Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 13:53:35
1e speelronde: Mons - Standard, als dat niet op vrijdag gespeeld gaat worden, dan zou ik hier graag naar toe gaan.
Alleen ... tickets...

Twee jaar geleden was ik bij die wedstrijd, toen heb ik gewoon kaartjes gekocht via ticketingonline. :-)

Verwijderd lid

Citaat van: voetbalfan op jun 22, 2011, 14:48:08
Wordt zaterdag om 18.00u gespeeld :)

dat is een mooi tijdstip ! Als ik op de site van Mons had gekeken, dan had ik 't zelf kunnen ontdekken

Citaat van: AthleticHolanda
Twee jaar geleden was ik bij die wedstrijd, toen heb ik gewoon kaartjes gekocht via ticketingonline. :-)

dank je AthleticHolanda !
Was de wedstrijd toen uitverkocht ?
ik zal op je website het verslag eens gaan opzoeken !

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 13:53:35
1e speelronde: Mons - Standard, als dat niet op vrijdag gespeeld gaat worden, dan zou ik hier graag naar toe gaan.
Alleen ... tickets...

ik kan je altijd aan tickets helpen mocht het nodig zijn.
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Citaat van: HRM1880 op jun 22, 2011, 14:45:07
Omdat het reeds in de krant had gestaan en dergelijke dacht ik dat het definitief was, zelfs geen erg in gehad dat er voorlopig bijstond op teletekst.
Het Sportcomite moet dit bevestigen.

Daarover staat deze week in Sportleven:
CiteerONTWERP VAN SAMENSTELLING DER REEKSEN VAN AFDELING III - BEVORDERINGEN - AFDELING III DAMES en NATIONALE JEUGDAFDELINGEN:

Overeenkomstig artikel 1511 van het bondsreglement organiseert het Sportcomité Competities een vergadering met de clubs op maandag 27 juni 2011 om 14.00 uur in het Bondsgebouw, Houba de Strooperlaan 145 te 1020 Brussel.
De clubs worden verzocht hun opmerkingen aangaande deze samenstelling der reeksen schriftelijk aan het Sportcomité Competities (fax : 02/479.14.26) over te maken tegen uiterlijk 27/06/2011 – 10.00 uur. Permutaties zijn mogelijk mits het schriftelijk akkoord van beide clubs dat aan het Sportcomité Competities tegen uiterlijk 26/06/2011 overgemaakt dient te worden. De opmerkingen die na voormelde datum worden ingediend, zullen niet meer in aanmerking genomen worden.

Nog een een weekje wachten dus!

Die middag wordt er ook geloot voor de Beker van Belgie.

Verwijderd lid

Citaat van: Vladimir1973 op jun 22, 2011, 16:04:43
ik kan je altijd aan tickets helpen mocht het nodig zijn.

Dat zou geweldig zijn. Ik zal het eerst via www.ticketingonline.be proberen, als dat niet lukt, dan is de aangeboden hulp van harte welkom.
Zijn er wellicht nog forumleden die ook deze wedstrijd willen bezoeken ? Carpoolen is geen probleem !

Reisroute: Veenendaal - Utrecht (a12), Breda (a27), Antwerpen (E19), Brussel (E..), La Louviere, Mons ....

Vladimir1973

Citaat van: Meester op jun 22, 2011, 16:23:56
Dat zou geweldig zijn. Ik zal het eerst via www.ticketingonline.be proberen, als dat niet lukt, dan is de aangeboden hulp van harte welkom.
Zijn er wellicht nog forumleden die ook deze wedstrijd willen bezoeken ? Carpoolen is geen probleem !

Reisroute: Veenendaal - Utrecht (a12), Breda (a27), Antwerpen (E19), Brussel (E..), La Louviere, Mons ....
hou me gewoon op de hoogte!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Verwijderd lid



Vladimir1973

Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

georgesv

Stop de soap rond Arteveldestadion




© Pol De Wilde
GENT - Dit voorjaar leek er geen wolkje meer te hangen boven het dossier Arteveldestadion. Het stadion staat er tegen de zomer van 2012, zei projectontwikkelaar Ghelamco. Eind december werd na lang onderhandelen een financieringsakkoord bereikt. In het nieuwe stadion komen 20.000 zitjes. Het hele project -stadion, kantoorgebouwen, hotel en winkels- kost 85 miljoen euro. Stad Gent en de club dragen in allerlei vormen 42miljoen euro bij, de rest investeert Ghelamco.


Gent
Optima Financial Planners, de oorspronkelijke ontwikkelaar, zou zijn aandelen overhevelen naar Ghelamco, die de voornaamste aandeelhouder van bouwheer cvba Arteveldestadion zou worden. In die cvba zijn ook stad Gent en de club aandeelhouder. Eerst doken onheilspellende berichten op over infrastructuurwerken die niet tijdig klaar zouden zijn. Minister Crevits kwam zelf beloven dat de nodige werken klaar zullen zijn. Intussen is de Dacarsite, aan de overkant van de plek waar het stadion komt, opgeruimd en kan de aanleg van een grote parking alsook een Brico Plan-it beginnen.

Maar plots dagvaardde Optima Financial Planners Ghelamco. In 2006 had cvba Arteveldestadion een overeenkomst afgesloten met de bouwfirma Besix. Optima vreesde aansprakelijk te worden gesteld en verdedigt zich. Optima Financial Planners doet een tweede poging doet om Ethias Bank over te nemen en kan de problemen met het Arteveldestadion missen als kiespijn.

Intussen is er een gewijzigde bouwvergunning, maar zijn de aandelen van Optima nog niet overgeleverd aan Ghelamco. Waarom gaat Ghelamco dan niet gewoon scheep met bouwfirma Besix, vraagt u zich af. Naast financiële, spelen wellicht nog andere belangen zoals prestige. Wie in ons land als eerste een nieuw voetbalstadion kan afwerken heeft een mooie referentie op zak.

De rechter maande de partijen al aan om hun verantwoordelijkheid te nemen. In het belang van het stadion. Wie kan hem ongelijk geven.



http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=U83CIGR7

Vladimir1973

tsjonge jonge..... ik werk recht tegenover de site waar het stadion komt(zou komen.......). Wat een farce.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

voetbalfan

Blijkbaar hebben ze een extra tribune in Waregem bij gebouwd. Kwam daarnet deze foto toevallig tegen. De tribune heeft een capaciteit van 1500 thuissupporters.


Verwijderd lid

Door middel van deze nieuwe tribune willen ze het wat sfeervoller krijgen omdat het stadion nu meer gesloten is.

Boyke

Zou er iemand even uit willen leggen hoe het zit met de lijnrechters in Belgie, worden deze door de bond aangewezen t/m 4 provinciale?
Of tot een ander niveau en hoe gaat het dan bij de lagere klasse, spelen die zonder grensrechter (3e/4e provinciale?) of met eigen clubgrensrechters?
Bij voorbaat dank

georgesv

volgens ik begrepen heb, is er tem 1ste provinciale altijd scheids- en grensrechters, en daaronder mag de thuisclub zelf beslissen of ze grensrechters nemen, maar moeten ze betalen dan.