Auteur Topic: DFB Pokal 2018-2019  (gelezen 734 keer)

Offline Sebastiaan_W

• Geslacht: Man
    • Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
Re: DFB Pokal 2018-2019
« Reactie #15 Gepost op: jun 13, 2018, 10:17:05 »
Ik zag gister een artikel voorbij komen met clubs die (mogelijk) uitwijken. Ging om Linx(stonden twee opties bij), Schweinfurt(naar Nürnberg vanwege zeer grote vraag naar kaarten), RW Koblenz(naar TuS Koblenz), TuS Dassendorf, BFC Dynamo(naar Union i.v.m. evenement in het stadion waar ze nu spelen), Drochtersen/Assel(naar St. Pauli), BSC Hastedt, Tus Endtebrück(naar Siegen) en Jeddeloh(naar Oldenburg).

Kan het artikel helaas niet meer terugvinden.

Online Nort

« Reactie #16 Gepost op: jun 13, 2018, 10:30:10 »
Ik zag gister een artikel voorbij komen met clubs die (mogelijk) uitwijken. Ging om Linx(stonden twee opties bij), Schweinfurt(naar Nürnberg vanwege zeer grote vraag naar kaarten), RW Koblenz(naar TuS Koblenz), TuS Dassendorf, BFC Dynamo(naar Union i.v.m. evenement in het stadion waar ze nu spelen), Drochtersen/Assel(naar St. Pauli), BSC Hastedt, Tus Endtebrück(naar Siegen) en Jeddeloh(naar Oldenburg).

Ik zie Dynamo Berlijn niet bij Union spelen, die kunnen elkaars bloed wel drinken.

Online Joost

« Reactie #17 Gepost op: jun 13, 2018, 10:52:48 »

https://www.stadionwelt.de/sw_stadien/index.php?head=DFB-Pokal-Wo-spielen-die-kleinen-Clubs&folder=sites&site=news_detail&news_id=18018

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #18 Gepost op: jun 13, 2018, 21:02:52 »
Ik zie Dynamo Berlijn niet bij Union spelen, die kunnen elkaars bloed wel drinken.

Dat kan ik me ook niet voorstellen. Dat zijn 2 gigantische tegenpolen.
Het ene stadion is het andere niet!