Indeling Regionalliga

Gestart door Arjen, okt 25, 2010, 20:58:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Met nog 2 wedstrijden te spelen zal het gaan tussen Bergisch Gladbach (51), Hüls (50), Uerdingen (50) en SW Essen (49) voor 3 plaatsen.

Bergisch Gladbach moet nog tegen
Victoria Köln (1, thuis)
Duisburg II (3, uit)

Hüls moet nog tegen
Duisburg II (3, thuis)
Bielefeld II (4, uit)

Uerdingen moet nog tegen
Bielefeld II (4, thuis)
Aachen II (5, uit)

SW Essen moet nog tegen
Homberg (15, uit)
Speldorf (14, thuis)

De programma's van Hüls, Bergisch Gladbach en Uerdingen ontlopen elkaar niet zo veel en zijn behoorlijk zwaar. SW Essen heeft een veel makkelijker programma en zal zich waarschijnlijk wel plaatsen; ze zijn ook het team in vorm en ze hebben de laatste weken al een behoorlijke achterstand weggewerkt.
Uerdingen heeft een veel slechter doelsaldo dan Hüls en Bergisch Gladbach.

Het komt er op neer dat Uerdingen of alles moet winnen, dan blijven ze SW Essen voor of anders één punt meer moet pakken dan Hüls of 2 meer dan Bergisch Gladbach.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Mocht uerdingen de Play Offs halen, is dan al bekend wanneer deze zijn? Lijkt me mooie gelegenheid om een keer die kolossale krefeldse bak te vinken!

Sebastiaan_W

Citaat van: cafebac op mei 30, 2012, 16:36:03
Mocht uerdingen de Play Offs halen, is dan al bekend wanneer deze zijn? Lijkt me mooie gelegenheid om een keer die kolossale krefeldse bak te vinken!

7 juni thuis en 10 juni uit. Loting is maandag 4 juni. Het is al vast gesteld dat de clubs uit de NRW-liga eerst thuis spelen.

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op mei 20, 2012, 20:54:32
Update 20/5/2012

Regionalliga Nord
Feeders: OL Niedersachsen, Hamburg, Bremen, Schleswig-Holstein

1. Bremen II (3.L)
2. Kiel (RL)
3. Hannover II (RL)
4. Wolfsburg II (RL)
5. HSV II (RL)
6. Havelse (RL)
7. Meppen (RL)
8. Wilhelmshaven (RL)
9. Lübeck (RL)
10. St. Pauli II (RL)
11. Goslar (OL NS)
12. Cloppenburg (OL NS)
13. Rehden (OL NS)
14. VfB Oldenburg (OL NS)
15. Oberneuland (OL HB)
16. Viktoria Hamburg (OL HH)
17. Neumünster (OL SH)
18. winnaar play-off tussen Heeslingen (OL NS), Curslack-Neuengamme en Weiche Flensburg* (OL SH)

Kiel II en Osnabrück II mogen niet promoveren. Ik ga er vanuit dat hierdoor Flensburg en Heeslingen doorschuiven naar een play-off plaats.



De nummer 2 van de Oberliga Schleswig Holstein en de nummer 5 van de Oberliga Niedersachsen zullen gaan strijden om de laatste plek. De nummer 2 van de Schleswig Holstein is bekend, dat is ETSV Weiche Flesnburg. De nummer 5 van de Oberliga zal zaterdag bekend zijn. De strijd gaat tussen TuS Heeslingen(44), Eintracht Braunschweig II(42) en Holthausen-Biene(42).

Braunschweig II ontvangt thuis het reeds gepromoveerde BV Cloppenburg en Holthuasen-Biene speelt thuis tegen TuS Heeslingen.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op mei 31, 2012, 09:42:10
De nummer 2 van de Oberliga Schleswig Holstein en de nummer 5 van de Oberliga Niedersachsen zullen gaan strijden om de laatste plek. De nummer 2 van de Schleswig Holstein is bekend, dat is ETSV Weiche Flesnburg. De nummer 5 van de Oberliga zal zaterdag bekend zijn. De strijd gaat tussen TuS Heeslingen(44), Eintracht Braunschweig II(42) en Holthausen-Biene(42).

Braunschweig II ontvangt thuis het reeds gepromoveerde BV Cloppenburg en Holthuasen-Biene speelt thuis tegen TuS Heeslingen.

En Schwarz weiss Rheden tegen Goslarer SC ,dus er kan zomaar zijn dat Cloppenburg het kampioenschap verspeelt aan Goslar.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: witte leeuw op mei 31, 2012, 09:42:10
De nummer 2 van de Oberliga Schleswig Holstein en de nummer 5 van de Oberliga Niedersachsen zullen gaan strijden om de laatste plek. De nummer 2 van de Schleswig Holstein is bekend, dat is ETSV Weiche Flesnburg. De nummer 5 van de Oberliga zal zaterdag bekend zijn. De strijd gaat tussen TuS Heeslingen(44), Eintracht Braunschweig II(42) en Holthausen-Biene(42).

Braunschweig II ontvangt thuis het reeds gepromoveerde BV Cloppenburg en Holthuasen-Biene speelt thuis tegen TuS Heeslingen.

Wat ik begrepen heb, is dat Heeslingen (voorlopig?) geen licentie voor de Regionalliga heeft gekregen. Voorts heeft uit Hamburg niemand een licentie aangevraagd, dus de nummer 2 van Hamburg doet niet mee aan de play-offs.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Ik zag vanmorgen op ndr text staan dat de laatste plaats zal gaan tussen de nummer 2 van Schleswig Holstein en de nummer 5 van Niedersachsen. Stond voor de rest niet bij dat Heeslingen geen licentie heeft gekregen.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

7. Hüls +18 | 53
8. KFC Uerdingen +5|  53
9. Bergisch Gladbach +35 | 52
10. Schwarz-Weiß Essen +6 | 52

Erg spannend vandaag.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

AthleticHolanda

En KFC heeft het geschafft, morgen is de loting.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op jun 03, 2012, 16:54:29
En KFC heeft het geschafft, morgen is de loting.

Die is om 14:30 live te volgen via Revier Sport. KFC, Huls, Bergisch Gladbach en Velbert kunnen FC Kray, Lippstadt of Wattenscheid loten.

Als ik op Europlan kijk, dan zie ik volgens mij een gravelveld bij FC Kray. Dat kan toch niet waar zijn?

hgrm

Volgens mij hebben ze *nog* gravel, maar gaat er dit jaar verbouwd worden. Dan krijgen ze gras of kunstgras.
Vooral in Essen zijn overigens nog heel veel hartplätze te vinden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

cafebac

Uit de Mittelrheinliga heeft zich geen club gemeld die wil promoveren. Een van de NRW clubs zal dus onmiddelijk promotie loten.

Sebastiaan_W

#88
Loting:
KFC -FC Kray
Velbert - Lippstadt
Bergisch Gladbach - Wattenscheid
VfB Huls gepromoveerd.

De wedstrijden worden op donderdag 7 juni(heenwedstrijden) en zondag 10 juni(returns) gespeeld.

Zo te zien zijn alle wedstrijden om 15:00, ook op 7 juni(in ieder geval KFC Uerdingen). Is weer een feestdag in Duitsland(Fronleichnam).

Sebastiaan_W

Holthausen Biene en Weiche Flensburg spelen tegen elkaar voor het laatste promotieticket voor de Regionalliga Nord.

Woensdag om 19:30 is de heenwedstrijd in Holthausen/Biene en zaterdag om 15:00 de return in Flensburg.