Eredivisie 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, jun 17, 2011, 12:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Alvast een topic voor komend seizoen, om het overzichtelijk te houden ook hier nogmaals het conceptprogramma.

http://bin617-01.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/Concept%20programma%20betaald%20voetbal%20seizoen%2011-12.pdf

CiteerDe concept programma's worden vrijdagmiddag besproken tijdens een werkbijeenkomst met de betaaldvoetbalorganisaties en afgevaardigden van gemeenten en politie. De conceptprogramma's zijn nog aan veranderingen onderhevig en bevatten bovendien nog geen wedstrijdtijden; deze worden naar aanleiding van de bijeenkomst van vrijdag definitief vastgesteld.


FWM

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Breda op dec 11, 2011, 21:26:43
Stevige verrassing vanmiddag bij VVV-Roda (2-0). Joost en Athletic langsgegaan bij deze Limburgse derby?

Ik was er wel vandaag.

Roda speelde niet echt geinspireerd, mischien wat laks na 3 zeges. Daarnaast heeft VVV 1 wapen en dat zijn snelle buitenspelers Musa en Wildschut. Onze trage backs hadden daar problemen mee. Maar de beste kansen waren zelfs met 10 man voor Roda.

Wij waren niet helemaal te spreken over de arbiter. Kuipers gaf Cullen slechts geel toen hij doorging op onze keeper en hem haast doormidden schopte (zat niet in de samenvatting) en Musa had een half dozijn gele kaarten kunnen krijgen voor al die schwalbe's. Ook de penalty lijkt toch verdacht veel op een mooie fopduik.

Maar Roda moet gewoon de bal erin schieten en dan is er niets aan de hand.

Joost

Ik maak me toch ernstige zorgen om de financien bij Roda. Nu weer gelazer met de KNVB over de indeling van de gemeentelijk gelden in de jaarrekening. Een schimmig verhaal maar ik vertrouw het voor geen meter.

Joost

Weet ik eindelijk waar mijn zuurverdiende contributiecentjes naar toe zijn gegaan...

http://www.l1.nl/video/supportersbus-west-side-ultras-14-jan-2012#.TxLEkaVDB2C


Wel erg mooi. Toen ik nog heel actief buscombiër was, zo'n 10 jaar geleden, waren de ideeen er al, goed dat ze nu eindelijk de sponsoren hebben gevonden om het te realiseren.

hstevenm

Tips voor tickets.. www.ticketveiling.nl ik heb net 2 tickets voor vitesse-twente gekokcht voor 25 euries.

Verwijderd lid

Citaat van: hstevenm op jan 30, 2012, 20:02:09
Tips voor tickets.. www.ticketveiling.nl ik heb net 2 tickets voor vitesse-twente gekokcht voor 25 euries.

en heb je gezien dat één van de twee kaarten voor en kind moet zijn ?

hstevenm

Citaat van: Meester op jan 31, 2012, 19:08:59
en heb je gezien dat één van de twee kaarten voor en kind moet zijn ?

Je hebt ook pakketten voor 2 volwassen, ga met je vriend, collega etc.

Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

hgrm

Eén april is vroeg dit jaar: Van Basten naar Heerenveen.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Citaat van: hgrm op feb 13, 2012, 17:26:27
Eén april is vroeg dit jaar: Van Basten naar Heerenveen.....

Waarom kijk je daar zo van op?

hgrm

Citaat van: Hielke op feb 14, 2012, 10:16:43
Waarom kijk je daar zo van op?

Omdat ik Heerenveen ken als een club die goed beleid voert en trainers aanstelt die hebben bewezen vakmensen te zijn, in plaats van 'namen'.
Zowel bij Oranje als bij Ajax heeft van Basten laten zien dat hij communicatief zwak is, niet tegen kritiek kan en geen teamplayer is. Past gewoon niet bij Heerenveen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Dat wil ik nog wel eens zien. Met zijn nuchterheid en voetbalvisie past hij volgens mij prima bij onze club. Ik denk dat hij wel gedijt in de subtop. Als hij met Heerenveen vijfde wordt, is iedereen dolgelukkig, terwijl vijfde worden met Ajax een crisis betekent. Da's lekker werken, voor iemand die zich nergens te groot voor voelt en revanche wil. Zeker als hij, door zijn komst, de huidige selectie enigszins bij elkaar kan houden. Van de club vind ik dit daarom een uitstekende zet. En ook niet onbelangrijk: hij is een prima uithangbord. Zijn aanwezigheid heeft een grote aantrekkingskracht op sponsors en media.

Joost

Hij kan nu werken in de relatieve luwte van Heerenveen. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.