DFB Pokal 2014-2015

Gestart door Hugo, jun 01, 2014, 20:00:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

#30
Citaat van: Gerrit-Jan op jul 28, 2014, 15:37:48
Volgens mij had ik op google maps gezien dat het 2,5 uur rijden is. Nog steeds aan de krappe kant, maar wel te doen lijkt mij...

2:39uur geeft google inderdaad aan en die zit meestal aan de ruime kant zo is mijn ervaring. Desondanks denk ik ook dat je het niet gaat redden. Tenzij je je auto in Homburg strategisch weet te parkeren, je heel hard rijdt en je geen oponthoud hebt bij bijvoorbeeld Mainz en Frankfurt.
Mocht je wel een dubbel willen maken met Siegen dan wens ik je succes en hoor ik graag of je het hebt gehaald voor kick-off.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Wordt gezellig dan in Homburg :)
Ook in vak 2 toevallig?

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op jul 29, 2014, 07:44:19
Wordt gezellig dan in Homburg :)
Ook in vak 2 toevallig?

Ja volgens mij wel. Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad waarmee ik mijn tickets kan ophalen en dit zou kunnen controleren. jullie wel?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Ja, direct na het boeken een mail gehad.

hgrm

Idem.

En ook in blok 2.

De kaartjes voor Trier zijn inmiddels ook besteld.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Citaat van: rogo_breda op jul 29, 2014, 08:18:51
Ja, direct na het boeken een mail gehad.

Hmmm... morgen maar eens bellen dan want op mijn mail heb ik ook nog geen antwoord gehad.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Kijk eerst eens in je spamfolder!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jvdreumel2

Net terug van VFL Bochum-Stuttgart. Stadion voor 75% gevuld met ruim 22500 toeschouwers. Bochum heeft de wedstrijd met 2-0 gewonnen. 1-0 was een blunder van keeper en laatste man samen en de 2-0 was een prachtige aanval van Bochum. Kostic werd na een uurtje gewisseld speelde geen gelukkige maar zeker ook geen slechte wedstrijd.
Stuttgart werd na de wedstrijd uitgefloten door hun eigen aanhang. Zij speelde ook met weinig bezieling en werklust zeker als je dit vergelijkt met Bochum. Denk niet dat ze hoge ogen gaan gooien in de bundesliga.
Leuke sfeer in en om het stadion. Tribune van de harde kern stond helemaal vol en ze kennen redelijk wat liedjes (zeker als je dit vergelijkt met bv Leverkusen en Gladbach). Stadion was verder niet bijzonder behalve dat het aan de ene kant tegenover een gevangenis zat. Aan de overkant was een soort overdekte fanzone. Op naar de volgende...

hgrm

Citaat van: Gerrit-Jan op jul 28, 2014, 13:40:41
Zit er ook aan te denken om naar Homburg te gaan (dagtrip). Eventueel daarna door naar Siegen - FSV Frankfurt (begint om 20.30u). Is alleen nog onduidelijk of ik een auto beschikbaar heb.

Is het nog gelukt om op tijd in Siegen te geraken?

Zelf ben ik na de wedstrijd in Homburg niet meteen vertrokken (eerst nog wat foto's gemaakt). Na een wandeltocht van een kwartiertje was ik om klokslag 5 over 6 terug bij de auto (die ik strategisch had geparkeerd zodat ik zonder files weg kon). Tegen 19 uur was ik in Metz, alwaar het in de hele stad al druk was voor de wedstrijd. Uiteindelijk nog vrij gemakkelijk een parkeerplaats gevonden op 10 minuten lopen van het stadion, zodat ik ruim een kwartier voor K.O. voorzien van twee uiterst smakelijk belegde stokbroden op de tribune zat.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

weet iemand wanneer de loting is voor de 2e ronde? Kan het nergens vinden.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

23 augustus, live op Sky
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Gerrit-Jan

Citaat van: hgrm op aug 18, 2014, 12:10:18
Is het nog gelukt om op tijd in Siegen te geraken?

Dat is prima gelukt. Ik ben wel direct na de wedstrijd vertrokken, was om half zes bij de auto en heb toen een iets andere route genomen om de grote drukte te vermijden, waarna ik om iets voor acht uur de auto bij SF Siegen kon parkeren...

watergatehopper

Citaat van: hgrm op aug 18, 2014, 12:10:18
Is het nog gelukt om op tijd in Siegen te geraken?

Zelf ben ik na de wedstrijd in Homburg niet meteen vertrokken (eerst nog wat foto's gemaakt). Na een wandeltocht van een kwartiertje was ik om klokslag 5 over 6 terug bij de auto (die ik strategisch had geparkeerd zodat ik zonder files weg kon). Tegen 19 uur was ik in Metz, alwaar het in de hele stad al druk was voor de wedstrijd. Uiteindelijk nog vrij gemakkelijk een parkeerplaats gevonden op 10 minuten lopen van het stadion, zodat ik ruim een kwartier voor K.O. voorzien van twee uiterst smakelijk belegde stokbroden op de tribune zat.

Idem
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen