Tips voor wedstrijden/stadions in België

Gestart door VanPelt, nov 08, 2016, 21:22:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Football-Weekends

Favoriete club: KVK Tienen
Recent bezochte wedstrijden: http://www.football-weekends.com/year-2018/
www.football-weekends.com

ricodejong4

Bedankt voor de tips! Hoofddoel van de trip is Union - KV Mechelen in het verbouwde Joseph Marien Stadion. Er is geen online ticketverkoop, maar verkoop aan de loketten op wedstrijddag. Impliciert dit dat het, ondanks de verbouwing, niet uitverkoopt en we aan de poort kaarten kunnen kopen? Ik kan helaas nergens het toeschouwersaantal van Union's laatste thuiswedstrijd tegen OH Leuven vinden.

syntric

Citaat van: ricodejong4 op aug 15, 2018, 13:30:14
Bedankt voor de tips! Hoofddoel van de trip is Union - KV Mechelen in het verbouwde Joseph Marien Stadion. Er is geen online ticketverkoop, maar verkoop aan de loketten op wedstrijddag. Impliciert dit dat het, ondanks de verbouwing, niet uitverkoopt en we aan de poort kaarten kunnen kopen? Ik kan helaas nergens het toeschouwersaantal van Union's laatste thuiswedstrijd tegen OH Leuven vinden.

Ik plan deze wedstrijd ook. Ik ga wel kaarten vooraf trachten te bekomen, heb wel een contact en Brussel is niet echt ver voor mij, dus kan altijd helpen, als ik er meer als 1 kan kopen
Groundhopper for life :-)

Saltacampos

Citaat van: ricodejong4 op aug 15, 2018, 13:30:14
Bedankt voor de tips! Hoofddoel van de trip is Union - KV Mechelen in het verbouwde Joseph Marien Stadion. Er is geen online ticketverkoop, maar verkoop aan de loketten op wedstrijddag. Impliciert dit dat het, ondanks de verbouwing, niet uitverkoopt en we aan de poort kaarten kunnen kopen? Ik kan helaas nergens het toeschouwersaantal van Union's laatste thuiswedstrijd tegen OH Leuven vinden.
Ik ga normaal (samen met fcbisart) ook naar deze wedstrijd, ik vermoed dat enkel het uitvak zal uitverkopen. Union heeft nauwelijks 500 abonnementen.
Over land and sea

ricodejong4

Citaat van: Saltacampos op aug 19, 2018, 21:21:38
Ik ga normaal (samen met fcbisart) ook naar deze wedstrijd, ik vermoed dat enkel het uitvak zal uitverkopen. Union heeft nauwelijks 500 abonnementen.

Worden er dan niet veel uitfans op de thuistribune verwacht? Ik stuur de club voor de zekerheid wel een mailtje.

Saltacampos

Citaat van: ricodejong4 op aug 20, 2018, 09:04:36
Worden er dan niet veel uitfans op de thuistribune verwacht? Ik stuur de club voor de zekerheid wel een mailtje.
Die zullen wellicht een combiregeling opgelegd krijgen. Thuissupporters kunnen dan normaal wel aan de kassa kopen. Een mailtje naar de club is geen slecht idee of ze enigszins Nederlands zullen kunnen (en willen) spreken, zal de vraag zijn in Brussel...
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op aug 20, 2018, 14:05:04
Die zullen wellicht een combiregeling opgelegd krijgen. Thuissupporters kunnen dan normaal wel aan de kassa kopen. Een mailtje naar de club is geen slecht idee of ze enigszins Nederlands zullen kunnen (en willen) spreken, zal de vraag zijn in Brussel...

Union heeft zelfs haar website meertalig, dat zal toch wel dan?

Saltacampos

Citaat van: Joost op aug 20, 2018, 14:11:11
Union heeft zelfs haar website meertalig, dat zal toch wel dan?
Schone schijn. Veel Brusselse politici slagen er zelfs niet in een interview in het Nederlands te doen. Zelfs dokters in ziekenhuizen kunnen vaak hun Nederlandstalige patiënten niet in hun moedertaal helpen. Officieel is het allemaal tweetalig, in de praktijk vaak niet.
Over land and sea

wekke

Bij mijn ervaringen op Union spraken ze toch gewoon Nederlands hoor. Laatst ook een interview gezien ivm de trainingsvelden van Lierse die nu worden gebruikt door Union en ook dat was in perfect Nederlands

syntric

Ondertussen bevestigd: Union - KV Mechelen, enkel voorverkoop.
Groundhopper for life :-)

ricodejong4

Citaat van: syntric op aug 21, 2018, 21:44:25
Ondertussen bevestigd: Union - KV Mechelen, enkel voorverkoop.

Zag het ook ja. Mocht er iemand in de buurt wonen en mij uit de brand willen helpen verneem ik het graag via PB. Zou top zijn!

bagger010

Ik wil volgend seizoen graag een bezoek brengen aan Racing Mechelen en het Oscar Vankesbeeckstadion.
Nu lees ik op het internet uiteenlopende berichten over de plannen met het stadion. Kan iemand mij meer vertellen over of ik dit pareltje volgend seizoen nog kan bezoeken?

Nort

Citaat van: bagger010 op apr 15, 2019, 09:38:29
Ik wil volgend seizoen graag een bezoek brengen aan Racing Mechelen en het Oscar Vankesbeeckstadion.
Nu lees ik op het internet uiteenlopende berichten over de plannen met het stadion. Kan iemand mij meer vertellen over of ik dit pareltje volgend seizoen nog kan bezoeken?
Die verhalen gaan al mintens vijf jaar (zo niet vijftien) jaar al de ronde, maar er is nog niks concreets. Dus volgend seizoen zal er nog wel gespeeld worden. 

bagger010

Citaat van: Nort op apr 15, 2019, 09:42:28
Die verhalen gaan al mintens vijf jaar (zo niet vijftien) jaar al de ronde, maar er is nog niks concreets. Dus volgend seizoen zal er nog wel gespeeld worden.
Top , tnx voor de snelle reactie

ricodejong4

Ik zit komende zondag binnen een straal van 10 kilometer van zowel Esparanza Neerpelt - RC Mechelen als vv Bocholt - Vigor Hamme. Welke is voor de 'neutrale' groundhopper het leukst om te bezoeken? Of zijn er andere leuke opties in de buurt, ik zag bijvoorbeeld ook dat Hasselt thuisspeelt tegen Hades. Ben (nog) niet heel bekend binnen het Belgische amateurvoetbal.