Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Joost op mrt 25, 2013, 09:22:48
Verder staat Hoogstraten weer aan kop in 3A. Wordt nog spannend om de titel daar.

Ik had begrepen dat Hoogstraten juist niet wil promoveren.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Citaat van: hgrm op mrt 25, 2013, 20:48:17
Ik had begrepen dat Hoogstraten juist niet wil promoveren.....

Is ook zo, nu de 2de overwinning in 6 wedstrijden. Indien ze nu nog 2 keer na elkaar winnen stel ik me wel vragen.. Ik denk dat het vooral niet mag opvallen :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

#1007
Breda heeft het ook al vaker genoemd. Maar  de accomodatie is Tweede Klasse waardig en waarom zouden ze het niet eens willen proberen? Vraag dan geen licentie aan!

Wie zondag niets te doen heeft raad ik aan richting Deinze te gaan. Stand in 2e periode is; RC Mechelen 24, Berchem 23, Deinze 21. Deinze speelt thuis tegen RC Mechelen.

Turnhout gaat als een trein inmiddels. Handhaving is plots weer een heel realistische optie en in de derde periode hebben ze de minste verliespunten. Vanaf donderdag drie thuisduels in 10 dagen en dan uit bij de eerste veilige ploeg; Izegem. Ik zou niet gek staan te kijken als ze die met een zege daar voorbij gaan. Heeft Turnhout eigenlijk een licentie voor tweede gevraagd? Donderdag tegen Temse is er gratis toegang.

Hugo

Citaat van: Joost op mrt 25, 2013, 21:18:31
Wie zondag niets te doen heeft raad ik aan richting Deinze te gaan. Stand in 2e periode is; RC Mechelen 24, Berchem 23, Deinze 24. Deinze speelt thuis tegen RC Mechelen.

Dat Deinze zegt mij niet zoveel maar dit zou wel een goede reden zijn.

Joost

Citaat van: Hugo op mrt 25, 2013, 22:13:25
Dat Deinze zegt mij niet zoveel maar dit zou wel een goede reden zijn.

Deinze ligt net onder Gent. Correctie overigens, Deinze heeft 21 punten, geen 24.

Je kan het combineren met Bleid v Huy, die spelen om 15u op de kleine Heizel. Deinze v RC Mechelen is om 18u.


3434

Turnhout heeft zelfs nog een inhaalmatch tegoed en kan zo nog een sprong maken in de periode.

Of ze de licentie hebben aangevraagd weet ik niet.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op mrt 26, 2013, 00:45:33
Turnhout heeft zelfs nog een inhaalmatch tegoed en kan zo nog een sprong maken in de periode.

Of ze de licentie hebben aangevraagd weet ik niet.

Ik dacht gelezen te hebben dat Turnhout geen licentie had aangevraagd. Nochtans heeft hun voorzitter meermaals aangehaald dat ze via de periodetitel nog voor de eindronde willen gaan.

Het zou me wel verbazen mocht Deinze de periodetitel winnen. Zag ze inmiddels tweemaal aan het werk, waaronder afgelopen zaterdag, en een goed elftal kan je dat toch nauwelijks noemen.

Joost

Zelf winnen van RCM is voldoende als Berchem niet wint van Cappellen. Deinze heeft wel een merkwaardig seizoen, buiten de tweede periode presteren ze helemaal niets.

Hugo

Citaat van: Joost op mrt 25, 2013, 23:19:51
Je kan het combineren met Bleid v Huy, die spelen om 15u op de kleine Heizel. Deinze v RC Mechelen is om 18u.

Thks voor de tip, leuke dubbel!

3434

27/03
Woluwe vraagt uitstel voor licentie-aanvraag, OCMW springt bij


Nu het zo goed als zeker vaststaat dat Bernard Dereine zich terugtrekt als 'redder' van White Star Woluwe, zit men in het Fallonstadion met de handen in het haar.

Zo wachten de spelers al weken op hun loon. Bovendien moet de club vandaag in principe voor de Licentiecommissie verschijnen om zijn licentiedossier voor eerste klasse toe te lichten en te verdedigen. Volgens Het Nieuwsblad zal voorzitter Michel Farin wellicht uitstel vragen, omdat de club nog geen vers geld vond om de meest precaire schulden af te betalen. Aangezien de spelers nog loon te goed hebben, zou de licentieaanvraag hoe dan ook afgewezen worden. De deadline voor het aanbrengen van een licentiedossier ligt vast op 15 april.

OCMW

Ook de geplande algemene vergadering, die gisteren gepland stond, werd verplaatst naar vrijdag. Tot dan werkt de club aan een 'plan B'. Volgens La Dernière Heure daagden er woensdag bij de training amper twaalf spelers op . Het gaat om Ratajczak, Minsart, Bryssinck, Diallo, Mpati, Serwy, Touncara, Loemba, Farin, Yilmaz, Yagan en Heris.

Volgens Sport/Voetbalmagazine wil Eric Bott, schepen van Sport in Sint-Lambrechts-Woluwe, zich bereid stellen om financieel tussen te komen. Zo zou bijvoorbeeld het OCWM een noodfonds kunnen vrijmaken voor de spelers van de club.


OCMW??? Het wordt gekker met de dag :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Wat is OCMW???
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Citaat van: hgrm op mrt 27, 2013, 13:06:34
Wat is OCMW???

Wikipedia

Het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn, afgekort OCMW, is een openbare instantie per gemeente in België. Het OCMW verstrekt diensten aan kansarmen, zorg aan ouderen (het OCMW beheert onder andere bejaardentehuizen) en ook psychische hulp aan de inwoners.

(en binnenkort ook aan voetballers?!)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nico1880

Zoiets zou toch ten alle tijden verboden moeten zijn? Komop seg. Brussel huisvest wel andere personen die steun 100 keer meer kunnen gebruiken dan een hoop voetballers.

3434

Klopt.+ veel mensen die geen uitkering krijgen om welke reden dan ook of beschaamd zijn om naar het OCMW te gaan en dan zouden de shotters het krijgen. Wereld op zijn kop.. Vooral die drama's rond voetballerslonen..

Alsof ze na 1-2maanden niet betaald te zijn ineens hun huis moeten verkopen. Doorgaans verdienen die heren wel het veelvoud van een gewone arbeider. En als ze 5000e verdienen en 5000e opmaken elke maand dan is het hun eigen fout. Ik weet dat iedereen recht heeft op zijn of haar geld, maar dit is belachelijk.

/Fictieve cijfers
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op mrt 27, 2013, 16:56:52
Alsof ze na 1-2maanden niet betaald te zijn ineens hun huis moeten verkopen. Doorgaans verdienen die heren wel het veelvoud van een gewone arbeider. En als ze 5000e verdienen en 5000e opmaken elke maand dan is het hun eigen fout.


Dat is een gekke redenering. Je stemt je uitgaven toch af op je inkomsten? Ik zou ook wel net als toen ik thuiswoonde iedere maand naar Engeland willen maar dat zit er gewoon niet in.

Als een voetballer 5000euro per maand verdiend hoeft hij toch niet hetzelfde uitgavenpatroon als een  bijstandsmoeder te hebben?