Schaamteloze bekentenissen

Gestart door TeeZee, nov 12, 2007, 20:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Ik vond Daniel de Ridder (tegenwoordig Birmingham City) gisteren best goed spelen.

Erkaa

Citaat van: Albion op nov 12, 2007, 20:57:20
Ik vond Daniel de Ridder (tegenwoordig Birmingham City) gisteren best goed spelen.

Blijkbaar speelt hij al een aantal wedstrijden zeer behoorlijk bij City.

TeeZee

Citaat van: Erkaa op nov 12, 2007, 21:13:11
Citaat van: Albion op nov 12, 2007, 20:57:20
Ik vond Daniel de Ridder (tegenwoordig Birmingham City) gisteren best goed spelen.

Blijkbaar speelt hij al een aantal wedstrijden zeer behoorlijk bij City.
Hij gaf een assist en stond op de voorkant van het programmaboekje.

hgrm

Het kan erger.
Ik vind Bayern München, met Ribery en Toni, leuk voetballen dit seizoen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

TeeZee

Ik vind Koster een sympathieke man. Die past dus echt niet bij Ajax.

Vaan

Ik vind het belangwekkend dat ik in de quarrel PSV <> Gomes de kant van PSV kies hoe de uitkomst dan ook is.
Ondanks dat ik nooit op Gomes zal schelden, zal ik ook nooit Gomesser worden.

TeeZee

Er zit Gomes duidelijk een hoop dwars. Ik ben naief genoeg om volledig vertrouwen te houden in de mens Gomes.

Gert

Citaat van: hgrm op nov 18, 2007, 00:45:14
Het kan erger.
Ik vind Bayern München, met Ribery en Toni, leuk voetballen dit seizoen.

Ja, precies. Hoe moet dat nu? Ik kan toch niet zo maar een antpathie van 30 jaar over boord gooien?

hgrm

gelukkig is het weer voorbij. Bayern loopt weer lekker te kloten. Helaas wist HSV niet te profiteren en ging Werder zelfs de bietenbrug op in Hannover. Om maar te zwijgen over Schalke...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Gevegt

Ik vond van Gaal best te pruimen vandaag.

Han

Ja ik zit dan qua hopeloze melancholie best wel met mijn gedachten bij wedstrijden die tijdens de Pasen in Engeland bezocht worden door forumleden omdat die periode van 1992 tot pakweg 2004 zeer dominant op mijn voetbalkalender stond. Hier was Witte Donderdag dit jaar de herdenkingsdag van de geboorte van de profeet Mohamed en Goede Vrijdag was hier Moederdag. Eerste Paasdag en Tweede Paasdag zijn gewoon werkdagen. Pffff.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Ach, je moet maar zo denken: je laatste trip was o.a. met ondergetekende, dus je hebt overduidelijk op je hoogtepunt afscheid genomen.

Han

Gisterenavond stuitte ik op dit filmpje op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Voor jullie misschien Gefundenes Fressen maar ik was toch wel even schaamteloos van de kaart.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Ik was vorige week bij Groningen - Utrecht in de Euroborg. Ik zat daar lekker in het zonnetje, in de pauze ondanks lange rijen snel aan de beurt bij het eten/drinken, grote en keurige toiletten en voor e 1,60 kreeg ik een nette portie friet. Ik dacht "zo'n nieuw stadion is best wel fijn".

hgrm

Kon je er met gewoon geld betalen of moest je eerst Martini's of hoe ze die dingen in Groningen ook zouden kunnen noemen kopen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen