Welke stadions verdwijnen na het seizoen?

Gestart door voetbalfan, aug 31, 2010, 19:43:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


Nort, Weet je al meer over Bologna?

Volgens mij is dit officieel een monument en zal het lastig zijn om het stadion te verbouwen/ overkappen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Nort

Citaat van: watergatehopper op mei 31, 2017, 08:56:05
Nort, Weet je al meer over Bologna?

Volgens mij is dit officieel een monument en zal het lastig zijn om het stadion te verbouwen/ overkappen.
Na een avond zoeken (ook in het Italiaans) heb ik geen recente berichten kunnen vinden of een bevestiging wanneer de renovatie gaat plaatsvinden. Verschillende bronnen vermelden verschillende startdata (2017-2019), daaruit heb ik voor me zelf de conclusie getrokken dat er deze zomer nog niet veel gaat gebeuren, maar dat ik er volgend seizoen wel beter heen kan gaan voor het te laat is.

Wat ik heb gelezen heb is dat de toren en de buitenkant een monumentele waarde heeft, maar die worden in de plannen ook niet afgebroken.

Nort

Citaat van: ricodejong4 op mei 31, 2017, 09:18:46
Lijken daar al verder te zijn dan Boleyn Ground terwijl ze daar al een jaar eerder zijn begonnen.
Bij Spurs hebben ze ook een hoge tijddruk, dus dat het daar snel gaat was wel te verwachten.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Nort op mei 31, 2017, 10:04:05
Na een avond zoeken (ook in het Italiaans) heb ik geen recente berichten kunnen vinden of een bevestiging wanneer de renovatie gaat plaatsvinden. Verschillende bronnen vermelden verschillende startdata (2017-2019), daaruit heb ik voor me zelf de conclusie getrokken dat er deze zomer nog niet veel gaat gebeuren, maar dat ik er volgend seizoen wel beter heen kan gaan voor het te laat is.

Wat ik heb gelezen heb is dat de toren en de buitenkant een monumentele waarde heeft, maar die worden in de plannen ook niet afgebroken.

Die wil ik komend seizoen ook gaan bezoeken! Volgens mij kun je er met Ryanair mooi goedkoop heen
Het ene stadion is het andere niet!

watergatehopper

Citaat van: Nort op mei 31, 2017, 10:04:05
Na een avond zoeken (ook in het Italiaans) heb ik geen recente berichten kunnen vinden of een bevestiging wanneer de renovatie gaat plaatsvinden. Verschillende bronnen vermelden verschillende startdata (2017-2019), daaruit heb ik voor me zelf de conclusie getrokken dat er deze zomer nog niet veel gaat gebeuren, maar dat ik er volgend seizoen wel beter heen kan gaan voor het te laat is.

Wat ik heb gelezen heb is dat de toren en de buitenkant een monumentele waarde heeft, maar die worden in de plannen ook niet afgebroken.

Heb je de artist impressions bekeken? Misschien raken ze de buitenkant niet eens aan, maar na verbouwing is deze ook niet meer zichtbaar. Beetje vreemd als het met die reden goedgekeurd wordt als je het mij vraagt.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jehoentelaar

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 31, 2017, 11:04:28
Die wil ik komend seizoen ook gaan bezoeken! Volgens mij kun je er met Ryanair mooi goedkoop heen

Ik ben twee jaar geleden tijdens de zomerstop in het stadion geweest, maar wil er ook nog heen voor een wedstrijd. Moet dus maar naar voren worden gehaald in de globale planning.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: watergatehopper op mei 31, 2017, 11:22:33
Heb je de artist impressions bekeken? Misschien raken ze de buitenkant niet eens aan, maar na verbouwing is deze ook niet meer zichtbaar. Beetje vreemd als het met die reden goedgekeurd wordt als je het mij vraagt.
Die heb ik inderdaad gezien. Ik heb ook geen idee hoe ze het nu exact willen doen en een door Google vertaald Italiaans nieuwsbericht helpt daar zeker niet aan mee. We gaan het in de toekomst wel zien :)

@B&B Dit seizoen opnieuw samen een paniektrip maar maken? ;)

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

rogo_breda

De Bosuil ondergaat ook stap voor stap een complete metamorfose, te beginnen deze zomer met de hoofdtribune.

http://www.gva.be/cnt/dmf20170602_02908922/zo-zal-de-vernieuwde-hoofdtribune-op-de-bosuil-eruitzien

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

FCT1980

Pijnlijk maar ook begrijpelijk.
Die tribune kon ook echt niet meer. Wel heel blij dat ik er nog een wedstrijd heb gezien vanaf Tribune 1.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Niet heel het stadion verdwijnt, maar toch de hoofdtribune op den Bosuil. Ze zouden er ondertussen aan begonnen zijn.