Het stadionvoedseltopic

Gestart door Jef400, jul 22, 2019, 10:43:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Citaat van: Saltacampos op jul 22, 2019, 22:04:18
De friet in de Ghelamco is nog wel enigszins OK wat stadionvoer betreft. Al de rest pas ik voor. Cava-drinkers op de tribunes (zelfs in provinciale) is voor mij het ultieme bewijs dat het echte voetbal om zeep is
In de Buffalo Bar (?) in de Ghelamco kun je goed eten. Stoofvlees of een dikke steak met patat en salade. Nog niet eerder meegemaakt in een stadion, buiten hospitality om.

Joost

De vraag van Jef was toch heel anders?

Ik vind churros wel lekker, die mogen ze wel eens gaan bakken.

hgrm

Citaat van: Bier und Bratwurst op jul 22, 2019, 21:56:50
Zou meeuw lekker zijn?

Ik moet bij deze opmerking onwillekeurig denken aan de volgende conversatie:

Leerling (typisch Gooisch paardenmeisje) tegen collega: "Meneer, houdt u ook van paarden?"
Antwoord collega: "Ja, maar alleen als ze goed klaargemaakt zijn."
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Mrmtty20

Het eten boeit me niet zoveel, zelfs de slechtste hamburger gaat er wel in.
Mocht ik het voor het zeggen hebben ban ik gewoon dat alcoholvrije bier, bah.

Koning Kriel

Als ik het voor het zeggen had zou er in veel meer stadions lokale (speciaal) bieren geschonken worden.
Qua eten zou ik graag de kwaliteit verhogen, de keuze is in de meeste stadions prima maar de manier waarop het klaargemaakt wordt is bedroevend. Gehaktballen van de lokale slager op een broodje van de lokale bakker en de kwaliteit is al 40x beter. En het pronkstuk is dan een overheerlijke friet stoofvlees.

Jef400

Citaat van: Joost op jul 22, 2019, 23:29:07
De vraag van Jef was toch heel anders?

Ik vind churros wel lekker, die mogen ze wel eens gaan bakken.
Oh, zo lang het maar over eten of drinken gaat. Misschien pak ik er nog wat uit voor mijn trips het komende seizoen :-)

Van pogo tot popo

M'n all time favorite (tot nu toe)....

De beef en chili pie en de chicken en mushroom pie. De pie wordt vergezeld van een heerlijke romige aardappelpuree en een bol doperwtenstampot. Een fantastische maaltijd! Dit hoogstandje is te krijgen op Dalymount Park (Dublin).


Jehoentelaar

Het broodje beenham van Twente mag ik natuurlijk niet vergeten. Veel redenen om naar Twente te gaan heb ik niet maar dat is er absoluut wel een.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Saltacampos

Citaat van: Arjen op jul 22, 2019, 23:03:54
In de Buffalo Bar (?) in de Ghelamco kun je goed eten. Stoofvlees of een dikke steak met patat en salade. Nog niet eerder meegemaakt in een stadion, buiten hospitality om.
Dat klopt, maar ik dacht dat het in dit topic enkel om de snelle hap ging. In de Ghelamco heb je inderdaad ook echte snackbars en restaurants die voor iedereen vrij toegankelijk zijn, maar als je in de buurt woont, ga je dat niet zo snel doen. Qua catering en aanbod voor de gewone supporter sowieso -tenzij ik iets over het hoofd zie- het beste stadion van België.
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: Jehoentelaar op jul 23, 2019, 11:30:47
Het broodje beenham van Twente mag ik natuurlijk niet vergeten. Veel redenen om naar Twente te gaan heb ik niet maar dat is er absoluut wel een.
Staat wellicht op de agenda voor dit seizoen, dus dat is al iets om te onthouden.
Over land and sea

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op jul 23, 2019, 11:30:47
Het broodje beenham van Twente mag ik natuurlijk niet vergeten. Veel redenen om naar Twente te gaan heb ik niet maar dat is er absoluut wel een.
Het is vooral de armoede en de laksheid van bvo's om iets lekkers te serveren. In het amateurvoetbal krijg je soms nog wel iets authentieks, zoals b.v. een gebakken visje of zelf gebraden gehaktbal.

Bij Aris - PSV in Oosterhout stond er een loempia kraam. Die waren zo goed van smaak dat we er uiteindelijk ieder vier op hebben en komt zeker in de top-10 van het lekkerste stadion voedsel.

jdebruin96

Afgelopen mei bij Zulte Waregem een wafel gegeten, om je vingers bij af te likken!!

Tribuneklanten

Een goeie loempia kar zou nergens misstaan. Voor mij vaak de reden om toch met de vrouw naar Ekkersrijt te gaan. Karretje voor de Praxis is goud!

FC_Emmen

Bij ons staat tegenwoordig een kebabkraam in het stadion. Goed te doen :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Koning Kriel

Citaat van: FC_Emmen op jul 23, 2019, 14:00:32
Bij ons staat tegenwoordig een kebabkraam in het stadion. Goed te doen :)

Hebben wij ook een tijdje gehad, heerlijk. En een durum is ideaal om te eten tijdens de wedstrijd.