Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Luccie

Oké, klinkt wel leuk. Aangezien ik donderdagavond nog geen andere plannen heb, denk ik dat ik er wel naartoe ga.
Ik heb net op de website van Patro Eisden gekeken, maar viel me op dat er geen kaarten besteld kunnen worden.
Lijkt mij dat er dan voorafgaand aan de wedstrijd wel kaarten gekocht kunnen worden?

Leuk dat jij er ook heen gaat. Misschien kunnen we elkaar daar treffen, maar voel je vooral niet verplicht!


3434

Ik denk niet dat er bij Belgische 3de klassers tickets kunnen worden besteld. Kaarten zijn geen probleem. Staan 10e, zit 12e, betere zit/seat 15e.

Voor ons is het jammer dat deze wedstrijd zo vroeg valt. Traditioneel minder volk in de zomermaanden maar ik verwacht wel veel van La Lou.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Ici c est Paris

Citaat van: 3434 op aug 10, 2013, 02:12:17
Ik denk niet dat er bij Belgische 3de klassers tickets kunnen worden besteld. Kaarten zijn geen probleem. Staan 10e, zit 12e, betere zit/seat 15e.

Voor ons is het jammer dat deze wedstrijd zo vroeg valt. Traditioneel minder volk in de zomermaanden maar ik verwacht wel veel van La Lou.

Misschien een rare vraag, maar is er iets van grensoverschrijdend openbaar vervoer tussen Maasmechelen en Sittard/iets anders in Nederland? Ik wil graag eens met het OV naar Patro maar heb geen zin om helemaal via Luik om te moeten reizen.

Arjen

Citaat van: Ici c est Paris op aug 10, 2013, 02:40:08
Misschien een rare vraag, maar is er iets van grensoverschrijdend openbaar vervoer tussen Maasmechelen en Sittard/iets anders in Nederland? Ik wil graag eens met het OV naar Patro maar heb geen zin om helemaal via Luik om te moeten reizen.
.   Zie www.grensbus.nl

HRM1880

En bij La Lou speelt de beste speler die op de Belgische velden rondloopt! Yattara!

Luccie

Citaat van: Ici c est Paris op aug 10, 2013, 02:40:08
Misschien een rare vraag, maar is er iets van grensoverschrijdend openbaar vervoer tussen Maasmechelen en Sittard/iets anders in Nederland? Ik wil graag eens met het OV naar Patro maar heb geen zin om helemaal via Luik om te moeten reizen.

Mocht het vervoer a.s. donderdag een probleem voor je zijn, dan wil ik je wel ergens oppikken.


Joost

Citaat van: Ici c est Paris op aug 10, 2013, 02:40:08
Misschien een rare vraag, maar is er iets van grensoverschrijdend openbaar vervoer tussen Maasmechelen en Sittard/iets anders in Nederland? Ik wil graag eens met het OV naar Patro maar heb geen zin om helemaal via Luik om te moeten reizen.

Je kan ook in Maastricht een bus naar Genk nemen en dan overstappen op een bus naar Maasmechelen. Beste optie misschien is wel op een bus naar Stein te pakken en dan te voet de grens over te steken.

Maar in alle gevallen kom je 's avonds niet meer thuis.

Mocht je een keer naar Patro willen dan stuur maar een berichtje, misschien ga ik dan mee of kan ik je afzetten in Eisden en zelf een stukje doorrijden naar een ander potje op bedenkelijk niveau.

Citaat van: Luccie op aug 09, 2013, 19:16:13
Oké, klinkt wel leuk. Aangezien ik donderdagavond nog geen andere plannen heb, denk ik dat ik er wel naartoe ga.
Ik heb net op de website van Patro Eisden gekeken, maar viel me op dat er geen kaarten besteld kunnen worden.
Lijkt mij dat er dan voorafgaand aan de wedstrijd wel kaarten gekocht kunnen worden?

Leuk dat jij er ook heen gaat. Misschien kunnen we elkaar daar treffen, maar voel je vooral niet verplicht!

Het is een minuut of 20 rijden van hier dus ik beslis waarschijnlijk pas een half uur voor aftrap of ik daadwerkelijk ga. Tickets voor alle divisies onder de eerste kun je in Belgie altijd aan het loket kopen alleen als Antwerp op bezoek komt wil het nog wel eens anders zijn.

hgrm

Even off-topic:

Joost, weet je toevallig of er nog schot zit in die tram tussen Maastricht en Lanaken?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op aug 10, 2013, 20:49:31
Even off-topic:

Joost, weet je toevallig of er nog schot zit in die tram tussen Maastricht en Lanaken?

http://www.l1.nl/nieuws/222234-arcadis-bereidt-tram-maastricht-hasselt-voor#.Ugayq9LDuSo

3434

Had het net ook gelezen. Mooi voor de club, al vind ik het stadion van Seraing ook prachtig, maar Seraing speelt er zelf ook natuurlijk.

http://www.rtbf.be/sport/football/belgique/d3/detail_le-rfc-liege-va-bientot-de-retour-a-rocourt?id=8067010
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Goed nieuws!
Daarmee kan RFCL zijn potentie wellicht weer waarmaken; met een nomadisch bestaan zal de club nooit verder komen dan vierde klasse, misschien derde.

Ik blijf er overigens bij dat het slopen van het echte Rocourt als misdaad vervolgd moet worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Saltacampos

Goed nieuws, hopelijk kan het ertoe leiden dat deze club kan terugkeren waar hij thuishoort, in Eerste Klasse.
Over land and sea


Saltacampos

#1228
Voor de liefhebbers onder u, een foto uit 1973 van een jeugdelftal van Racing Gent (junioren) voor een vriendschappelijke partij tegen Racing Jet. Wat de foto volgens mij interessant maakt, is dat je een goed beeld hebt op de oude zittribune van het Hielstadion (in 1984 gesloopt en vervangen door diegene die nu nog steeds in het atletiekstadion staat) en bovendien in kleur.


Op de achterkant van de foto staan de namen, gezien je nooit weet waarvoor het ooit kan dienen, zet ik die er ook maar bij
Aertens-Gabriël-Van Driessche-Beerens-Minnaert-Vanderhaeghen-Ghyselinck-Neven(coach)
De Vylder-Van de Steene-Van Loo-Claus M.-Claus D.-Roeland
Over land and sea

Joost

Citaat van: wekke op jul 03, 2013, 11:47:37
FC Ganshoren moet degraderen naar 1e Provinciale wegens competitievervalsing.

http://static.belgianfootball.be/project/publiek/vssl/html/nl/2013/27/foot/admin/txt_0021.html

Ganshoren speelde vanavond 1-1 tegen Tempo Overijse en heeft het beroep dus uiteindelijk gewonnen. Morgen eens zien wat de beroepsocmmissie anders vond dan het eerste oordeel.