Plattegrond België 2007/2008

Gestart door TeeZee, mrt 29, 2008, 18:24:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Joost

   Henegouwen   
   RJS HEPPIGN.LAMBUS.FL     
   FC GILLY    
   RUS BELOEIL A    
   R. GÉANTS ATHOIS    
   FC BLEHARIES A    
   US COURCELLES    
   ES ACREN A    
   PONT-A-CELLES BUZET A    
   RUS TERTRE-HAUTRAGE A    
   FC HOUDENG A    
   STADE BRAINOIS    
   FC WIERS    
   CS FAYT - MANAGE    
   S.C. TEMPLEUVOIS A    
   R.L.C. HORNU    
   RUSC ANDERLUES    


Joost

   Namen   
   BIOUL A     
   ANDENNE-SEILLES A    
   MOLIGNÉE A    
   EGHEZÉE    
   SCHALTIN A    
   PROFONDEVILLE A    
   MORIALMÉ A    
   BEAURAING    
   FERNELMONT    
   PESCHE    
   ROCHEFORT    
   ONHAYE    
   SPY    
   CONDRUZIEN A    
   ARQUET    
   MALONNE A    


Joost

   Luxemburg   
   FC LE LORR. ARLON     
   GIVRY    
   HABAY-LA-VIEILLE    
   VAUX-NOVILLE    
   ATHUS    
   R.JEUNESSE ARLONAISE    
   MARLOIE    
   BASTOGNE    
   MARTELANGE    
   MORMONT    
   LIBRAMONT    
   VAUX-SUR-SURE    
   BOMAL    
   STE ODE    
   PALISEUL    
   FLORENVILLE    


Joost

Citaat van: Denniz1974 op jun 06, 2008, 22:13:30
Joost, wat een werk heb je er van gemaakt; ben je van plan om al deze clubs te gaan vereren met een bezoekje ?

DENNIS

Zeker niet. Clubs in eerste en tweede klasse zijn interessant om te bezoeken maar daaronder zijn het echt de leuke stadions of bijzondere clubs die een bezoekje rechtvaardigen.

Joost

In plaats van allemaal screenshots heb ik de geupdate versie als KML geupload.

Als je op onderstaande link klikt dan zou, als het goed is, Google maps moeten verschijnen. In de linkerkolom valt dan alles aan en uit te vinken.

Dit is op basis van de indelingen zoals ze nu gelden. Wanneer Verbroedering Geel ophoudt te bestaan dan schuift Union La Calamine toch weer op naar Derde en mag FC Belouil vanuit Provinciale weer naar vierde usw.

http://maps.google.com/maps?q=http://joost.voncken.googlepages.com/Belgium2.kml

Houseman

#20
Top! Niet dat ik overdreven veel interesse heb in de belgische provincialen, maar ik mag graag over google earth surfen naar stadions. :)

Misschien een ideetje voor een ander topic om de meest uitgebreide google-earth extensie met stadions te verzamelen?

edit: ik zie nu dat het google maps is (beter lezen dus), kan ie ook in google earth?

Ici c est Paris

Bij mij vallen de clubnamen links in beeld bij volledig weg. Ligt dat aan mij of heeft iedereen dat? Mooi werk verder Joost.

Joost

Citaat van: Houseman op jun 19, 2008, 20:35:10
Top! Niet dat ik overdreven veel interesse heb in de belgische provincialen, maar ik mag graag over google earth surfen naar stadions. :)

Misschien een ideetje voor een ander topic om de meest uitgebreide google-earth extensie met stadions te verzamelen?

edit: ik zie nu dat het google maps is (beter lezen dus), kan ie ook in google earth?

Boven het kaartje staat de knop 'weergeven in Google Earth'.

Ik heb ook nog liggen Schotland, Engeland, Duitsland, Nederland.

Frankrijk, Spanje en Italië alleen nog in versie van 2005/6. Wanneer er interesse in is kan ik die ook eens updaten.

Citaat van: Ici c est Paris op jun 19, 2008, 21:53:43
Bij mij vallen de clubnamen links in beeld bij volledig weg. Ligt dat aan mij of heeft iedereen dat? Mooi werk verder Joost.

Bij mij past alles prima?

Pieros

Citaat van: Joost op jun 20, 2008, 09:24:39
Citaat van: Houseman op jun 19, 2008, 20:35:10
Top! Niet dat ik overdreven veel interesse heb in de belgische provincialen, maar ik mag graag over google earth surfen naar stadions. :)

Misschien een ideetje voor een ander topic om de meest uitgebreide google-earth extensie met stadions te verzamelen?

edit: ik zie nu dat het google maps is (beter lezen dus), kan ie ook in google earth?

Boven het kaartje staat de knop 'weergeven in Google Earth'.

Ik heb ook nog liggen Schotland, Engeland, Duitsland, Nederland.

Frankrijk, Spanje en Italië alleen nog in versie van 2005/6. Wanneer er interesse in is kan ik die ook eens updaten.

Citaat van: Ici c est Paris op jun 19, 2008, 21:53:43
Bij mij vallen de clubnamen links in beeld bij volledig weg. Ligt dat aan mij of heeft iedereen dat? Mooi werk verder Joost.

Bij mij past alles prima?

Bij mij ook alles goed. Mijn complimenten Joost. Ziet er netjes uit en het is daarna erg handig voor een bezoekje aan België.

TeeZee

Citaat van: Joost op jun 20, 2008, 09:24:39
Wanneer er interesse in is kan ik die ook eens updaten.
Ik denk dat het wel leuk is als je dat doet en de links naar heel Europa (of althans van de landen die je beschikbaar hebt) hier plaatst?

Ben jij dusdanig bedreven in het google maps api dat je iets kunt fabriceren dat je heel simpel routebeschrijvingen kunt genereren?

Joost

Citaat van: TeeZee op jun 20, 2008, 09:47:08
Citaat van: Joost op jun 20, 2008, 09:24:39
Wanneer er interesse in is kan ik die ook eens updaten.
Ik denk dat het wel leuk is als je dat doet en de links naar heel Europa (of althans van de landen die je beschikbaar hebt) hier plaatst?

Ben jij dusdanig bedreven in het google maps api dat je iets kunt fabriceren dat je heel simpel routebeschrijvingen kunt genereren?

Rechtsklikken in Google Maps, voldoet dat ook?

TeeZee


Joost

Die lijst met huidige stadions lijkt wel gretig gejat van Worldstadiums.com wel een mooie site.