Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Breda op jan 26, 2011, 10:59:50
Mijn ervaring is gestoeld op de uitwedstrijd in Waver, vorig seizoen. Een man of tien waren mee, waarvan ik met twee in gesprek raakte die zeiden dat ze hoopten niet nog eens naar 3e klasse te promoveren, omdat de reisafstanden dan zo groot worden.

Montegnée heb ik vorig seizoen zien promoveren naar 4e klasse bij Herk-de-Stad. Toen hadden ze ongeveer drie supporters bij zich.

Leuk vooruitzicht!!  RFC Liege moet dan ook spelen ,maar daar ben ik net twee weken geleden geweest.En Bureaufosse is dichtbij Standard dus die dubbel zou mooi kunnen.
Denk dak daar toch wel ga kijken.
Bedankt voor de reactie!
Het ene stadion is het andere niet!

Verwijderd lid

@ Bier Und Brattwurst ... hoe wil je aan kaarten voor Standard komen ?
het is nu al bijna niet te doen voor een wedstrijd tegen een minder aansprekende club.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Meester op jan 26, 2011, 19:04:10
@ Bier Und Brattwurst ... hoe wil je aan kaarten voor Standard komen ?
het is nu al bijna niet te doen voor een wedstrijd tegen een minder aansprekende club.
@ meester 'Ik zie dat ze al in de voorverkoop waren en inmiddels uitverkocht is. Had ik nog niet gezien.Dan moet ik maar ff wat anders zoeken voor die dag!
Het ene stadion is het andere niet!

Mar

Wie de lagere reeksen in belgie bezoekt heb ik nog een aanrader, het terrein van de Kabouters Opglabbeek.  Ik heb er namelijk dinsdag een vriendschappelijke match moeten spelen. Ze spelen momenteel in 4de provinciale in Limburg en ze hebben blijkbaar in 1ste provinciale gespeeld. Ze spelen hun thuismatchen op zaterdagavond.  Het is een oud maar mooi complex. Een lange overdekte staantribune ( Leopoldsburg achtig) met aan de overzijde van de staantribune een kantine met de kleedkamers. Zeker een aanrader!


3434

Zalige naam.

Ga proberen geen grappen te maken over mini-dugouts of paddenstoelen of de combinatie ervan.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op jan 27, 2011, 21:18:45
Zalige naam.

Ga proberen geen grappen te maken over mini-dugouts of paddenstoelen of de combinatie ervan.

Haha

Er zijn ook grappen te maken over de jeugdploeg die de naam kabouters draagt.

Joost

Waarom is er in Nederland in regio Zuid 1 (Midden en West Brabant en Zeeland) een algehele afgelasting en wordt in zuid 2 (Oost-Brabant en Limburg) ook zo goed als alles afgelast. Terwijl in Belgie tot nu toe alleen Faymonville v Kelmis eruit ligt? In de Provincies Antwerpen en Limburg gaat alles door.


Joost

Heeft iedereen in de dug-out een of andere armband nodig? Ik zie altijd iemand met een rode, en iemand met een witte.

voetbalfan

Citaat van: Joost op jan 30, 2011, 20:26:35
Heeft iedereen in de dug-out een of andere armband nodig? Ik zie altijd iemand met een rode, en iemand met een witte.

Het antwoord is 'ja', het kan ook zijn dat het dezelfde band is hoor.

wekke

Citaat van: Joost op jan 30, 2011, 20:26:35
Heeft iedereen in de dug-out een of andere armband nodig? Ik zie altijd iemand met een rode, en iemand met een witte.

Jup, dat is een verplichting in België. Als ik me niet vergis, dienen trainers een rode te dragen, dokters een gele, de hoofdafgevaardigde een witte en andere afgevaardigden de Belgische driekleur.

Mar

Citaat van: wekke op jan 30, 2011, 22:59:51
Jup, dat is een verplichting in België. Als ik me niet vergis, dienen trainers een rode te dragen, dokters een gele, de hoofdafgevaardigde een witte en andere afgevaardigden de Belgische driekleur.

Inderdaad dat klopt. Enkel wordt er niet zo nauw rekening gehouden in de procvinciale reeksen met de kleur van de band.
Vanaf volgend jaar komen er trouwens in 3de provinciale ook lijnrechters.

Joost

Citaat van: Mar op jan 31, 2011, 10:43:40
Inderdaad dat klopt. Enkel wordt er niet zo nauw rekening gehouden in de procvinciale reeksen met de kleur van de band.
Vanaf volgend jaar komen er trouwens in 3de provinciale ook lijnrechters.
Grappig, die banden vielen me altijd al op en zeker toen i laatst op Studio 1 ook Sollied met zo'n band zag.

Lijnrechters in 3e provinciale daar kunnen we in Nederland slechts van dromen. Hier zijn er bij de lagere klassen alleen lijnrechters in Top en Hoofdklasse. In eerste klasse staat er al een lijnrechter van de club te pas en te onpas te vlaggen.

wekke

Citaat van: Mar op jan 31, 2011, 10:43:40
Inderdaad dat klopt. Enkel wordt er niet zo nauw rekening gehouden in de procvinciale reeksen met de kleur van de band.
Vanaf volgend jaar komen er trouwens in 3de provinciale ook lijnrechters.

Staan er nu dan geen lijnrechters in derde en vierde? Wist ik niet. Vind het dan wel raar dat nationale U17 en U19 jeugdreeksen dat wel hebben en derde een vierde provinciale dan weer niet.

voetbalfan

Eigenlijk denk ik persoonlijk dat er in derde en vierde wél lijnrechters zijn hoor.

Joost

Citaat van: voetbalfan op jan 31, 2011, 16:53:17
Eigenlijk denk ik persoonlijk dat er in derde en vierde wél lijnrechters zijn hoor.

BS Sport-IS Winterslag: buitenspel of niet?

Beelden van een wedstrijd tussen BS Sport en Stokrooije uit 4e Provinciaal A Limburg. Ik zie geen lijnrechters.