Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luccie

Op 4/12 wil ik graag naar de wedstrijd Westerlo - Anderlecht. Op de website van Westerlo lees ik dat kaarten niet via mail/telefoon/fax besteld kunnen worden.

Aangezien ik in de omgeving van Arnhem woon, heb ik niet zoveel zin om op de gok naar de wedstrijd te gaan en er dan achter te komen dat de kaarten uitverkocht zijn. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar kan me voorstellen dat deze bekerwedstrijd aardig wat publiek zal trekken.

Heeft iemand ervaring met Westerlo of nog beter, zou iemand een kaartje kunnen regelen?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

wekke

Citaat van: Luccie op okt 01, 2013, 18:33:32
Op 4/12 wil ik graag naar de wedstrijd Westerlo - Anderlecht. Op de website van Westerlo lees ik dat kaarten niet via mail/telefoon/fax besteld kunnen worden.

Aangezien ik in de omgeving van Arnhem woon, heb ik niet zoveel zin om op de gok naar de wedstrijd te gaan en er dan achter te komen dat de kaarten uitverkocht zijn. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar kan me voorstellen dat deze bekerwedstrijd aardig wat publiek zal trekken.

Heeft iemand ervaring met Westerlo of nog beter, zou iemand een kaartje kunnen regelen?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

Westerlo verkoopt eigenlijk nooit uit. Ik wil gerust kaartjes regelen, maar weet nog niet of ik die avond moet werken of niet.  Misschien dat Voetbalfan je beter kan verder helpen?

Ik verwacht wel dat die wedstrijd wel eens naar dinsdag verschoven kan worden.

HRM1880

Hebben die feitelijk hun stadion al ooit uitverkocht Westerlo?

wekke

Citaat van: HRM1880 op okt 01, 2013, 18:57:46
Hebben die feitelijk hun stadion al ooit uitverkocht Westerlo?

Paar keer tegen Anderlecht, maar dat is al een hele tijd geleden.

voetbalfan

In het verleden eigenlijk vrij vaak tegen Anderlecht, in de betere periodes van Standard en Genk ook en in een iets verder verleden natuurlijk de derby's tegen Geel. Waarschijnlijk ook dit jaar tegen Antwerp omdat jullie (Antwerp) heel de lange zijde krijgen ;) maar dat is nog niet algemeen bekend gemaakt maar ze zijn er wel volop mee bezig. Eigenlijk moet ik mijn mond houden maar ja :D

Luccie: je mag altijd een berichtje sturen, ik kan er 100% zeker regelen, zoveel je maar wil!

Luccie

Citaat van: voetbalfan op okt 01, 2013, 23:49:03
In het verleden eigenlijk vrij vaak tegen Anderlecht, in de betere periodes van Standard en Genk ook en in een iets verder verleden natuurlijk de derby's tegen Geel. Waarschijnlijk ook dit jaar tegen Antwerp omdat jullie (Antwerp) heel de lange zijde krijgen ;) maar dat is nog niet algemeen bekend gemaakt maar ze zijn er wel volop mee bezig. Eigenlijk moet ik mijn mond houden maar ja :D

Luccie: je mag altijd een berichtje sturen, ik kan er 100% zeker regelen, zoveel je maar wil!

Bedankt voor het aanbod en snelle reactie!

Ik begreep uit de reactie van Wekke (waarvoor natuurlijk ook bedankt), dat de wedstrijd misschien verschoven zal worden naar de dinsdag. Ik wacht daar nog even op, voordat ik me bij jou meld.



voetbalfan

Ja. Van zodra ik de definitieve datum weet laat ik wel iets weten!

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op okt 01, 2013, 23:49:03
In het verleden eigenlijk vrij vaak tegen Anderlecht, in de betere periodes van Standard en Genk ook en in een iets verder verleden natuurlijk de derby's tegen Geel. Waarschijnlijk ook dit jaar tegen Antwerp omdat jullie (Antwerp) heel de lange zijde krijgen ;) maar dat is nog niet algemeen bekend gemaakt maar ze zijn er wel volop mee bezig. Eigenlijk moet ik mijn mond houden maar ja :D

Luccie: je mag altijd een berichtje sturen, ik kan er 100% zeker regelen, zoveel je maar wil!
Daarom dat iedereen bij ons er al van weet. :-)
Heb het denk ik de eerste keer vorige week gehoord.

voetbalfan

Citaat van: HRM1880 op okt 02, 2013, 17:30:25
Daarom dat iedereen bij ons er al van weet. :-)
Heb het denk ik de eerste keer vorige week gehoord.

Hehe, raar want er is nog niets over gecommuniceerd. Maar bon, welkom in ons stadion of moet ik welkom geheten worden in 'jullie' stadion? :)


Voor schip10 en Luccie: http://www.kvcwesterlo.be/component/content/article/38-laatste-ticketinfo/3000-cofidis-cup-18-fin-kvc-westerlo-rsc-anderlecht

Dieter

Westerlo-RSCA ligt al vast hoor. De wedstrijd gaat door op woensdag, bevestigd op de site van Anderlecht.

voetbalfan

Citaat van: Dieter op okt 04, 2013, 17:19:10
Westerlo-RSCA ligt al vast hoor. De wedstrijd gaat door op woensdag, bevestigd op de site van Anderlecht.

Nu ook bevestigd door Westerlo zelf en de RTBF zendt deze wedstrijd ook uit.

Cyclebob

Naar mijn mening een aanrader, Boussu Dour, zeker als je van een desolate omgeving houdt... Je kan vanaf de tribune de terrils en vervallen mijncomplexen zien. Ben er wel geweest in de tijd dat de club nog Franc Borains heette in 2001, maar er zal niet veel opgekuist zijn.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

wekke

Citaat van: Cyclebob op okt 10, 2013, 13:20:44
Naar mijn mening een aanrader, Boussu Dour, zeker als je van een desolate omgeving houdt... Je kan vanaf de tribune de terrils en vervallen mijncomplexen zien. Ben er wel geweest in de tijd dat de club nog Franc Borains heette in 2001, maar er zal niet veel opgekuist zijn.

Is nog altijd zo... Ik ben er nog in 2009 geweest met Lierse. Leuk stadion en opgeving, vriendelijke mensen,... Voor een hoog toeschouwersaantal of sfeer moet je niet in La Vedette zijn.

Joost

Neem in ieder geval een stel laarzen mee want het is nogal een troep rond het stadion.

Er was drie weken geleden wel een hele kleine groep die wat zong maar over het algemeen is desolaat de meest correcte term.

Nort

Citaat van: Schip80 op okt 10, 2013, 12:36:38
Gezien alle negatieve nieuwsberichten rondom Boussu Dour Borinage heb ik deze op mn shortlist staan.
Heeft iemand ervaring met een bezoek aan deze club?
Niet zelden dat er maar weinig supporters komen, heb ik gelezen. Hoe is de sfeer? Omgeving?

Iemand misschien van plan om deze ook op korte termijn (ergens dit jaar) met een bezoekje te vereren?
Carpoolen heeft zo zn voordelen ;)

Welke datum had je dan in gedachte? Zelf ben wil ik er wel heen maar tot nu toe is het er niet van gekomen..