun avontuur.

Voor de pin-fanaten, hier een mooie.... Scarborough (RIP): http://www.seadogsfans.co.uk/X67Merchandise.htm

TeeZee

Ik probeer altijd een programmaboekje + vaantje te bemachtigen. Dit lukt overigens lang niet altijd. Het hebben van een ticket heb ik jaren geleden al opgegeven, wat me wel rust geeft.

Sinds een paar jaar kijk ik ook of er een mooie pin badge is. Zo heb ik nu badges van de Second City Derby en de eerste wedstrijd van Morecambe in de League. Dat zijn leuke aandenkens.

hgrm

Juist een ticket vind ik het belangrijkst. Een programmaboekje, opstelling o.i.d. probeer ik ook altijd te bemachtigen. Vroeger kocht ik ook overal een sjaal, nu laat ik het op dat gebied soms afweten, alleen van de grotere clubs koop ik er één.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Heb je inmiddels al het programmaboekje van Morecambe v Barnet weten te bemachtigen?

Erkaa

Met een programmaboekje en kaartje van de bezochte wedstrijd ben ik zeer tevreden. Sjaals of andere fanartikelen koop ik vrijwel nooit.

Laurens Jobse

Tickets bewaar ik ook altijd, als het even kan ook een programmaboekje of iets dergelijks. en als het financieel redelijk gaat dan komt er ook altijd een sjawl voor de collectie bij. ( heb er inmiddels 41 aan muur op kamer hangen )

Sebastiaan_W

Ik bewaar sinds een tijdje het wedstrijdkaartje en ik probeer bij elke club waar ik kom een pinbadge te bemachtigen.

hgrm

Citaat van: TeeZee op mrt 30, 2008, 11:53:23
Heb je inmiddels al het programmaboekje van Morecambe v Barnet weten te bemachtigen?

Dank je wel TeeZee, nou kan ik er niet omheen.

Laatst dacht ik het gevonden te hebben op Ebay. Dus bieden. En nog een keer bieden. Toen zag ik dat het het programmaboekje van de wedstrijd Barnet-Morecambe was. Dus toen hopen dat ik overboden werd. En nog een keer hopen dat ik overboden werd. Maar helaas....
Nu zit ik dus opgescheept met een boekje van de verkeerde wedstrijd. Gelukkig kostte het me maar 8 pond ofzo, dus de schade is te overzien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen