Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRCM1904

Citaat van: Joost op dec 08, 2014, 20:41:34
Is de 4e tribune dan ook af op STVV?

Volgens mij is de tribune waar de bezoekers zitten nog niet vernieuwd.  Ze hebben dus enkel de mooie tribunes getoond, want die 4de tribune daar mag dringend iets aan gebeuren.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Joost

Citaat van: KRCM1904 op dec 08, 2014, 21:57:49
Volgens mij is de tribune waar de bezoekers zitten nog niet vernieuwd.  Ze hebben dus enkel de mooie tribunes getoond, want die 4de tribune daar mag dringend iets aan gebeuren.
Dat is juist de charmantste!

FCT1980

Citaat van: Freebird op nov 28, 2014, 11:39:39
Goh, de vluchten waren al heel lang gepland los van de officiële bekendmaking van de verdeling van de wedstrijden. We kwamen aan in Londen Stansted rond 15u15 plaatselijke tijd, liepen een uur achter op schema door de drukke en strenge controle aan de luchthaven. Ondanks de prijs kozen we toch voor een taxi omdat het openbaar vervoer ons nooit tijdig daar zou kunnen brengen. We moesten heel Londen door naar ons hotel in Crystal Palace, om nadien richting Brentford te gaan. Het verkeer was echter dramatisch, alles zat vast. We dienden letterlijk van noord naar zuid naar west gaan.

Na de wedstrijd had ik uiteraard volop zin om de pubs te bezoeken en (lang) mee te vieren, maar aangezien de madam me steeds vergezelt op citytrip (lees voetbaltrip), we nog niets gegeten hadden sinds 11:00 die ochtend, we beschikten over een day travel card (het zou anders ook ná twaalven zijn) deed ik met plezier water bij we wijn.

Voor de pure voetbalbeleving (pakweg anderhalf uur voor en anderhalf, twee uur na de match aanwezig zijn) ga ik liever zonder de vriendin. Lijkt me logisch :)

Sowieso staat er nog een (mid)weekje Londen op het programma in 2015, voetbalgekke vrienden only :)

Bedankt voor de uitleg. Zo kan het idd ook en moet zeggen dat ik het zelf ook al eens op die manier heb gehad bij de 3e ronde FA cup tussen Watford en Palace. Wilde mevrouwtje ook gelijk terug naar Londen na de wedstrijd omdat er te veel politie was en ze honger kreeg. Sommige zaken kun je gewoon niet plannen ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: Joost op dec 08, 2014, 22:19:49
Dat is juist de charmantste!

Gezien dit filmpje op Sporza, had ik verwacht dat alles afgerond zou zijn maar dit is blijkbaar niet zo. Lijkt me wel een leuke ground om te bezoeken ondanks dat dit nieuwbouw is. Ik vraag me alleen af of ze meer dan 15.000plaatsen zullen verkopen in 1ste.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op dec 09, 2014, 09:00:16
Gezien dit filmpje op Sporza, had ik verwacht dat alles afgerond zou zijn maar dit is blijkbaar niet zo. Lijkt me wel een leuke ground om te bezoeken ondanks dat dit nieuwbouw is. Ik vraag me alleen af of ze meer dan 15.000plaatsen zullen verkopen in 1ste.
Luxe trekt een hoop nieuwe supporters aan.

Ik vind het wel erg knap dat niet de grootste club van België zo'n project heeft weten te realiseren. Het is alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van Nederland en alleen maar verhoogde tribunes hebben zonder staanplaatsen.

wekke

Citaat van: Joost op dec 08, 2014, 22:19:49
Dat is juist de charmantste!

Neem een keertje plaats in dat uitvak en je mening zal snel veranderen...

watergatehopper

Citaat van: Joost op dec 09, 2014, 09:30:11
Luxe trekt een hoop nieuwe supporters aan.

Ik vind het wel erg knap dat niet de grootste club van België zo'n project heeft weten te realiseren. Het is alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van Nederland en alleen maar verhoogde tribunes hebben zonder staanplaatsen.

Wellicht ze geen staanplaatsen hebben ivm europese ambities? ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Heb je toch die railseats voor?

Ik begrijp ook niet dat die europese ambities bij AZ als argument aangedragen wordt om stoeltjes niet te hoeven verwijderen. (Hoek Molenaartribune - v/d Bentribune is volgend jaar staan)

HRM1880

Citaat van: wekke op dec 09, 2014, 12:35:52
Neem een keertje plaats in dat uitvak en je mening zal snel veranderen...
Inderdaad, dat uitvak is een schande. Ik kom daar niet meer vanwege het onveilige gevoel onder de tribune.

HRM1880

Citaat van: Joost op dec 09, 2014, 09:30:11
Luxe trekt een hoop nieuwe supporters aan.

Ik vind het wel erg knap dat niet de grootste club van België zo'n project heeft weten te realiseren. Het is alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van Nederland en alleen maar verhoogde tribunes hebben zonder staanplaatsen.
Natuurlijk wel handig wanneer het stadion is gebouwd door een van de rijkste Belgen en verhuurd wordt aan de club waar zijn vrouw in het bestuur zit.

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

calcionova

Olympique Lyonnais verhuist binnenkort ook naar een nieuw stadion. Ergens wel jammer, want het huidige stadion is toch wel een juweeltje.

KRCM1904

Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Sebastiaan_W

Hoe staat het met de stadionplannen bij Freiburg en Karsruhe? Tot wanneer zijn de stadions in huidige staat nog te bezoeken?