Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Saltacampos op sep 06, 2018, 22:23:36
Daar ben ik ooit geweest, wel één van de beste clubshops in de non-league!

Ik ook, vandaar ;)

belfast

Zijn tickets Spurs nu eenvoudig te kopen nu ze op Wembley spelen?
D3T=Lief

jdebruin96

Citaat van: belfast op sep 12, 2018, 14:59:50
Zijn tickets Spurs nu eenvoudig te kopen nu ze op Wembley spelen?

Jahoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

belfast

Citaat van: jdebruin96 op sep 12, 2018, 15:02:26
Jahoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Dank. Geen member gedoe etc?
D3T=Lief

Nort

Citaat van: belfast op sep 12, 2018, 15:05:50
Dank. Geen member gedoe etc?
Hangt natuurlijk wel van de wedstrijd af. Tegen Arsenal etc. heb je wel een memberkaart of tenminste een booking history nodig. Voor de CL wedstrijden heb je b.v. een account nodig dat is aangemaakt voor de loting. Dus het is wellicht aan te raden om nu alvast een account aan te maken, mocht deze verplichting gaan gelden voor een binnenlandse wedstrijd. 

Groundhopper

Iemand interesse in tickets voor Liverpool - Southampton op zaterdag 22 september?
Heb 2 tickets gekocht via liverpoolreizen.nl voor 288 (kan dit aantonen). Door privé omstandigheden kan ik helaas niet. Ben bereid voor 260 deze af te staan, duel is uitverkocht.

De publiekswissel

Citaat van: Groundhopper op sep 12, 2018, 17:38:53
Iemand interesse in tickets voor Liverpool - Southampton op zaterdag 22 september?
Heb 2 tickets gekocht via liverpoolreizen.nl voor 288 (kan dit aantonen). Door privé omstandigheden kan ik helaas niet. Ben bereid voor 260 deze af te staan, duel is uitverkocht.

Is dat inclusief vlucht en hotel?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Groundhopper


ALenstra

Dus je hebt 144 euro per kaart betaald?

Ruudjeee

Citaat van: ALenstra op sep 13, 2018, 16:34:57
Dus je hebt 144 euro per kaart betaald?

Wat een geld, voor een heel normale wedstrijd. Misschien dat dit weer gaat veranderen als de brexit afgerond is.

MrDevinW

Citaat van: De publiekswissel op sep 06, 2018, 10:32:28
Beerschot kan je wel mailen, die willen dan wel kaarten klaar leggen. En mocht je toch naar Dordrecht gaan, dan kan je met je ID op de wedstrijddag een kaartje kopen. Moet die wel regio Rotterdam zijn.....

Dank voor je antwoord. Regio Apeldoorn ligt wat te dicht bij Twente dus het is uiteindelijk FC Volendam - TOP Oss geworden. Verschrikkelijke wedstrijd die in 0-0 eindigde overigens.

watergatehopper

Citaat van: ALenstra op sep 13, 2018, 16:34:57
Dus je hebt 144 euro per kaart betaald?

Is wel inclusief 2 of 3 overnachtingen op stapelbedden in gedeelde kamers weliswaar maar toch.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Ontour49

#3087
Ik ga met een vriendengroepje naar Birmingham in de winter, nu willen we graag een wedstrijdje van Birmingham of Aston Villa mee pakken. Hoe zit het met de verkoop daar? Ze spelen nooit volle bak volgens mij. Wel hoor ik dat je een booking history nodig hebt? Hoe zit dat precies? Is het op de wedstrijddag zelf niet gewoon vrije verkoop?

bvd.

San Paolo

Citaat van: Ontour49 op sep 17, 2018, 16:04:51
Ik ga met een vriendengroepje naar Birmingham in de winter, nu willen we graag een wedstrijdje van Birmingham of Aston Villa mee pakken. Hoe zit het met de verkoop daar? Ze spelen nooit volle bak volgens mij. Wel hoor ik dat je een booking history nodig hebt? Hoe zit dat precies? Is het op de wedstrijddag zelf niet gewoon vrije verkoop?

bvd.

Birmingham City 1x geweest (inmiddels 10 jaar geleden). Kaartje gewoon aan kassa gekocht. Villa 2x geweest en zonder membership van tevoren op internet een ticket gekocht. 1 van leden hier op forum gaat vaak naar Aston Villa, die zal je vast verder kunnen helpen (weet de naam even niet).

Joost

Als je altijd een booking history nodig hebt komen ze nooit meer aan nieuwe supporters :)

Er kunnen wel duels zijn waarbij het nodig is, denk aan de derby of een belangrijke wedstrijd met veel uitsupporters. Maar over het algemeen zal het niet nodig zijn.

Welk weekend wil je graag gaan?

Bij Villa staat precies aangegeven wanneer tickets in de general sale gaan. Bij Birmingham staat voor de komende duels geen enkele restrictie.