Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Joost op nov 25, 2017, 00:57:48
Of gewoon per tourbeurt promoveren. Dit jaar de kampioenen uit West, Noord Oost en Bayern, volgend jaar Nord, Sudwest en west. En dat ieder jaar wisselend zodat ieder even vaak aan de beurt komt. De andere kampioenen hebben dan een jaartje pech maar dat weten ze op voorhand.

Dat geeft wel hele rare effecten....
In een jaar dat de kampioen niet promoveert, is het enige wat er te bereiken valt dat je niet degradeert.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Er was ook een voorstel om de 3e liga uit te breiden naar 22 teams waarbij 5 teams degraderen. Zodoende kunnen alle 5 kampioen van de regionalliga's promoveren.

Joost

Citaat van: hgrm op nov 25, 2017, 22:21:23
Dat geeft wel hele rare effecten....
In een jaar dat de kampioen niet promoveert, is het enige wat er te bereiken valt dat je niet degradeert.

Het was een idee van de voorzitter van de NOFV. Hij wil per se dat de RL NOFV blijft bestaan.

Erkaa

Vraagje. Is Wuppertal tegen Essen van a.s. zondag sfeer technisch een aanrader? Stadion am Zoo ziet er i.i.g. prima uit.

Koning Kriel

Wil hier graag naar toe maar heb het thuisfront niet kunnen overtuigen van een kerstmarkt in Wuppertal. Vorig jaar in de competitie 11243 toeschouwers en in de halve finale van de niederrheinpokal zelfs 13003 (ongeveer 3000 uitsupporters). Dat was wel het eerste jaar na de terugkeer van Wuppertal en het ging toen wat beter met Essen. Mijn verwachting is dat het dit jaar minder zal zijn al kan de goede vorm van Wuppertal wel helpen.

willytown79

Citaat van: Erkaa op nov 27, 2017, 14:53:16
Vraagje. Is Wuppertal tegen Essen van a.s. zondag sfeer technisch een aanrader? Stadion am Zoo ziet er i.i.g. prima uit.

Ben ik vorig jaar geweest. Ik vond het één van de hoogtepunten van het seizoen, qua stadion, sfeer en wedstrijd. Zeker een aanrader !

Footballromantic

Citaat van: Koning Kriel op nov 27, 2017, 15:10:51
Wil hier graag naar toe maar heb het thuisfront niet kunnen overtuigen van een kerstmarkt in Wuppertal. Vorig jaar in de competitie 11243 toeschouwers en in de halve finale van de niederrheinpokal zelfs 13003 (ongeveer 3000 uitsupporters). Dat was wel het eerste jaar na de terugkeer van Wuppertal en het ging toen wat beter met Essen. Mijn verwachting is dat het dit jaar minder zal zijn al kan de goede vorm van Wuppertal wel helpen.

ABSOLUUT een aanrader. De derby van het seizoen voor beide team. Zelfs al heb je een keer een saaie pot (heb een typische 0-0 meegemaakt) heb je alnog een mooie ambiance en omgeving!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Nort

Voor Essen is Wuppertal toch niet dé derby wedstrijd?

San Paolo

Citaat van: Nort op nov 27, 2017, 19:24:10
Voor Essen is Wuppertal toch niet dé derby wedstrijd?

In de huidige competitie wel. Schalke is van oudsher de rivaal maar die komen ze nog amper tegen. Echter is er ook een generatie die Fortuna Dusseldorf als de rivaal zien aangezien ze daar vaak tegen speelden in de lagere divisies tot een paar jaar terug.

Denniss

Citaat van: San Paolo op nov 28, 2017, 07:57:37
In de huidige competitie wel. Schalke is van oudsher de rivaal maar die komen ze nog amper tegen. Echter is er ook een generatie die Fortuna Dusseldorf als de rivaal zien aangezien ze daar vaak tegen speelden in de lagere divisies tot een paar jaar terug.

Duisburg is ook een grote rivaal.

belfast

10 Dec neem ik mijn zoon mee naar koln-Freiburg. Iemand parkeertips? Alvast dank
D3T=Lief

hgrm

P&R S-bahnstation Köln Weiden West en het laatste stuk met de tram.
Wel zorgen dat je er bijtijds bent, anders is de P&R ook al vol.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Erkaa

Dank voor de tips mbt Wuppertal-Essen. Uiteindelijk niet gegaan, niet erg want de pot werd afgelast...

ALenstra

De regionalliga derby tussen Bayern München II en München 1860 wordt in de Allianz Arena gespeeld. Dat zal om 15.00 op zondag 29 april zijn.

Langemannetje

Denk je dat deze wedstrijd uitverkoopt, nee toch?
Wel een mooie mogelijkheid om dat stadion in een sfeervolle ambiance van de binnenkant te zien
73 grounds in 14 verschillende landen