Week 16, Maandag 16 April t/m Zondag 22 April

Gestart door Arjen, apr 07, 2012, 23:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: nort op apr 08, 2012, 17:23:20
Ik ben sowieso geen fan van het Portugese voetbal. De hekel aan Sporting begon tegen AZ in 2005, toen zij onterecht doorgingen. Sporting straalt op mij een soort arrogantie uit waar ik niet tegen kan.

Een mooiere ontknoping kon ik me niet wensen, wat was dat genieten!

FCT1980

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 00:00:18
Haha onterecht. Uiteindelijk telt de score na 90+ minuten. Of je dan in de eerste of laatste minuut scoort maakt niets uit. Net als de manier waarop. Ja het was zuur voor jullie maar dan had je zelf meer goals moeten maken.

Als je in de laatste seconde van de extra tijd door een eigen doelpunt uit de voorronde CL vliegt en zelf beter was is dat inderdaad onterecht.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ðe waan


AthleticHolanda

Citaat van: nort op apr 08, 2012, 17:23:20
Ik ben sowieso geen fan van het Portugese voetbal. De hekel aan Sporting begon tegen AZ in 2005, toen zij onterecht doorgingen. Sporting straalt op mij een soort arrogantie uit waar ik niet tegen kan.

Citaat van: FCT1980 op apr 08, 2012, 21:50:47
Ik heb precies hetzelfde. Ze gingen ook onterecht door tegen ons. Had je ze moeten zien toen op het veld. die keeper deed net of hij de CL had gewonnen. Tel daar alle negatieve zooi van het Portugese elftal bij en je weet genoeg. Een land wat je af moet steken met de bats.

Zelf kijk ik altijd meer naar de fans en de clubcultuur, weet niet waarom, maar voetballers zijn vaak toch maar passanten. Gepassioneerd zijn ze in ieder geval zeker en het Iberische voetbal trekt me sowieso wel. Zag verschillende Portugese ploegen in actie tot nu toe en de ervaringen waren allemaal positief, was alleen nog nooit in Portugal zelf dus ik ben benieuwd.

Geef jullie wel gelijk wat betreft het nationale team, vooral de laatste jaren, o.a. Figo, Ronaldo en Nani hebben het imago aardig omlaag geholpen.

FCT1980

Hoe komt het zo dat je je aangetrokken voelt door het Spaanse en Portugese voetbal?
De landen rondom de Middellandse zee en bijvoorbeeld Portugal trekken mij helemaal niet.
Ben zelf meer van de Engelse, Duitse en Belgische competities.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op apr 09, 2012, 10:23:52
Als je in de laatste seconde van de extra tijd door een eigen doelpunt uit de voorronde CL vliegt en zelf beter was is dat inderdaad onterecht.

Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool.

Zoals wij in Kerkrade zeggen.

wekke

Citaat van: georgesv op apr 08, 2012, 21:34:21
2 leuke matchen denk k

Daar hoop ik op. Ik ben vooral benieuwd hoezeer de wedstrijd tussen Waasland Beveren en Sint Niklaas leeft.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 23:00:49
Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool.

Zoals wij in Kerkrade zeggen.

Was sas as dös was kaanst !!!

Zoals we in Twente zeggen!
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 00:00:18
Haha onterecht. Uiteindelijk telt de score na 90+ minuten. Of je dan in de eerste of laatste minuut scoort maakt niets uit. Net als de manier waarop. Ja het was zuur voor jullie maar dan had je zelf meer goals moeten maken.

Dat etiket had het Duitse elftal vroeger ook altijd, altijd in de blessuretijd en onterecht scoren.

Maar dat is gewoon een fantastische kwaliteit, eigenlijk om jaloers op te zijn,  van nooit opgeven, als we dat in Nederland hadden gehad waren we al 3 keer wereldkampioen geworden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

21/04  XerxesDZB - Excelsior Maassluis
21/04  Excelsior - FC Twente
22/04  ADO Den Haag - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op apr 10, 2012, 13:42:17
Dat etiket had het Duitse elftal vroeger ook altijd, altijd in de blessuretijd en onterecht scoren.

Maar dat is gewoon een fantastische kwaliteit, eigenlijk om jaloers op te zijn,  van nooit opgeven, als we dat in Nederland hadden gehad waren we al 3 keer wereldkampioen geworden
Herinner je je het WK in 1998 niet?

Tegen Joegoslavië scoorde Davids in de 92e minuut de winnende.
Tegen Argentinie scoorde Bergkamp in de 89e minuut de winnende.
Tegen Brazilië scoorde Kluivert in de 87e minuut de gelijkmaker.

spons

Citaat van: Joost op apr 10, 2012, 13:51:32
Herinner je je het WK in 1998 niet?

Tegen Joegoslavië scoorde Davids in de 92e minuut de winnende.
Tegen Argentinie scoorde Bergkamp in de 89e minuut de winnende.
Tegen Brazilië scoorde Kluivert in de 87e minuut de gelijkmaker.

Ja eenmalig een toernooi, maar ik was nog vergeten dat Duitsland ook altijd alle belangrijke strafschoppenseries heeft gewonnen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: Bier und Bratwurst op apr 10, 2012, 12:54:55
Was sas as dös was kaanst !!!

Zoals we in Twente zeggen!

Dan doe ik ook maar wat new kids...

Ik snap der gene kut van

spons

Citaat van: nort op apr 10, 2012, 17:22:44
Dan doe ik ook maar wat new kids...

Ik snap der gene kut van

Dat spreekt in je voordeel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op apr 10, 2012, 12:54:55
Was sas as dös was kaanst !!!

Zoals we in Twente zeggen!

maar dan achterfa niet zo zeuren ;)