Verlanglijst/vooruitzicht 2017-2018

Gestart door De Twaalfde Man, mei 18, 2017, 15:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Aangezien veel competities in het seizoen 2016-2017 aan hun einde zijn gekomen of de komende maand eindigen, alvast een vooruitblik op het seizoen 2017 - 2018. Wat heb je al op de planning staan en hoe ziet je wensenlijstje eruit?

Ik wil graag dit jaar nog Belfast bezoeken voor The Oval voordat het te laat is. Daarnaast staan hoog op het verlanglijstje:

- Krakau derby
- Kosovo
- Portugal (idealiter Benfica vs Porto)
- Tirana derby
- St. Etienne vs Ol. Lyon

Benieuwd wat ik aankomend jaar kan afstrepen.

Freekos79

Sporting Hasselt
Zeljo - Sarajevo
Legia Warschau - Lech Poznan
Wisla - Cracovia
Hajduk Split - Dinamo Zagreb
Skendija - Vardar
Honved Budapest
Napoli
Brentford
Genua derby
Volgende wedstrijd: ?

ricodejong4

Ik ga van september tot december wonen en studeren in Boedapest! Wil daar dus zowel de wat modernere (Ferençvaros, MTK) als de oudere (Vasas, Ujpest, Honved) stadions inclusief wedstrijd afvinken.

Jef400

Beginnen in België
Wat clubs in NRW. Op zaterdagen prima te combineren met Nederlandse clubs 's avonds.
Dubbel Aachen-Eupen
Voor de rest weet ik het niet.

HRM1880

Citaat van: ricodejong4 op mei 18, 2017, 16:04:33
Ik ga van september tot december wonen en studeren in Boedapest! Wil daar dus zowel de wat modernere (Ferençvaros, MTK) als de oudere (Vasas, Ujpest, Honved) stadions inclusief wedstrijd afvinken.
Bij Vasas zijn ze volgens mij aan het verbouwen.

Kölsche Bosschenaar

#5
- 1.FC Köln in Europa
- Rheinderby (uit en thuis)
- Standard Luik (derby tegen Anderlecht of Charlerois)
- Derby van Krakau
- East Anglian Derby op Portman Road
- Mestalla
- Brentford
- Steel City derby
- Europese wedstrijd Feyenoord
- Royal Antwerp
- Nordderby
- 1. FC Kaiserslautern (mits volle Betzenberg)
- Union Berlin en Hertha
- Eintracht Frankfurt
- Dynamo Dresden (tegen Magdeburg mochten ze promoveren)
- MSV Duisburg - Fortuna Düsseldorf
- SC Freiburg

FC Den Bosch
1.FC Köln

Semper Fidelis

Er staan niet hele gekken stadions/wedstrijden op mijn verlanglijst, al moet het wel een pot zijn waar wat volk op afkomt. Moet te doen zijn komend seizoen:
- Karlsruher SC
- KFC Uerdingen
- 1. FC Union Berlin
- Wuppertaler SV
- SC Rot Weiß Oberhausen
- 1. FC Magdeburg

Arjen

Zo veel mogelijk wedstrijden in Engeland zien


Nort

Ik zie wel een verschuiving dat steeds meer leden specifiek een wedstrijd op het oog hebben, i.p.v. een club/stadion.

Footballromantic

Deze zomer in elk geval de stadions van Monaco en Monaco II afvincken. Evenals de prachtige accomodatie van FC Antibes, Stade du Fort Carré, waar in 1938 een WK wedstrijd is gespeeld.

Verder is het volgend seizoen vooral afwachten wat er met Feyenoord Europees te combineren valt. Enige pot die echt topprioriteit is, is de derby in The Oval!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Jehoentelaar

Ik heb een lijstje van vijftien à twintig clubs in Nederland en Duitsland, variërend van VC Vlissingen tot SG Wattenscheid 09. Gaat vooral om de accommodaties. Verder zou het leuk zijn om in Groningen/Drenthe nog wat te zien voordat ik afstudeer. De Eredivisie voltooien is eveneens een mogelijkheid.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

San Paolo

Citaat van: Nort op mei 18, 2017, 20:34:53
Ik zie wel een verschuiving dat steeds meer leden specifiek een wedstrijd op het oog hebben, i.p.v. een club/stadion.

Denk een combinatie van een stadion willen zien en dan maar meteen bij DE wedstrijd om het stadion/club in volle glorie te kunnen aanschouwen. Vaak kom je natuurlijk maar 1 keer bij een club in het buitenland.

FCTOostGelre

- S04 - BVB
- Dynamo Dresden
- Chemnitzer FC
- 1. FC Magdeburg
- Hertha BSC
- Union Berlin
- Crystal Palace FC
- Millwall FC

+ waar mogelijk, zoveel mogelijk Nederlandse clubs bij uitwedstrijden van Twente

De Twaalfde Man

Citaat van: Nort op mei 18, 2017, 20:34:53
Ik zie wel een verschuiving dat steeds meer leden specifiek een wedstrijd op het oog hebben, i.p.v. een club/stadion.
In mijn geval is het vooral mijn doel nastreven om in elk Europees land (niet alle UEFA landen) voetbal gekeken te hebben. Dan kijk ik vooral naar de meest aansprekende match en als het dan kan ook het meest aansprekende stadion. Veel hangt ook af van de uiteindelijke competitieplanning, plannen en ideeën veranderen bij mij gaandeweg nog wel eens

wekke

Naar goede gewoonte is die vaak te lang en vink ik er tamelijk weinig van.

Excelsior
PEC Zwolle
Volendam
FC Metz
Strasbourg
Derby du Rhône (Saint Etienne - Lyon)
Nantes
Darmstadt
Mainz

In eigen land Lierse volgen en de eerste Amateur Divisie volmaken. En het WK in Rusland laat ik waarschijnlijk aan me voorbij gaan.