Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Iemand ervaring met kaartverkoop bij Racing Genk? Wil zondag even bij Buffel en Been gaan kijken. Ze spelen tegen Standard overigens.

Joost

Citaat van: hgrm op sep 13, 2011, 12:47:59
Seraing is toch niet failliet gegaan maar gefuseerd met Standard?

Het heropgerichte deel.

Joost

Citaat van: Peenvogel op sep 13, 2011, 13:00:53
Iemand ervaring met kaartverkoop bij Racing Genk? Wil zondag even bij Buffel en Been gaan kijken. Ze spelen tegen Standard overigens.

www.ticketingonline.be

Peenvogel

Citaat van: Joost op sep 13, 2011, 13:53:04
www.ticketingonline.be

Daar heb ik wel eerder besteld. Maar de verkoop online begint woensdag om 0:00 uur en gezien het meer dan behoorlijke toeschouwersgemiddelde van Genk vroeg ik me af of zo'n wedstrijd snel uitverkocht raakt.

Ik ga natuurlijk niet mijn wekker zetten voor zoiets ;)

Bier und Bratwurst

Afgelopen seizoen ben ik bij de wedstrijd Genk - Standard Liege geweest en toen was het geen probleem om een kaartje te kopen .Via Ticketingonline.be gekocht.

Indien het lukt,ga vroeg weg,want het parkeren daar vond ik kloten.
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 13, 2011, 14:16:13
Afgelopen seizoen ben ik bij de wedstrijd Genk - Standard Liege geweest en toen was het geen probleem om een kaartje te kopen .Via Ticketingonline.be gekocht.

Indien het lukt,ga vroeg weg,want het parkeren daar vond ik kloten.

Okay, dan hou ik daar rekening mee. Als het niet lukt ga ik naar Tienen of Heist denk ik.

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op sep 13, 2011, 14:20:09
Okay, dan hou ik daar rekening mee. Als het niet lukt ga ik naar Tienen of Heist denk ik.

ga je alleen of gaan de vrienden van de show ook mee ?

Peenvogel

Citaat van: Meester op sep 13, 2011, 14:42:32
ga je alleen of gaan de vrienden van de show ook mee ?

Nee, ik ga niet alleen naar voetbal. Daar vind ik weinig aan. Welke show bedoel je overigens?

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op sep 13, 2011, 14:54:43
Nee, ik ga niet alleen naar voetbal. Daar vind ik weinig aan. Welke show bedoel je overigens?

De Grote Peenvogel-show ;-)

Peenvogel

Citaat van: Meester op sep 13, 2011, 15:18:25
De Grote Peenvogel-show ;-)

Nee mevrouw Peenvogel en het Peenkuiken blijven thuis.

Mar

Citaat van: Peenvogel op sep 13, 2011, 14:10:37
Daar heb ik wel eerder besteld. Maar de verkoop online begint woensdag om 0:00 uur en gezien het meer dan behoorlijke toeschouwersgemiddelde van Genk vroeg ik me af of zo'n wedstrijd snel uitverkocht raakt.

Ik ga natuurlijk niet mijn wekker zetten voor zoiets ;)

Er is altijd plek vrij in het cristal arena, vorig jaar is het enkel met de kampioenenmatch uitverkocht geraakt.

Peenvogel

Citaat van: Mar op sep 13, 2011, 22:43:50
Er is altijd plek vrij in het cristal arena, vorig jaar is het enkel met de kampioenenmatch uitverkocht geraakt.

Okido, kaartjes zijn besteld. Was inderdaad zat te koop.

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op sep 14, 2011, 08:53:01
Okido, kaartjes zijn besteld. Was inderdaad zat te koop.

Ondertussen staat er enkel nog "Weldra in verkoop".... ik denk dat je geluk hebt gehad.

Han

Wat is in de Belgische media en 'op straat 'de reputatie van de nieuwe voorzitter van Beerschot Vanoppen? Hoe is er zijn excuus-toernee ontvangen?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

wekke

Citaat van: Han op sep 22, 2011, 21:11:48
Wat is in de Belgische media en 'op straat 'de reputatie van de nieuwe voorzitter van Beerschot Vanoppen? Hoe is er zijn excuus-toernee ontvangen?

Ons land heeft er weer een clown van een voorzitter bij en natuurlijk smullen de media daarvan.
Zelf vind ik het heerlijk dat onze eigenste Maged Samy niet langer de enige is die zich straal belachelijk maakt.