Week 6: maandag 4 februari t/m zondag 10 februari

Gestart door wekke, jan 29, 2013, 12:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berend11

Citaat van: nort op jan 30, 2013, 10:16:46
Het is wel 40 minuten verder maar Armenia Bielefeld speelt thuis tegen Rot Weiss Erfurt, wedstrijd begint om 14:00, andere opties zijn Verl-Velbert om 14:00 of enkele clubs in NRW zoals Duisburg of RWO.

Ik raad Arminia Bielefeld zeer aan!

spons

06/02  Nederland - Italie
09/02  Smitshoek - Excelsior Maassluis
10/02  Feyenoord - AZ
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Terranova

Oberhausen speelt op vrijdag.
Zitten helaas maar echt weinig aansprekende potjes tussen tijdens carnaval in de grensstreek ...

Joost

Citaat van: Terranova op jan 31, 2013, 09:05:48
Oberhausen speelt op vrijdag.
Zitten helaas maar echt weinig aansprekende potjes tussen tijdens carnaval in de grensstreek ...

Is het je opgevallen dat de KNVB het voor elkaar heeft gekregen om alle Limburgse en Brabantse clubs een uitduel te geven tijdens carnaval? Een prestatie van formaat.


Terranova

Citaat van: Joost op jan 31, 2013, 09:13:55
Is het je opgevallen dat de KNVB het voor elkaar heeft gekregen om alle Limburgse en Brabantse clubs een uitduel te geven tijdens carnaval? Een prestatie van formaat.

Stuurden ze een aantal jaren geleden Roda niet naar Heerenveen op carnavalszaterdag / zondag ?
Van de ene kant kan ik me er wat bij voorstellen; het zijn profclubs. Van de andere kant moet de KNVB eens rekening houden met supporters. Echter zijn ze hier niet heel bijster goed in. Al jaren niet.

Joost

Citaat van: Terranova op jan 31, 2013, 09:19:41
Stuurden ze een aantal jaren geleden Roda niet naar Heerenveen op carnavalszaterdag / zondag ?
Van de ene kant kan ik me er wat bij voorstellen; het zijn profclubs. Van de andere kant moet de KNVB eens rekening houden met supporters. Echter zijn ze hier niet heel bijster goed in. Al jaren niet.

De gemeentes zetten denk ik gewoon allemaal op hun eisenlijst dat er met carnaval niet gevoetbald kan worden in hun stad. Voor Eredivisie is dat logisch, met deEerste Divisie op vrijdag werd meestal geen rekening gehouden.

Alleen de amateursectie landelijk deed wel eens gek door EVV te verplichten op carnavalszondag thuis te laten spelen (wat dan weer om schimmige redenen werd afgelast) of dames van VVV naar Heerenveen te sturen met carnaval.

Nort

In deze kan de KNVB er weinig aandoen, burgemeesters mogen een aantal verhinder datums opgeven bij de KNVB. Maar als je de rollen omdraait is het natuurlijk wel logisch dat de burgemeesters liever geen clubs ontvangen tijdens de carnaval, de politie is dan op andere plekken in de gemeente nodig.

Sebastiaan_W

Zou te gek worden. KNVB moet rekening houden met carnaval en dan straks ook met wintersport en zomervakanties van mensen. Clubs en gemeentes geven aan de KNVB aan wat voor hun knelpunten zijn. KNVB probeert dit zoveel mogelijk in te passen in het competitieschema. De knelpunten worden ieder jaar groter, dus voor de KNVB wordt het ook ieder jaar lastig om een goed schema te maken.

Denk maar eens aan de concerten en optredens in het Gelredome(wat eigenlijk te zot voor woorden is), feesten in plaatsen, verlofaanvragen van agenten rond kerst en in de zomer etc. etc.

Te makkelijk om steeds naar de KNVB te wijzen.

cafebac

Carnaval is nu eenmaal bij veel Brabanders en Limburgers even belangrijk als Koninginnedag voor mensen van boven de rivieren.

Overigens vind ik het ook helemaal niks dat de comptities al tijdens de bouwvak starten. Lekker die play-offs schrappen en compititie een maand later starten en eindigen.

spons

Citaat van: cafebac op jan 31, 2013, 15:38:06
Carnaval is nu eenmaal bij veel Brabanders en Limburgers even belangrijk als Koninginnedag voor mensen van boven de rivieren.
Overigens vind ik het ook helemaal niks dat de comptities al tijdens de bouwvak starten. Lekker die play-offs schrappen en compititie een maand later starten en eindigen.

Ik vind het beide kansloos, hoop met koninginnedag op een mooie halve finalewedstrijd in de champions league om naar toe te gaan.

Ik vind dat er juist meer tijdens de zomerperiode moet worden gevoetbald met een veel langere winterstop
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

De jaarlijkse herhaling van zetten is weer begonnen :)

spons

Bij wie kan ik de data doorgeven waarop ik volgend seizoen geen wedstrijden gepland wil hebben ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jan 31, 2013, 15:58:42
Bij wie kan ik de data doorgeven waarop ik volgend seizoen geen wedstrijden gepland wil hebben ?
Zijn er dan dagen waarop jij geen voetbal wil zien?

spons

Citaat van: Joost op jan 31, 2013, 15:59:32
Zijn er dan dagen waarop jij geen voetbal wil zien?

Ja hoor ik vind zo'n winter- en zomerstop van een paar weken meestal wel lekker
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Skipperdinho

Citaat van: Joost op jan 31, 2013, 09:13:55
Is het je opgevallen dat de KNVB het voor elkaar heeft gekregen om alle Limburgse en Brabantse clubs een uitduel te geven tijdens carnaval? Een prestatie van formaat.

Dat doen ze elk jaar,wij hebben nooit een thuiswedstrijd tijdens carnavalsvrijdag. Tenminste in de 1e divisie is dat al jaren zo