Verlanglijst/Vooruitzicht 2016/2017

Gestart door Jeje, jul 03, 2016, 21:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeje

De eerste oefenpotjes zijn alweer gespeeld en nu het EK op zijn einde loopt is het nieuwe seizoen eigenlijk al begonnen. Wat staat er dit jaar op jullie verlanglijstje? Nog een speciale wedstrijd, een specifiek stadion? Deel het hier!







Jeje

Voor mij staat deze maand op de planning (zonder wedstrijd):

Loftus Road
Craven Cottage
Boleyn Ground (als die er nog staat)
Matchroom Stadium

Voor de rest wil ik graag wat wedstrijden bezoeken in België en Duitsland, mocht iemand hier nog leuke tips voor hebben hoor ik het graag! Royal Antwerp en Anderlecht spreken mij op dit moment het meeste aan. Ook Westerlo lijkt me leuk om te bezoeken.

Verder dit seizoen wat stadions vincken in Nederland en als het meezit nog een buitenlands tripje naar een nog nader te bepalen bestemming.

Wesley10__

Ik heb begin augustus een weekend Engeland gepland staan waarbij ik ook hoop Boleyn Ground te bezoeken. Dat hij er niet meer staat ben ik niet zo bang voor, kan alleen niet echt achterhalen of het nog toegankelijk is. Wat ik begrepen heb zijn de West Ham logo's en dergelijke wel al van de gevel af. Laat even weten hoe het was!

Denniss

Darmstadt en Brentford. Laatste seizoen Griffin park Volgensmij, Darmstadt gaat ook verbouwen.

Arjen

(Min of meer) vast staan:

Ipswich Town-Norwich City
Portsmouth-Notts County
een dubbel in de 3 round FA Cup (regio Manchester)
en een dubbel met op zondag Aston Villa-Birmingham

Daarnaast graag een wedstrijd van R. Antwerp.

De publiekswissel

Citaat van: Jeje op jul 03, 2016, 22:01:16
Voor mij staat deze maand op de planning (zonder wedstrijd):

Loftus Road
Craven Cottage
Boleyn Ground (als die er nog staat)
Matchroom Stadium

Voor de rest wil ik graag wat wedstrijden bezoeken in België en Duitsland, mocht iemand hier nog leuke tips voor hebben hoor ik het graag! Royal Antwerp en Anderlecht spreken mij op dit moment het meeste aan. Ook Westerlo lijkt me leuk om te bezoeken.


Verder dit seizoen wat stadions vincken in Nederland en als het meezit nog een buitenlands tripje naar een nog nader te bepalen bestemming.

18 steden toch?
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jeje

Citaat van: De publiekswissel op jul 03, 2016, 22:36:17
18 steden toch?

Dat is als alles perfect loopt idd het plan. Stad 1 is met Lens al geweest en ben bezig met een concept voor de verslagen. Komende maand meer nieuws :)

Penders

Dit seizoen staan sowieso een aantal clubs (waar ik nog niet ben geweest) op de planning die met de auto te doen zijn:
- Lille OSC
- RC Lens
- Bayer Leverkussen
- FC Köln
- KV Mechelen
- Standard Luik
- Wedstrijd van Belgisch nationaal team

Jehoentelaar

Ik ben waarschijnlijk geheel gebonden aan zaterdagen (eventueel zondagen voor de kortere afstanden) dus de mogelijkheden zijn beperkt, maar wat ik zo gauw kan bedenken:

- Royal Antwerp FC
- KV Mechelen
- VVV-Venlo
- KFC Uerdingen
- Wuppertaler SV

En hopelijk zit er in het najaar een bezoek aan Cardiff City FC in. Verder hobbel ik waarschijnlijk vooral SVV Scheveningen achterna en doe ik wat vaste prikken (Roda-Den Haag, Feyenoord-Den Haag, iets van FC Groningen en FC Emmen, meermaals Münster en hopelijk daarvan ook een uitwedstrijd).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

Tottenham Hotspur want White Hart Lane loopt ook op zijn laatste benen.
Kaiserslautern
Schalke
Standard Luik
Sankt Pauli icm Werder Bremen
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Al is het de vraag, hoe interessant WHL nog is. Ze zijn al begonnen om een gedeelte van de tribune te slopen.

rogo_breda

Mijn doelen zijn:
- Luton
- Darmstadt
- Lille
- Dunkerque
- Mouscron

spons

Ik zie bij een paar mensen Lille staan.

Zou maar rustig aan doen, dat stadion staat er de komende 20 jaar nog wel en is bovendien volkomen oninteressant
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

- Hearts, omdat het plat gaat
- RKSV Heer, omdat het met afstand het leukste terrein is in Maastricht en ze toevallig bij SHH in de competitie zitten
- Scunthorpe United, om een paniektrip te voorkomen

En verder zien we het wel.


Nort

- Darmstadt
- Southend United
- Hearts
- DHC Delft