Hoofdmenu

FA-cup

Gestart door Arjen, jan 05, 2015, 21:36:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Klopt, seizoenkaarthouders bij Manchester United zijn verplicht kaarten te kopen voor wedstrijden waarin de seizoenkaart niet geldig is. Daardoor zal er niks overblijven voor de general sale. Dan ben je aangewezen op ruilmarkten.

Hugo

Citaat van: ALenstra op dec 19, 2017, 13:22:38
Klopt, seizoenkaarthouders bij Manchester United zijn verplicht kaarten te kopen voor wedstrijden waarin de seizoenkaart niet geldig is. Daardoor zal er niks overblijven voor de general sale. Dan ben je aangewezen op ruilmarkten.

Betekend dus een groot aanbod aldaar. Ik verwacht dat de wet van Spons zeker van toepassing is, maar ja wie durft?

Nickky

#152
Alsof Onze Lieve VoebalHeer met me meeleeft! Een mail van school, dit raad je nooit. Studiedag de maandag na de kerstvakantie. Alle leerlingen vrij. Oftewel, kaarten scoren voor Nottingham Arsenal ( hopen dat dit wel lukt tenminste) en dan maandag relax terug!

Nickky

Nog even betreft Nottingham Forest - Arsenal. Er is nu voorverkoop voor seizoenskaarthouders. Later komen Members die minimaal 2 wedstrijden dit jaar hebben gezien aan de beurt. Mochten er dan nog kaarten over zijn, dan start de general sale op 26 december. Ik zal klaar zitten dan, maar ik heb er niet een heel rustgevend gevoel bij.
Iemand nog een goede tip, of wijze waarop de kans op twee kaartjes wordt vergroot?

jona93

Citaat van: Nickky op dec 20, 2017, 21:08:28
Nog even betreft Nottingham Forest - Arsenal. Er is nu voorverkoop voor seizoenskaarthouders. Later komen Members die minimaal 2 wedstrijden dit jaar hebben gezien aan de beurt. Mochten er dan nog kaarten over zijn, dan start de general sale op 26 december. Ik zal klaar zitten dan, maar ik heb er niet een heel rustgevend gevoel bij.
Iemand nog een goede tip, of wijze waarop de kans op twee kaartjes wordt vergroot?

Ik hoop ook dat we kaarten hebben wij gaan met 8 man naar deze wedstrijd indien tickets hebben al geprobeerd voor in het uitvak wat ook een optie was maar geen plaatsen bij elkaar :-(
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op dec 21, 2017, 17:00:09
Ik hoop ook dat we kaarten hebben wij gaan met 8 man naar deze wedstrijd indien tickets hebben al geprobeerd voor in het uitvak wat ook een optie was maar geen plaatsen bij elkaar :-(

En dan ook nog kaarten bij elkaar willen, wees blij als je kaartjes kunt krijgen al zijn het acht losse kaarten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Tja, Brugse zot hé ;-)

Nickky

Nou de keuze voor de zaterdag is gemaakt. Ik was zelf voor bv Wycombe - Preston NE of stevenage - Reading gegaan, maar Mn jongste zoontje mocht kiezen. Het wordt fulham - Southampton. Ik ben zelf al Meermalen op Graven Cottage, uiteraard geen straf, maar Mn zoontje is er nog niet geweest. Ik snap het wel van hem.
Ik ben erg nieuwsgierig hoe gevuld het stadion is, en of Southampton massaal komt.

Hugo

Citaat van: Nickky op dec 23, 2017, 13:26:21
Ik ben erg nieuwsgierig hoe gevuld het stadion is, en of Southampton massaal komt.

Ik schat 10-12K.

Nickky

Citaat van: jona93 op dec 21, 2017, 17:00:09
Ik hoop ook dat we kaarten hebben wij gaan met 8 man naar deze wedstrijd indien tickets hebben al geprobeerd voor in het uitvak wat ook een optie was maar geen plaatsen bij elkaar :-(

Vanaf vandaag is er volledig vrije verkoop zonder restricties. Leef je uit!


Arjen

TV-tip: 19:30-22:00, Football - MOTD Live: Haringey Borough v AFC Wimbledon, BBC Two

Arjen

Loting derde ronde. Nog even wachten op de verschuivingen.

Accrington Stanley Ipswich Town
Aston Villa Swansea City
Bolton Wanderers Walsall or Sunderland
AFC Bournemouth Brighton & Hove Albion
Brentford Oxford United
Bristol City Huddersfield Town
Burnley Barnsley
Chelsea Nottingham Forest
Crystal Palace Grimsby Town
Derby County Southampton
Everton Lincoln City
Fleetwood Town AFC Wimbledon
Fulham Oldham Athletic
Gillingham Cardiff City
Manchester City Rotherham United
Manchester United Reading
Middlesbrough Peterborough or Bradford
Millwall Hull City
Newcastle United Blackburn Rovers
Norwich City Portsmouth
Preston North End Doncaster Rovers
Queens Park Rangers Leeds United
Sheffield United Barnet
Sheffield Wednesday Luton Town
Shrewsbury Town Stoke City
Wrexham or Newport Leicester City
Tranmere or Southport Tottenham Hotspur
Solihull or Blackpool Arsenal
West Bromwich Albion Wigan Athletic
West Ham United Birmingham City
Woking Watford
Wolverhampton Wanderers Liverpool

ALenstra

Veel wedstrijden in Londen.

Arjen

Ja, dat is gunstig. Nu moet er nog een naar de zondag.