DFB Pokal 2013-2014

Gestart door Hugo, jun 03, 2013, 20:56:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Berend11 op okt 23, 2013, 16:52:43
Sinds 21-10 is de kaartverkoop voor Schalke 04 - 1899 Hoffenheim begonnen en er zijn nog genoeg kaarten, waaronder voor de Nordkurve gewoon op de site van Schalke zelf. Weet iemand of deze wedstrijd nog het bezoeken waard is qua sfeer? Aangezien kaarten maar 13 euro kosten

Duitsland hé, daar is de sfeer elke wedstrijd identiek, ongeacht affiche of wedstrijdverloop.

spons

Citaat van: ALenstra op okt 23, 2013, 17:43:47
Volgens mij is een bezoek aan Schalke altijd de moeite waard.

Volgens mij is een bezoek aan Schalke zelden de moeite waard, zelfs tegen Dortmund vond ik de sfeer tegenvallen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

watergatehopper

Citaat van: Berend11 op okt 23, 2013, 16:52:43
Sinds 21-10 is de kaartverkoop voor Schalke 04 - 1899 Hoffenheim begonnen en er zijn nog genoeg kaarten, waaronder voor de Nordkurve gewoon op de site van Schalke zelf. Weet iemand of deze wedstrijd nog het bezoeken waard is qua sfeer? Aangezien kaarten maar 13 euro kosten

Dit zijn normale tarieven in Duitsland. Zeker voor de staantribunes. Ik heb bij Schalke een keer Euro 7,= betaald tegen Hertha BSC en deze wedstrijd raakte Ausverkauft. Het heeft dus niets met het affiche te maken.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

3434

Klein beetje offtopic maar verdergaand op de post hierboven:

Iemand een idee hoe aan kaartjes op de staantribune in Gladbach te raken? Zondag ga ik er heen maar op de zittribune. Een vriend van me is 'Mitglieder' maar telkens hij kaarten kan kopen (meestal toch enkele maanden op voorhand), zijn alle staanplaatsen uitverkocht.

Zijn dit quasi allemaal abonnees en is  de zwarte markt de enige oplossing? Iemand ervaring met MGB?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

ALenstra

Die ene keer dat ik in MG was waren er alleen zitplaatsen achter doel te krijgen.

Terranova

Staanplaatsen achter goal (Nordkurve) zijn volgens mij allemaal seizoenskaarten momenteel. In het verleden kocht ik nog wel eens tickets voor de Nordkurve beneden aan de kassa, dat is sinds het huidige succes helaas niet meer mogelijk. Je kan wel kaarten voor het stadion kopen voor die tribune, zwarte markt, moet je geluk mee hebben; soms moeten mensen er gewoon vanaf, soms vragen ze woekerprijzen.

Maar inderdaad, via het officiële ticketsysteem moet je er snel bij zijn en krijg je vaak alleen kaarten voor Zuid.