Pezen in de provincie, het oefenwedstrijden topic zomer 2016(Nederland)

Gestart door Sebastiaan_W, feb 23, 2016, 20:01:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 12, 2016, 20:29:34
Katwijk - ADO en Rijnsburgse Boys - Feyenoord op dezelfde dag in dezelfde gemeente. Ik zie een verbodje komen.

Kan makkelijk er gebeurd nooit wat bij dit soort oefenwedstrijden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Nou, burgemeesters hebben de laatste jaren vaak oefenpotjes verboden.

spons

Citaat van: ALenstra op mei 12, 2016, 21:18:07
Nou, burgemeesters hebben de laatste jaren vaak oefenpotjes verboden.

Omdat de meeste burgermeesters er helemaal niets van begrijpen en niet omdat er ooit wat gebeurd is ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jesse

Citaat van: spons op mei 12, 2016, 21:42:48
Omdat de meeste burgermeesters er helemaal niets van begrijpen en niet omdat er ooit wat gebeurd is ?

laatste tijd valt het, voor zover ik weet, wel mee idd.(weet recent alleen dynamo dresden - ajax) 2006-2010 had je nog wel regelmatig relletjes rondom oefenwedstrijden.

bunnet

CiteerFleetwood Town Football Club can confirm they will play Eredivisie outfit AZ Alkmaar on their pre-season tour of the Netherlands this summer.

The game will take place on Wednesday 20th July and will kick off at 2pm (local time) at the stadium of Veluwse Boys (Hogesteeg 28, 3886 Garderen, Netherlands). 

Steven Pressley's side have already confirmed games against Fortuna Sittard and Roda JC Kerkrade on the 19th and 23rd July respectively. 

The game against Fortuna Sittard will be played at their home stadium at 7pm, while Town will face Roda at the neutral stadium of third tier side De Treffers at 1pm. 

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op feb 23, 2016, 21:33:42
Met een EK dat tot 10 juli duurt hoeven we deze zomer in ieder geval niet zonder voetbal te zitten

Je kunt in Duitsland nog tot ver in juni voetbal kijken! En dan heb je de zomercompetities nog elders!
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 13, 2016, 11:54:18
Je kunt in Duitsland nog tot ver in juni voetbal kijken! En dan heb je de zomercompetities nog elders!

Ik zie mijn laatste wedstrijd van dit seizoen op 15 juni : Rusland - Slowakije in Lille.

Vervolgens heb ik op 16 en 17 juni zomerstop en zie op 18 juni mijn eerste (oefen)wedstrijd van het nieuwe seizoen : OJC Rosmalen - Excelsior Maassluis
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

seasiders

Op 9 luli speelt SV Spakenburg om 14.30 uur thuis tegen FC Utrecht. Spakenburg viert zijn 85-jarig bestaan op die dag.

seasiders

De burgemeester van Nieuwegein had het toch goed gezien vorig jaar. Hij verbood de oefenwedstrijd FC Utrecht-Derby County. Wedstrijd werd uiteindelijk op het trainingscomplex gespeeld bij FC Utrecht en liep wel degelijk flink uit de hand. ME moest worden opgeroepen. Uiteindelijk zijn er 8 fans van Utrecht veroordeeld.

Joost

Citaat van: Jesse op mei 12, 2016, 22:23:49
laatste tijd valt het, voor zover ik weet, wel mee idd.(weet recent alleen dynamo dresden - ajax) 2006-2010 had je nog wel regelmatig relletjes rondom oefenwedstrijden.
Sinds 2010 wordt dan ook ieder risicovol duel geschrapt.

KRCM1904

20/07 AZ - Fleetwood Town (in Garderen)
23/07 Roda JC - Fleetwood Town (De Treffers)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

GH-Experiences

Citaat van: spons op mei 12, 2016, 20:53:28
Kan makkelijk er gebeurd nooit wat bij dit soort oefenwedstrijden

09/07 14:30 vv Katwijk - ADO Den Haag (Sportpark de Krom, Katwijk)
09/07 16:00 Rijnsburgse Boys - Feyenoord (Sportpark Middelmors, Rijnsburg)

Hier gaat echt iets geschoven worden, zeker na de vechtpartij gister met Feyenoord en die andere club uit Katwijk. Bovendien hoe willen ze het doen als dit in een gemeente op zelfde moment gespeeld gaat worden en de velden hemelsbreed 800 meter van elkaar liggen..

jb

Weet iemand al of er buitenlandse clubs in de zomer naar Nederland komen voor een trainingskamp?

AthleticHolanda

In dit topic staan er al verschillende genoemd.

Uit Iberiƫ hebben vooralsnog alleen Las Palmas en Sporting CP hun voorkeur voor NL uitgesproken maar waarschijnlijk volgen er nog wel enkele meer.

http://www.laprovincia.es/ud-las-palmas/2016/05/17/ud-maneja-holanda-cierra-oferta/822571.html

http://www.supersporting.net/estagio-na-holanda-nas-preferencias/