British Leagues and Cups 2009/2010

Gestart door TeeZee, jun 16, 2009, 20:13:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel

Vanavond de eerste ronde van de League Cup. Er zitten zeker een paar mooie wedstrijden tussen om in de gaten te houden. Ik kijk persoonlijk met bovengemiddelde interesse naar Brentford-Bristol City, Southampton-Northampton (it's all in the names:D) en Colchester-Leyton Orient. Mooie wedstrijden, ben heel benieuwd!
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Han

Met als aparte bijkomstigheid dat sprake was van drie league cup-wedstrijden in Sheffield, nl op Don Valley, Hillsborough en Bramall Lane.

Ook bijzonder is de recente home gate van Luton Town in de Conference; nl 7500+.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op aug 12, 2009, 17:05:18Ook bijzonder is de recente home gate van Luton Town in de Conference; nl 7500+.
Viel mij ook al op. AFC Wimbledon verloor bij Eastbourne. Ook daar een aardige gate.

In de League Cup verloor Sheffield United van Port Vale en ook Charlton ligt er al uit.

Daniel

Tuesday, 25 August 2009
Blackpool v Wigan
Bristol City v Carlisle
Cardiff v Bristol Rovers
Crystal Palace v Man City
Doncaster v Tottenham
Gillingham v Blackburn
Hartlepool v Burnley
Hull v Southend
Leeds United v Watford
Leyton Orient v Stoke
Newcastle v Huddersfield
Norwich v Sunderland
Nottm Forest v Middlesbrough
Peterborough v Ipswich
Port Vale v Sheff Wed
Portsmouth v Hereford
Preston v Leicester
QPR v Accrington Stanley
Reading v Barnsley
Southampton v Birmingham
Swansea v Scunthorpe
Tranmere v Bolton
West Brom v Rotherham
West Ham v Millwall
Wolverhampton v Swindon

Zitten weer een paar mooie potten tussen, met als grootste kraker West Ham-Millwall. Op beide supportersfora wordt er al zenuwachtig gepraat over deze match. Las zelfs dat iemand zijn zakenreis naar Canada had afgezegd om bij deze wedstrijd aanwezig te zijn (supporter van WHU). Ik kijk wel uit naar deze match. Verder is Crystal Palaca-Man City ook eentje om naar uit te kijken, ben benieuwd hoe de sterren van City het gaan doen!
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Han

De eerste keer:

Stoke City vs Burnley. Founder Members. Zaterdag 20 October 1888. Stoke City vs Burnley. 4-3.

De voorlaatste keer:

Stoke City vs Burnley. Founder Members. Zaterdag 6 Maart 1976. Stoke City vs Burnley. 4-1.

Heden:

Stoke City vs Burnley. Founder Members. Zaterdag 15 Augustus 2009. Stoke City vs Burnley.



De first divison is dit seizoen weer leuk.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Na de grote nederlaag tegen QPR speelt Exeter vandaag tegen Norwich City. Bij de terugwedstrijd hoop ik zelf aanwezig te zijn. Grote man is momenteel Wes Hoolahan van Norwich die Blackpool twee jaar geleden in de Championship hield. Het staat nog 0-0, dat wel.

TeeZee

Ik was wel benieuwd naar de eerste gate van Newcastle in het nieuwe seizoen. Het viel me niet mee, "slechts" 36944 betalende toeschouwers. Misschien ligt het aan het feit dat het nog vakantie is. Waarschijnlijk zullen de gates wel oplopen als Newcastle goed presteert.

Notts County heeft een droomstart. Ze kochten Kasper Schmeichel (keeper, net als z'n pa) voor een recordbedrag en staan na twee wedstrijden fier bovenaan. 9 goals in twee wedstrijden.

Norwich City heeft meteen al de manager ontslagen. Snellere ontslagen zag ik nog maar zelden.

Arsenal won op de openingsdag van de premier league met liefst 1-6 bij Everton. Bizar.

Crystal Palace scoorde een goal die iedereen zag, behalve de leidsmannen.

Ik had zowel MOTD als The Football League Show opgenomen. Ik ben begonnen om laatstgenoemde te gaan kijken. Dat zegt veel.

hgrm

Opnemen is inderdaad het enige alternatief, zowel wat tijdstip betreft als de mogelijkheid het geouwehoer er tussendoor door te spoelen. Vooral die Jacky met haar fancy gespeelde voornaam en nietszeggende mailtjes. Zelfde geldt overigens ook voor de Sportschau, maar dan vanwege de reclame.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Daniel

Ik overweeg nu nog meer dan tevoren een dvdspeler die kan opnemen. Mijn vriendin vindt het niet echt tof dat voetbal midden in de nacht...
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

TeeZee

Citaat van: Daniel op aug 17, 2009, 14:58:43
Ik overweeg nu nog meer dan tevoren een dvdspeler die kan opnemen. Mijn vriendin vindt het niet echt tof dat voetbal midden in de nacht...
Ik heb een twintuner HD-recorder. Dus geen dvd-recorder. Daarmee kan ik twee zenders tegelijkertijd opnemen (digitaal). Het werkt prima.

Overigens vind ik de Football League Show gewoon leuker dan Match of the Day. Football is back.

TeeZee


Vaig

Citaat van: TeeZee op aug 19, 2009, 23:28:13
Sensatie: Burnley 1 Man Utd 0
Moet zeggen dat ik genoten heb van de samenvatting vannacht, het was het wakker blijven waard. Prachtige goal van die kerel van Burnley overigens.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Sol Campbell gaat voor Notts County spelen. Da's toch opvallend. Nog maximaal twee jaar wachten en de langst niet-gespeelde profderby staat weer op het programma.

King Nothing

Citaat van: TeeZee op aug 16, 2009, 12:59:45

Ik had zowel MOTD als The Football League Show opgenomen. Ik ben begonnen om laatstgenoemde te gaan kijken. Dat zegt veel.
Op welke zender is The Football League Show op?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

TeeZee

Citaat van: King Nothing op aug 25, 2009, 20:03:33
Op welke zender is The Football League Show op?
BBC 1, na MOTD. Dus het is wel nachtbraken als je het wilt zien. Daarom neem ik het op.