Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Laurens Jobse

Ik probeer kaarten te bemachtigen van het inmiddels uitverkochte Germinal Beerschot - Anderlecht, en volgende week bezoek ik PSV-Fiorentina

Sebastiaan_W

13 april Heracles - NAC
18 april Telstar - RBC Roosendaal
11 mei Antwerp FC - Lierse SK(ovb)

hgrm

20 april: AA Gent-Club Brugge
26 apri: Spakenburg-IJsselmeervogels (wie gaat er mee??)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Citaat van: hgrm op apr 02, 2008, 17:28:5226 apri: Spakenburg-IJsselmeervogels (wie gaat er mee??)
Ik zou het graag een keer meemaken, maar ik heb die dag oproepdienst voor de kleine luchtvaart. Nu denk ik dat ik voor de nacht en de avond vrij goed zit, maar de ochtenddienst wordt die dag in principe gelopen door iemand die zichzelf regelmatig ziekmeldt.

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 02, 2008, 17:28:52
26 apri: Spakenburg-IJsselmeervogels (wie gaat er mee??)

Ik ben nu 2 keer bij Spakenburg geweest. Rond de eeuwwisseling een bekerwedstrijd tegen Cambuur en een paar jaar terug de derby. Best wel leuk voor een keer. Als ik nog eens die kant op ga dan maar eens op het terrein van de Vogels een wedstrijd zien.

hgrm

Ik heb m'n pinkstertrip bijna rond:

10 mei 15.30 KSC-Bochum (als Bochum een beetje meewerkt, anders FSV Frankfurt-St. Kickers)
10 mei 20.00 Strassburg-Caen
11 mei 14.00 Offenbach-Hoffenheim
12 mei 14.00 SW Essen-Kleve
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Ik heb helaas op woensdag 2 april 2008 Markaz Shabab Ibshawai vs El Gouna FC moeten laten lopen maar op woensdag 16 april 2008 ga ik op zeker naar El Gouna FC vs Aswan en op 7 mei 2008 naar Shabab El Whalideya vs El Gouna FC.

Ik heb nog kaartjes over en van een bus-combi is geen sprake.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Citaat van: Han op apr 06, 2008, 00:05:22Ik heb nog kaartjes over en van een bus-combi is geen sprake.
Ik ben groot fan van Shabab, zou je me kunnen oppikken bij het befaamde bushokje in Zoetermeer?

Joost

Wanneer mijn brief met kaartjesaanvraag voor Millwall-Leeds wordt gehonoreerd zal ik op 19-3 aanwezig zijn op The New Den. Een dag eerder staat de 'derby' Calais - Beauvais op het program, het is immers slechts 218 km van elkaar verwijderd. Kan ik mooi een 'Länderpunkt' Frankrijk bijschrijven.

hgrm

Het honkbalseizoen staat op het punt van beginnen, dus zaterdag is het Kinheim-HCAW. Zondag de return, HCAW-Kinheim. En als m'n gekneusde duim voldoende genezen is tussendoor zelf wat wedstrijdjes spelen op het recreantentournooi.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: witte leeuw op apr 02, 2008, 17:24:32
13 april Heracles - NAC
18 april Telstar - RBC Roosendaal
11 mei Antwerp FC - Lierse SK(ovb)

18 mei Spvgg Erkenschwick - Westfalia Herne (een rurhpottderby!)

Daffy

6 mei: Hannover 96 - Hansa Rostock

Tom Bodde

18 april:  FC Emmen - BV Veendam
26 april:  Real Murcia - FC Sevilla (of Castillón - Ejido)
27 april:  Valencia CF - Osasuna CF
24 mei:   Randers FC - Brøndby IF
25 mei:   FC Hjørring - AB70

Gerrit-Jan

2 mei: SC Preußen Münster - SF Lotte
31 mei: 1. FC Union Berlin - RW Oberhausen

hgrm

19 april 14.00 uur: HCAW-Sparta/Feyenoord
20 april 18.00 uur: AA Gent - Club Brugge
26 april 15.00 uur: Spakenburg-IJsselmeervogels

01 mei 14.00 uur: ADO-HCAW
03 mei 20.00 uur: Lens-Monaco

10 mei 15.30 KSC-Bochum (als Bochum een beetje meewerkt, anders FSV Frankfurt-St. Kickers)
10 mei 20.00 Strassburg-Caen
11 mei 14.00 Offenbach-Hoffenheim
12 mei 14.00 SW Essen-Kleve
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen