Week 45 - Maandag 5 november t/m zondag 11 november

Gestart door wekke, okt 14, 2012, 13:12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Terranova

Citaat van: spons op okt 19, 2012, 09:39:44
10/11  Waldhof Mannheim - SC Idar Oberstein

Check mijn Mannheim topic in DLD eens even als je wil. Kijken of je na de 10e november dezelfde ervaring hebt als mij.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Terranova

#32
Citaat van: spons op okt 19, 2012, 10:38:19
waar vind ik die ?

In het Duitsland gedeelte van dit forum ;)

Hier dus: http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=1312.0

voetbalfan

Combi in Westerlo?? De eerste keer sinds... ooit. Dat heb ik nog nooit geweten proficiat met de primeur :D

FCT1980

Citaat van: Victor Charlie Hotel op okt 14, 2012, 14:02:56
OK. Als groundhopper hoef je er dan ook niet meer naar toe, in principe. Dan vind ik Coventry City (thuis) een logischer keuze.

Er is in die tijd veel veranderd op Villa Park dus een re-visit zou niet verkeerd zijn hoor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Victor Charlie Hotel

Citaat van: FCT1980 op okt 19, 2012, 17:13:46
Er is in die tijd veel veranderd op Villa Park dus een re-visit zou niet verkeerd zijn hoor.

Een re-visit vanwege de huidige Villa-selectie is ook een goede reden: Brett Holman is goed bezig (is zelfs player of the month over september 2012 geworden) en ook Vlaar en El Ahmadi doen het goed. Villa interessante ploeg!

Batflyer

Dinsdag 6 november: Schalke 04 v Arsenal.

Heb vier van de goedkoopste kaarten kunnen regelen, slechts 21 pond. Een staanplaats in een uitverkocht uitvak met in totaal ongeveer 2.600 Gooners. Dat wordt leuk. :)
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)


ALenstra

Zal wel een staantribune zijn die omgebouwd is als zittribune.

spons

Citaat van: ALenstra op okt 23, 2012, 16:31:21
Zal wel een staantribune zijn die omgebouwd is als zittribune.

Dat denk ik ook, staanplaatsen zijn bij europese wedstrijden niet toegestaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Voorlopig enkel op 08/11 club brugge-newcastle (europa league) zal me mogen haasten voor een kaart te kopen naar schatting worden er 8000 engelse supporters verwacht voor dit duel
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

headout

Citaat van: jona93 op okt 23, 2012, 21:25:46
Voorlopig enkel op 08/11 club brugge-newcastle (europa league) zal me mogen haasten voor een kaart te kopen naar schatting worden er 8000 engelse supporters verwacht voor dit duel
Op dit moment enkel duo tickets te koop. heb je enig idee wanneer kaarten voor alleen Club - Newcastle verkocht gaan worden?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Terranova

Citaat van: voetbalfan op okt 18, 2012, 16:30:17
Nope, normaal nooit uitverkocht uitgezonderd tegen Anderlecht in eerste klasse. Er zal ook gewoon ticketverkoop zijn op wedstrijddag dus geen zorgen maken.

Staat dit nog steeds, aangezien Antwerp een combi heeft gekregen ?

wekke

Citaat van: Terranova op okt 25, 2012, 08:45:19
Staat dit nog steeds, aangezien Antwerp een combi heeft gekregen ?

Op de website van Westerlo staat nog niets in verband met de ticketverkoop.
Je kan best je vraag eens stellen aan de club via http://www.kvcwesterlo.be/contact

Terranova

Westerlo geeft het volgende aan;

Of er op de dag van de wedstrijd nog vrije kaartverkoop is, zal afhangen van de voorverkoop.

Deze wedstrijd leeft heel erg bij de supporters dus we verwachten heel wat toeschouwers.

Wij zullen pas een 2-tal dagen voor de wedstrijd met zekerheid kunnen bevestigen of de loketten al dan niet zullen open zijn op de dag van de wedstrijd.

---

Ben eens benieuwd....