Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jona93

de kogel is naart schijnt door de kerk FCV Dender doet de boeken ni toe en treed volgend jaar gewoon weer aan in 3e klasse
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Terranova

Citaat van: voetbalfan op mei 13, 2013, 21:19:43
Anderlecht krijgt volgend seizoen slechts 680 tickets meer voor volgend seizoen naar Club Brugge te gaan in verband met incidenten van vier weken geleden.

" slechts " ? Doe het dan goed en weiger Anderlecht supporters voor een jaar. Deze oplossing zet helemaal geen zoden aan de dijk, want zoals de user hierboven al zegt; de kans dat de supporters die verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden toch mee gaan is aanwezig.

Joost

Citaat van: jona93 op mei 14, 2013, 13:12:57
de kogel is naart schijnt door de kerk FCV Dender doet de boeken ni toe en treed volgend jaar gewoon weer aan in 3e klasse
Mooizo.

georgesv

Citaat van: Terranova op mei 14, 2013, 14:48:14
" slechts " ? Doe het dan goed en weiger Anderlecht supporters voor een jaar. Deze oplossing zet helemaal geen zoden aan de dijk, want zoals de user hierboven al zegt; de kans dat de supporters die verantwoordelijk zijn voor de ongeregeldheden toch mee gaan is aanwezig.

er is nog niks beslist
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130513_061

georgesv

donderdag laatste match EVER in Ottenstadion Gent!

3434

Stade Communal Jette
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris

Citaat van: georgesv op mei 20, 2013, 00:44:49
donderdag laatste match EVER in Ottenstadion Gent!

Wil ik heen gaan. Verwacht je dat het vol gaat zijn?

tomv

Citaat van: Ici c est Paris op mei 22, 2013, 13:54:09
Wil ik heen gaan. Verwacht je dat het vol gaat zijn?
Toen ik eerder dit seizoen naar Gent - Anderlecht ging, zat het goed vol. Heb toen voor de zekerheid van tevoren even gebeld en ze hebben toen tickets voor mij klaar gelegd.

Denk dat het Ottenstadion ook morgen goed vol zal zitten aangezien het natuurlijk de laatste wedstrijd is en het ook nog eens ergens om gaat (wat met Gent - Anderlecht niet echt het geval was).

georgesv

Citaat van: Ici c est Paris op mei 22, 2013, 13:54:09
Wil ik heen gaan. Verwacht je dat het vol gaat zijn?

zal vol zitten of bijna vol
had ik geweten dat je kwam, had ik ticket gekocht, heb eentje voor Breda gekocht.
Als t niet vol zit, zullen aan de kassa waarsch nog tickets te koop zijn.

Ici c est Paris

Citaat van: georgesv op mei 22, 2013, 16:02:45
zal vol zitten of bijna vol
had ik geweten dat je kwam, had ik ticket gekocht, heb eentje voor Breda gekocht.
Als t niet vol zit, zullen aan de kassa waarsch nog tickets te koop zijn.

Enkele mailtjes naar de club volstonden en zal er dus toch bij zijn.


Saltacampos

Heb me over de hartzeer gezet die ik sinds mei 2010 heb (de verhuis uit het oude stadion naar dit modern geval) en ben toch eens gaan kijken hoe het er is om per openbaar vervoer (ik ben zo iemand die uit vrije keuze zonder auto leeft) naar het nieuwe stadion van Racing Gent te gaan. Na een half uur bussen (vroeger was het tien minuten) vanuit Gent centrum moet je afstappen aan de halte net voorbij de top van een brug, dus niet verder rijden tot beneden. Eens afgestapt zal je een opening in het struikgewas ontwaren die een trap naar beneden verbergt. Een vijftigal gladde treden dieper (en dit was op een zonnige dag) kom je op straat uit, je gaat de straat voor je in (er is geen andere te zien), dat is de Eikstraat, aanvankelijk kan je nog genieten van een voetpad, maar achter de hoek verdwijnt dat plots en moet je nog zo'n 500m op straat afleggen (er is ook geen fietspad) tot bij het stadion. Overdag lijkt dat allemaal ok, maar op een zaterdagavond (dan vinden de wedstrijden plaats) in de winter bij regen en slecht zicht voor auto's, lijkt mij dit toch niet echt gezellig wandelen.

De hoofdtribune is deze:



Zitplaatsen vermijd ik echter liever en dus zou dit het alternatief zijn (de rest is onoverdekt en achter de reclameborden staan zoals in provinciale), dit zijn de enige overdekte staanplaatsen (achter het doel):



Als ik terugdenk aan het heerlijke Hielstadion, word ik niet goed, maar zo is het voetbal heden ten dage...
Over land and sea

Freekos79

Is al bekend waar en wanneer de barragewedstrijd tussen Union SG en Luik volgende week gespeeld wordt?
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: Freekos79 op mei 26, 2013, 21:29:56
Is al bekend waar en wanneer de barragewedstrijd tussen Union SG en Luik volgende week gespeeld wordt?

Ik denk in Brussel.

wekke

Jammer dat Luik het heeft moeten afleggen tegen Izegem. Naar wat ik daarstraks hoorde, zitten er wel wat wijzigingen in de reeksindelingen van derde klasse naar volgend seizoen toe. Zo zouden de Limburgse, Antwerpse clubs en Londerzeel in 1 reeks zitten. Ik zal morgen eens kijken of ik ergens de voorlopige indeling terug vindt.