Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: mike_t op dec 16, 2019, 16:57:16
Nu hebben al die duitsers en nederlanders al die amateurteams ook ergens opgeslagen. Ik heb er meer dan 200 in mijn eigen lijst staan. En dat keer het aantal gebruikers die deze ook toevoegen in hun eigen lijst.
Nu slaan we ze toch allemaal op. Dus als ik Schubbekutteveen opsla en de persoon die de week later er komt ook, dan is dat toch veel meer opslag dan dat deze club toegevoegd wordt? Of zie ik dat verkeerd?

Wat misschien ook relax zou kunnen zijn is een optie om bij een wedstrijd die handmatig ingevoerd is door iemand gewoon te kunnen zeggen dat je er ook bent (scheelt handmatige invoer)

Ik heb het vermoeden dat het achter de schermen weldegelijk gekoppeld is. Kijk maar eens bij een wedstrijd die je zelf hebt toegevoegd, bijvoorbeeld een bekerfinale van een flink aantal jaren terug,. De wedstrijd is niet beschikbaar om toe te voegen maar als als je dat zelf hebt gedaan zie je ook anderen die er waren.

mike_t

Nee, dat is niet zo.
Vul maar willekeurig andere teams in, dan ben je nog bij dezelfde wedstrijd geweest.
Dat is gekoppeld aan datum en stadion

rogo_breda

Citaat van: Freekos79 op dec 07, 2019, 12:29:55
Het programma van je "favoriete" clubs kun je zien in "mijn programma.
Helaas zie je daar alleen je favoriete club(s) inderdaad. Toch? Ik hoop nog steeds dat je ook een agenda met losse wedstrijden kunt gaan samenstellen. En dan inderdaad ook kunt zien wie daar nog meer naar toe wil gaan. Dus eigenlijk precies zoals Footballfans het had.

Mrmtty20

Citaat van: rogo_breda op dec 20, 2019, 11:13:21
Helaas zie je daar alleen je favoriete club(s) inderdaad. Toch? Ik hoop nog steeds dat je ook een agenda met losse wedstrijden kunt gaan samenstellen. En dan inderdaad ook kunt zien wie daar nog meer naar toe wil gaan. Dus eigenlijk precies zoals Footballfans het had.
Zoiets had ik dus ook net gehoopt. Dat je op een wedstrijd kunt klikken en zien wie daar nog in geïnteresseerd is.

mike_t

#109
Op europlan-online.de kun je nu ook je grounds vincken (voor diegenen die de app crap vinden of niet gebruiken). Zeker voor de personen die graag lagere niveau's kijken (Duitsland staat er tot aan kreisliga in)
Super easy, en ik denk dat zij ook ooit wel een app gaan maken....

Bier und Bratwurst

#110
Citaat van: mike_t op apr 09, 2020, 11:25:18
Op europlan-online.de kun je nu ook je grounds vincken (voor diegenen die de app crap vinden of niet gebruiken). Zeker voor de personen die graag lagere niveau's kijken (Duitsland staat er tot aan kreisliga in)
Super easy, en ik denk dat zij ook ooit wel een app gaan maken....

Is erg gaaf ... echter vinck je geen clubs maar stadions. Dus als je Cercle vinckt dan vinck je Club ook gelijk. En dat is minder!
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op apr 09, 2020, 23:46:48
Is erg gaaf ... echter vinck je geen clubs maar stadions. Dus als je Cercle vinckt dan vinck je Club ook gelijk. En dat is minder!

Als het om groundhoppen gaat klopt dat toch gewoon? Dan heb je met Cerle of Club gewoon die ground gevinkt. Anders wordt het clubhoppen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

In de strikte zin van het woord gaat het om de locaties waar gespeeld is. Alleen is de tweede vraag dan of je dan klaar bent op de locatie of dat je alle clubs bezocht moet hebben. Ik vind van niet overigens.

FCT1980

Hoezo bezocht ''moet'' hebben?
Ik denk dat ik geen echte groundhopper ben. Volg sowieso geen regels van anderen.
Zo heb ik St. Andrews van Birmingham City gezien tijdens een U23 wedstrijd tegen Nottingham Forest. Dat zal volgens sommigen ook niet tellen denk ik. So what?

Als je San Siro hebt gezien tijdens een wedstrijd van AC Milan en je voelt jezelf er goed bij om ook naar een wedstrijd van Inter te gaan dan moet je dat vooral doen. Ik vind dat sommigen het ''groundhoppen'' met regeltjes te serieus nemen. Ga lekker op pad en zorg dat je een leuke dag hebt is mijn tip :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Kom je weer op die autistische regeltjes uit. Ik ben er zelf ook geen voorstander van overigens. Ik tel Duisburg ook nog terwijl Uerdingen daar alweer weg is.

FCT1980

Ja precies.
En ik doelde in mijn vorige post met ''je'' ook niet op jou hoor.
Dat was algemeen bedoeld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Je bepaalt toch zelf je regels. Of is er een overkoepelende groundhop-organisatie die algemene regels opstelt?

FCT1980

Citaat van: ALenstra op apr 11, 2020, 08:53:27
Je bepaalt toch zelf je regels. Of is er een overkoepelende groundhop-organisatie die algemene regels opstelt?
`

Voor mij niet maar dat idee krijg ik som wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

#118
In Duitsland heb je dat wel met Länderpunkte. Maar ik bepaal zeker mijn regels.
Zo doe ik niet aan lege stadions. Voor mij persoonlijk wil ik graag de club vincken met het stadion. Dus bijvoorbeeld Internazionale en AC Milan afzonderlijk.
Voor de rest heb ik geen regels. Ook geen drang om competities snel compleet te hebben. Jonge teams sla ik over.
Het ene stadion is het andere niet!

Olav

Citaat van: ALenstra op apr 11, 2020, 08:53:27
Je bepaalt toch zelf je regels. Of is er een overkoepelende groundhop-organisatie die algemene regels opstelt?

Nou, op Facebook kom ik regelmatig berichten tegen van superieure Duitsers die wel erg lijken op een echte Deutsche Groundhop Polizei..

Ikzelf maak onderscheid tussen AS Roma en Lazio in hetzelfde stadion, omdat ik het leuk vind om bij beide clubs de sfeer te proeven. Maar gelukkig ben ook ik - net als de meesten - het eens met FCT: laat iedereen het lekker doen zoals hij dat het liefst doet.