Week 6: maandag 4 februari t/m zondag 10 februari

Gestart door wekke, jan 29, 2013, 12:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

06/02 belgie-slovakije
08/02 eendracht aalst-ws woluwe
09/02 kv mechelen-cercle brugge
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 31, 2013, 15:54:04
De jaarlijkse herhaling van zetten is weer begonnen :)
Kunnen we misschien ook ineens de discussie voeren groundhoppen <--> groundspotten.

hgrm

Afgezien van dat gemeenten de KNVB ongetwijfeld dwingen om geen thuiswedstrijd met carneval te plannen, vind ik het nog wel logisch ook.

In het zuiden is met dat weekend toch niet geïnteresseerd in voetbal, dus afgezien van de die-hards zullen een hoop mensen niet komen. Dus lage attendances.

In het noorden zal het hele carneval ze een gevoeglijke rotzorg zijn, dus zitten de stadions net zo vol als anders.

Met andere woorden: de enigen die je er mee hebt, zijn de uit-fans. Met een thuiswedstrijd zou het voor veel meer mensen vervelend zijn. Niet in het minst voor de uit-fans uit het noorden die zich in carnevalsland moeten wagen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Voetbalhopper

#34
06/02  Nederland - Italie
09/02  MSV Duisburg - 1860 Munchen
09/02 Vitesse-PSV

voetbalfan

06/02 België - Slowakije
09/02 Moeskroen - Westerlo, vervolledigen van tweede klasse
10/02 Lyra - Spouwen Mopertingen ovb

headout

09/02 KV Mechelen - Cercle Brugge
10/02 Feyenoord - AZ
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

tomv

Onder voorbehoud 09/02 ADO Den Haag - NAC     

wekke

Citaat van: voetbalfan op jan 31, 2013, 19:55:02
06/02 België - Slowakije
09/02 Moeskroen - Westerlo, vervolledigen van tweede klasse
10/02 Lyra - Spouwen Mopertingen ovb

Ik zag gisteren op footbel.be dat Moeskroen - Westerlo op zondag 10 februari om 15u00 staat.

voetbalfan

Citaat van: wekke op jan 31, 2013, 22:48:22
Ik zag gisteren op footbel.be dat Moeskroen - Westerlo op zondag 10 februari om 15u00 staat.

Verschoven dus, bedankt! Dan nog iets leuks voor zaterdag zoeken.

jona93

Citaat van: jona93 op jan 31, 2013, 16:45:32
06/02 belgie-slovakije
08/02 eendracht aalst-ws woluwe
09/02 kv mechelen-cercle brugge
+ mogelijk 05/02 belgie-spanje
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Terranova

Ik kom zelf uit het zuiden en ben geen carnavalsvierder (heb er ook niets tegen), maar ik ga nooit meer met PSV mee naar een uitwedstrijd tijdens carnaval. De allerlaatste keer was twee jaar geleden tijdens Excelsior - PSV. Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoelt in een vak met bananen, clowns en napoleons. Iedereen stront en stront lazerus, mensen die door de zattigheid elkaar zitten te provoceren, gasten die te lam zijn om op eigen benen te staan etc.
Ik durf te wedden dat 90% van de gasten die de zaterdag van carnaval meereizen naar Vitesse uit rechtstreeks uit de kroeg komen rollen en zo lam zijn als een varken.

Nah ik laat de nederlandse competitie dat weekend wel links liggen. Ga lekker naar Belgie en Duitsland wat wedstrijdjes meepakken denk ik.

Nort

Citaat van: Terranova op feb 01, 2013, 09:48:43
Ik kom zelf uit het zuiden en ben geen carnavalsvierder (heb er ook niets tegen), maar ik ga nooit meer met PSV mee naar een uitwedstrijd tijdens carnaval. De allerlaatste keer was twee jaar geleden tijdens Excelsior - PSV. Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoelt in een vak met bananen, clowns en napoleons. Iedereen stront en stront lazerus, mensen die door de zattigheid elkaar zitten te provoceren, gasten die te lam zijn om op eigen benen te staan etc.
Ik durf te wedden dat 90% van de gasten die de zaterdag van carnaval meereizen naar Vitesse uit rechtstreeks uit de kroeg komen rollen en zo lam zijn als een varken.

Nah ik laat de nederlandse competitie dat weekend wel links liggen. Ga lekker naar Belgie en Duitsland wat wedstrijdjes meepakken denk ik.

Vorig jaar op de vroege zondag ochtend heb ik weinig gemerkt van de zatte mensen om me heen... Maar voor de rest heb je natuurlijk gelijk, carnavals avond wedstrijden zijn (op Arsenal thuis na) een verschrikking voor iedereen die nuchter/niet verkleed is.

HRM1880

Citaat van: Terranova op feb 01, 2013, 09:48:43
Ik kom zelf uit het zuiden en ben geen carnavalsvierder (heb er ook niets tegen), maar ik ga nooit meer met PSV mee naar een uitwedstrijd tijdens carnaval. De allerlaatste keer was twee jaar geleden tijdens Excelsior - PSV. Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoelt in een vak met bananen, clowns en napoleons. Iedereen stront en stront lazerus, mensen die door de zattigheid elkaar zitten te provoceren, gasten die te lam zijn om op eigen benen te staan etc.
Ik durf te wedden dat 90% van de gasten die de zaterdag van carnaval meereizen naar Vitesse uit rechtstreeks uit de kroeg komen rollen en zo lam zijn als een varken.

Nah ik laat de nederlandse competitie dat weekend wel links liggen. Ga lekker naar Belgie en Duitsland wat wedstrijdjes meepakken denk ik.
Zorg dan dat je ook Eendracht Aalst mijdt.

Dieter

Citaat van: Terranova op feb 01, 2013, 09:48:43
Ik kom zelf uit het zuiden en ben geen carnavalsvierder (heb er ook niets tegen), maar ik ga nooit meer met PSV mee naar een uitwedstrijd tijdens carnaval. De allerlaatste keer was twee jaar geleden tijdens Excelsior - PSV. Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoelt in een vak met bananen, clowns en napoleons. Iedereen stront en stront lazerus, mensen die door de zattigheid elkaar zitten te provoceren, gasten die te lam zijn om op eigen benen te staan etc.
Ik durf te wedden dat 90% van de gasten die de zaterdag van carnaval meereizen naar Vitesse uit rechtstreeks uit de kroeg komen rollen en zo lam zijn als een varken.

Nah ik laat de nederlandse competitie dat weekend wel links liggen. Ga lekker naar Belgie en Duitsland wat wedstrijdjes meepakken denk ik.

Oei, net kaarten gekocht voor Vitesse - PSV. Leek me een buitenkans gezien er geen clubcardverplichting is.

Dat carnaval-gedoe beperkt zich tot Limburg en Brabant mag ik hopen?